Aniol_Chwaly 0 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Na wymiane oleju jestem umowiony w piatek... a rozrzad miałem wymieniany przy 12000 km a teraz mam przejechane 14500 a wiec nie ma takiej potrzeby ( historia pojazdu sprawdzona w salonie audi a wiec praktycznie w 100% jestem pewny). tylko dziwi mnie to iz na bagnecie jak pisalem wczesniej mam rowno na srodeczku miedzy min a max oleju a zaswiecila sie kontrolka na pulpicie - min oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Nie wiem jak jest dokładnie w B7 ale kontrolka pewnie poinformowała cię o niskim poziomie oleju.Nie o minimalnym czy niebezpiecznym dla silnika bo wtedy zapaliłaby się napewno czerwona kontrolka od oleju a ta poprostu zasygnalizowała że stan się obnizył i pomału należało by się tym zainteresować. A z tego co wiem to te 2.0 są bardzo czułe na olej i paliwo więc pilnuj tego i nie lej byle czego bo będą później wydatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Na wymiane oleju jestem umowiony w piatek... a rozrzad miałem wymieniany przy 12000 km a teraz mam przejechane 14500 a wiec nie ma takiej potrzeby Wymienili Ci rozrząd przy przebiegu 12 tysięcy,a Ty od wymiany przejeżdzasz 2500km i znów wymieniasz ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Na wymiane oleju jestem umowiony w piatek... a rozrzad miałem wymieniany przy 12000 km a teraz mam przejechane 14500 a wiec nie ma takiej potrzeby Wymienili Ci rozrząd przy przebiegu 12 tysięcy,a Ty od wymiany przejeżdzasz 2500km i znów wymieniasz ??? wiadomo ze chodzilo o 120tkm i 145tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wypsiu 3 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Witam wszystkich!!! I tak to jest co fachowiec to inna opinia,ja robie 200 km dziennie i wymieniam olej w serwisie audi mechanik zawsze leje jakies 2 mm ponad stan i jest ok wiec róbcie jak chcecie ja narazie smigam na ponad stanie i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Cytat: YATES 22 Październik 2008, 18:04Cytat: Aniol_Chwaly 22 Październik 2008, 12:14 Na wymiane oleju jestem umowiony w piatek... a rozrzad miałem wymieniany przy 12000 km a teraz mam przejechane 14500 a wiec nie ma takiej potrzeby Wymienili Ci rozrząd przy przebiegu 12 tysięcy,a Ty od wymiany przejeżdzasz 2500km i znów wymieniasz ??? wiadomo ze chodzilo o 120tkm i 145tkm Yates Czytanie ze zrozumieniem Ci się kałania "rozrzad miałem wymieniany przy 12000 km a teraz mam przejechane 14500 a wiec nie ma takiej potrzeby" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Cytat: YATES 22 Padziernik 2008, 18:04Cytat: Aniol_Chwaly 22 Padziernik 2008, 12:14 Na wymiane oleju jestem umowiony w piatek... a rozrzad miałem wymieniany przy 12000 km a teraz mam przejechane 14500 a wiec nie ma takiej potrzeby Wymienili Ci rozrzšd przy przebiegu 12 tysięcy,a Ty od wymiany przejeżdzasz 2500km i znów wymieniasz ??? wiadomo ze chodzilo o 120tkm i 145tkm Yates Czytanie ze zrozumieniem Ci się kałania "rozrzad miałem wymieniany przy 12000 km a teraz mam przejechane 14500 a wiec nie ma takiej potrzeby" Dalej nie rozumiem po co wymieniali rozrzad po 12000km ???? Czyzby jakis wadliwy byl ??? Powinien wytrzymac 9-10 razy tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniol_Chwaly 0 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Mała pomyłka, chodziło o 120 000 i 145 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 No tego to się wszyscy raczej domyślili że chodziło Ci o 120 tys. i 145 tys, wszyscy poza Yates oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniol_Chwaly 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 No widze ze powoli co niektorzy doszli do tego co napislem...... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 No tego to się wszyscy raczej domyślili że chodziło Ci o 120 tys. i 145 tys, wszyscy poza Yates oczywiście No co Ty - ja naprawdę myślałem,że wymienili rozrząd po 12 tysiącach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 No chyba tak Dalej nie rozumiem po co wymieniali rozrzad po 12000km ???? Czyzby jakis wadliwy byl ??? Powinien wytrzymac 9-10 razy tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkan_RS 0 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Mam male pytanie,a nie chce zasmiecać forum Kolega wymienił olej w A4 1.9 TDI i mu wyskoczył pod licznikem przebiegu bład tzn. zamiast licznika przebiegu tego co sie kasuje po tankowaniu ale nie koniecznie. Jak taki bład skasowac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 service oil?insp?patrz forum FAQ diagnostyka vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robitech 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Podepnij pod Vaga i skasuj. A jesli chodzi o olej to dzięki za info szykuję mi się wymiana i już wiem ile kupic Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 przy wymianie uszczelki misy olejowej lub misy wchodzi 4,1 bo przy odsysaniu lub samym spuszcaniu nie schodzi wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch4zzy 0 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Kurcze, myślę który by tu temat odgrzebać i padło na ten, jak źle to sorki Poczytałem już te wszystkie tematy o tym, jak prawidłowo powinno się mierzyć poziom oleju, ale byłem jeszcze dziś u mojego mechaniora, któremu jak dotąd ufałem i już teraz nie wiem Na zimnym silniku mam poniżej tego wgłębienia, czyli tak tuż nad polem "C" według instrukcji obsługi, natomiast po rozgrzaniu traktorka do temperatury roboczej, wyłączeniu silnika i odczekaniu 3-6 minut poziom oleju mieści się w polu "B", tak w trochę ponad 3/4 jego wysokości Po przeczytaniu forum, mówię - ok, gro gitara ale mechanior zbił mnie dziś z tropu, mówiąc że jak na zimnym silniku mam tak mało to muszę dolać Tylko kurcze nie chce mu przelać tego oleju Czy w ogóle aż takie duże rozbieżności są możliwe, może za krótko czekam po wyłączeniu silnika? Nie wiem już ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogar 0 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Poczekaj więcej czasu,tak z 15-20min.Niech olej spokojnie spłynie z góry do miski.Powinno być o.k,a wartości na zimnym czy ciepłym silniku podobne no i pamiętaj o równym podłożu podczas pomiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch4zzy 0 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Wykonałem jeszcze raz pomiary, tym razem na 100% autko stało na równym i 20, jak i 30 minut po wyłączeniu silnika rozgrzanego do 90 stopni było tak jak ostatnio, trochę powyżej 3/4 wysokości pola "b". Po nocy, pomiar na zimnym silniku dał poziom oleju na polu "b" tuż poniżej tego wykropkowanego miejsca. Także teraz różnice zimny/ciepły są chyba ok, zatem wszystko gro Tylko jeszcze jedno pytanko...mam się kierować wskazaniami poziomu oleju mierzonymi na ciepłym silniku,tak? Ewentualne dolewki też robić na ciepłym silniku, dobrze rozumuję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 mozna na ciepłym mozna na zimym najlepiej....po wyłaczeniu rozgrzanego silnika i zmierzeniu stanu oleju zawsze bedzie wiekszy na bagnecie....poczekac dobre pół godz lub dłuzej i dopiero sprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się