R4xx Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) 18 godzin temu, Rafal napisał: Ile płaciliście za oryginalny termostat (z ASO)? TERMOSTAT OBUDOWA REGULATOR VW AUDI SEAT 2.0 TDI 8356656752 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 199 zł - TERMOSTAT OBUDOWA REGULATOR VW AUDI SEAT 2.0 TDI (8356656752). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi... ASO.New! Oryginał TERMOSTAT Audi, VW, Seat. 2,0TDI 8561440811 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 199,90 zł - ASO.New! Oryginał TERMOSTAT Audi, VW, Seat. 2,0TDI (8561440811). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Edytowane 6 Grudnia 2019 przez R4xx 1
krzysztofb51 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Jeżeli po przejechaniu 20-30km temp łapie w granicach 80 stopniu czasami troszkę więcej i są ciepłe rurki i chłodnica to na 100% jest walnięty termostat?
bin85 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Tak, termostat walnięty, za wcześnie się otwiera
krzysztofb51 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Ale tyle tam jest tych rurek które wychodzą od termostatu a potem są rozdzielacze ze mam wrażenie że i tak ten płyn przejdzie przez chlodnice
dennis_ilawa Opublikowano 17 Grudnia 2019 Opublikowano 17 Grudnia 2019 mi pomogło w polifcie, nie wiem tylko jakie to może mieć skutki
Lolek Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 (edytowane) Witam. Silnik cglc polift. Też borykam się z problemem. Co prawda zakupiłem już oba termostaty i czekam tylko na chwile luzu żeby je wymienić. Widziałem już wcześniej wątek apropo tego zaworu/węża I kusi mnie również jego odwrócenie. Pytanie tylko co latem? Bo jeśli ma rozsadzic chłodnice, zrzucać węże, lub też zagotować silnik to słaba opcja. Jeśli to tylko akcja na zimę to wolę jednak tekture przed chłodnice:D Pozdrawiam i na pewno zdam relację po wymianie termostatow p.s. dodam tylko, że dzisiaj Wrocław temp. 14 stopni a dopiero po 27km doszło do 90 stopni Edytowane 18 Grudnia 2019 przez Lolek
krzysztofb51 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Ja mam termostat ale ciężko go wymienic, próbowałem i nie mogłem go wyciągnąć. Ktoś podpowie czy da się go wyciągnąć bez zbędnego rozkręcania i wyciągania np alternatora?
Lolek Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 5 godzin temu, krzysztofb51 napisał: Ja mam termostat ale ciężko go wymienic, próbowałem i nie mogłem go wyciągnąć. Ktoś podpowie czy da się go wyciągnąć bez zbędnego rozkręcania i wyciągania np alternatora? Tak oddaj do mechanika.
mariusz9 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Godzinę temu, Lolek napisał: Tak oddaj do mechanika. Witam wszystkich.przylacze sie do tematu.jestem po wymianie dwoch termostatow.temp.90 stopni dzisiaj.
mariusz9 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Radze dac do mechanika.duzy problem z wyciagnieciem go.
