wyzyk83 34 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) 3 minuty temu, pilKOZAK napisał: Czytać ze zrozumieniem. Uwielbiam te rejestracje cebewidły a co to za znaczenie czy przedlift czy polift? konstrukcja ta sama nawet te same termostaty sa Edytowane 28 Listopada 2018 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Pomiedzy CAGA a CJCA są różnice w układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilKOZAK 11 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 23 godziny temu, wyzyk83 napisał: konstrukcja ta sama nawet te same termostaty sa Czy to według Ciebie są te same termostaty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Plątanina przewodów układu chłodzenia mnie powala, w żadnych innych autach które miałem do tej pory czegoś takiego nie widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 18 godzin temu, pilKOZAK napisał: Czy to według Ciebie są te same termostaty? w 2.0 CR są tylko 2 rodzaje termostatów nie zależnie od kodu silnika z obudową i bez same wkłady termostatów były stosowane do 17.08.2009 03L 121 113 A od 18.09.2009 montowane były tylko z obudową 03L 121 111 AD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 W dniu 23.10.2018 o 20:43, Kozak677 napisał: Auto na postoju lapie 90stopni jak sie jedzie przy obecnej temp. Czyli mniej wiecej 5stopni, temperatura spada, staniemy w korku na 5/10min temperatura znow 90, ruszamy i temperatura opada nawet do 50. Wymienilem dwa termostaty glowny i te miedzy grodzia a silnikiem.2.0tdi CAGA multi. Auto pochodzi z wloch... cześć, Mam 2.0 120 koni, CAGC. rok temu wymieniłem "główny" termostat. Dziś regulator płynu chłodzącego- ten przy ścianie grodziowej. Nie widzę żadnej poprawy. Ostatni raz zmieniam "główny" termostat, jeśli nie pomoże olewam to. W moim przypadku 90 stopni mogę osiągnąć tylko podczas jazdy w mieście - naturalnie intensywny ruch, bądź na autostradzie. m. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 W dniu 24.11.2018 o 14:47, Charls napisał: W tamtym temacie napisałeś że wymieniłeś mały a masz z tego co widzę CJCA, wskaż mi proszę na rysunku w ETKA gdzie on jest bo ja nigdzie go nie znalazłem znajdziesz go pod wężami z prawej strony - stojąc w kierunku komory silnika jest on "schowany" pod dwoma wężami. jest w wersji manualnej. powyżej link do filmu z jutub,. tu kod caga, ja mam dokładnie tak samo umiejscowiony w cagc. m. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 W dniu 23.10.2018 o 20:43, Kozak677 napisał: Auto na postoju lapie 90stopni jak sie jedzie przy obecnej temp. Czyli mniej wiecej 5stopni, temperatura spada, staniemy w korku na 5/10min temperatura znow 90, ruszamy i temperatura opada nawet do 50. Wymienilem dwa termostaty glowny i te miedzy grodzia a silnikiem.2.0tdi CAGA multi. Auto pochodzi z wloch... poza malym termostatem,wymien zawor zwrotny 1J0122351 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 W dniu 30.12.2018 o 15:51, Mateuszh napisał: znajdziesz go pod wężami z prawej strony - stojąc w kierunku komory silnika Wczoraj przewertowany cały układ w moim CJCA skrzynia manualna i nie ma żadnego drugiego termostatu, jesli ktoś w CJCA lub CJCB go wymieniał to proszę o jakieś jego zdjęcie, fotografię itp... tam niby gdzie ma być jest zwykły krócieć, może w CAGA i podobnych jest ale w CJCA/CJCB nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 23 minuty temu, Charls napisał: Wczoraj przewertowany cały układ w moim CJCA skrzynia manualna i nie ma żadnego drugiego termostatu, jesli ktoś w CJCA lub CJCB go wymieniał to proszę o jakieś jego zdjęcie, fotografię itp... tam niby gdzie ma być jest zwykły krócieć, może w CAGA i podobnych jest ale w CJCA/CJCB nie ma Po prawej stronie na wężach.. ja mam CAGC.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 11 minut temu, Mateuszh napisał: Po prawej stronie na wężach.. ja mam CAGC.. przecież napisałem że w CAGA i pochodnych czyli między innymi i twoim CAGC może i jest, ale w poliftach w CJCA i CJCB nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 17.11.2018 o 16:49, s27 napisał: ale pewnie około 5- 7 km uzyskałem na wskaźniku 90C i tak pozostało, na zewnątrz około 1C. nie ma takiej możliwości aby TDI w tych autach przy takiej temp. tak szybko się nagrzały, na co dzień oprócz A4 CJCA jeżdżę A6 CAHA i 10 km to mało a przy - 20 to i 20 km nie wystarcza Edytowane 1 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Godzinę temu, Charls napisał: Wczoraj przewertowany cały układ w moim CJCA skrzynia manualna i nie ma żadnego drugiego termostatu, jesli ktoś w CJCA lub CJCB go wymieniał to proszę o jakieś jego zdjęcie, fotografię itp... tam niby gdzie ma być jest zwykły krócieć, może w CAGA i podobnych jest ale w CJCA/CJCB nie ma też mam cjca i mam drugi termostat już nawet kupiłem wymiana w następnym tygodniu bo narazie grypa męczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 (edytowane) 11 minut temu, jony 2 napisał: też mam cjca i mam drugi termostat już nawet kupiłem wymiana w następnym tygodniu zrób zdjęcie jak możesz i pokaż mi go proszę bo w moim CJCA żadnego drugiego nie ma Edytowane 1 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Według Schematu z Elsy jest drugi termostat nr 13 na schemacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 26 minut temu, Charls napisał: zrób zdjęcie jak możesz i pokaż mi go proszę bo w moim CJCA żadnego drugiego nie ma wyżej na filmie tak +- od 2 min go pokazuje,ja też podchodziłem 3 razy do samochodu zanim znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Godzinę temu, Charls napisał: przecież napisałem że w CAGA i pochodnych czyli między innymi i twoim CAGC może i jest, ale w poliftach w CJCA i CJCB nie ma Kolego wg ASO w moim modelu też nie ma tych elementów. Więc z łaski swojej obejrzyj ten film. Wpisz se numery zaworu zwrotnego tudzież małego termostat i google grafika pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Godzinę temu, Charls napisał: nie ma takiej możliwości aby TDI w tych autach przy takiej temp. tak szybko się nagrzały, na co dzień oprócz A4 CJCA jeżdżę A6 CAHA i 10 km to mało a przy - 20 to i 20 km nie wystarcza Przestań powielać głupoty. Po wymianie głównego termostatu , tego małego plus zaworu zwrotnego samochód grzeję się do 90 po jakiś 7 km. W zakresie temperatur -3 do plus 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 40 minut temu, Charls napisał: zrób zdjęcie jak możesz i pokaż mi go proszę bo w moim CJCA żadnego drugiego nie ma Wpisz sobie w google grafika 1J0122351 Zawór zwrotny i mały termostat są na wężach wody. Schematy w etkach są nieadekwatne podobnie jak wiedzą w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Godzinę temu, Charls napisał: przecież napisałem że w CAGA i pochodnych czyli między innymi i twoim CAGC może i jest, ale w poliftach w CJCA i CJCB nie ma http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/179239-A4-b8-2-0tdi-105kW-problem-with-coolant-temperature/page2 Tu masz zdjęcie. Etka ma nieaktualne schematy.. ASO też weryfikuję w systemie z niepełnymi informacjami. Kod silnika nie ma ŻADNEGO znacznia. To jest klepane na to samo kopyto..jak wszystko w vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się