Lolek Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 mariusz9 masz polifta? Tak swoją drogą to trochę zdolności manualnych i wszystko idzie zrobić
dennis_ilawa Opublikowano 19 Grudnia 2019 Opublikowano 19 Grudnia 2019 22 godziny temu, Lolek napisał: Witam. Silnik cglc polift. Też borykam się z problemem. Co prawda zakupiłem już oba termostaty i czekam tylko na chwile luzu żeby je wymienić. Widziałem już wcześniej wątek apropo tego zaworu/węża I kusi mnie również jego odwrócenie. Pytanie tylko co latem? Bo jeśli ma rozsadzic chłodnice, zrzucać węże, lub też zagotować silnik to słaba opcja. Jeśli to tylko akcja na zimę to wolę jednak tekture przed chłodnice:D Pozdrawiam i na pewno zdam relację po wymianie termostatow p.s. dodam tylko, że dzisiaj Wrocław temp. 14 stopni a dopiero po 27km doszło do 90 stopni W moim przypadku karton niewiele dał. Dopiero po odwróceniu działa poprawnie, a jak się zrobi cieplej to zawsze mozna odwrócić. Przy 14 stopniach, bez kartonu i bez ingerencji w zawor to łapie mi po jakiś 8km temp wymieniłem oba termostaty na oryginał w tamtym roku
Lolek Opublikowano 19 Grudnia 2019 Opublikowano 19 Grudnia 2019 (edytowane) 10 godzin temu, dennis_ilawa napisał: W moim przypadku karton niewiele dał. Dopiero po odwróceniu działa poprawnie, a jak się zrobi cieplej to zawsze mozna odwrócić. Przy 14 stopniach, bez kartonu i bez ingerencji w zawor to łapie mi po jakiś 8km temp wymieniłem oba termostaty na oryginał w tamtym roku Czyli jednak wymiana termostatow cos pomogła 8km a 27km spora roznica. Prawdopodobnie w sobotę wymieniam u siebie. Póki co zawór zostanie tak jak jest Edytowane 19 Grudnia 2019 przez Lolek
dennis_ilawa Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 jak najbardziej, przy temperaturze +10st nie mam problemow z grzaniem, natomiast poniżej to na odcinku 22km ciężko mi było nagrzać samochód, oczywiście im niższa temp tym ciężej. przyjrzałem się dzisiaj dokładniej jak szybko się nagrzewa to po odwróceniu tego zaworu przy 5,5st na zewnątrz miałem 90st po przejechaniu 8km. z czego 4km gdzieś to miasto, a kolejne 4km to prędkości kolo 100-110km/h. wymieniłbym ten zawór, ale po obejrzeniu go nie wygląda jakby cokolwiek mogło tam się zepsuć, ot zwykła kulka, która się rusza w jedna stronę puszcze normalnie jak dmuchałem a w drugą ledwo co, podobnie jak termostat nowy. wydaje mi się, ze problem leży gdzie indziej a to jest tylko "doraźne" leczenie
krzysztofb51 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Czy ktoś mógłby zrobić zdjęcie gdzie dokładnie jest ten zawór? Szukam ale w gąszczu tych rurek mało co widac
Lolek Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) 38 minut temu, krzysztofb51 napisał: Czy ktoś mógłby zrobić zdjęcie gdzie dokładnie jest ten zawór? Szukam ale w gąszczu tych rurek mało co widac Masz go zaraz na widoku przy grodzi. Szukaj zielonych napisów:) Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Lolek
Lolek Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) Byłem dzisiaj w aso i widziałem wklad tego węża. Tak jak piszą niby nic specjalnego kulka w środku i działa jak zastawka. Ale ta kulkę dociska jakaś sprężynka więc może w zależności od temperatury zmienia się jej siła docisku? W porównaniu do zaworuzwrotnego z przedlifta nie ma na tym żadnej strzałki. Więc pytanie czy oby na pewno dobrze zostały zamontowane? Uzyskałem informacje, że też występuje w układzie jakiś zawór/dławik jednak dostępny tylko i wyłącznie w całości z wężem za straszne $$$$$$ Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Lolek
Lolek Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Jestem po wymianie dwóch termostatów, wszystko dzięki uprzejmości i pomocy kolegi @GniadyOba ori z aso, duży motorpol vw bo taniej. Po wymianie przy temp. 9 stopni złapał 90 stopni po zaledwie 4km spokojnej jazdy po mieście. Obwodnica trzyma 90 st nie spada po jej opuszczeniu. Po 1h postoju zlapał 90 st po przejechaniu 3-4km. Dodam, że przed wymiana przy temp. ok 14 st 90 st uzyskalem po przejechani ok 19-20km. U mnie winowajca był główny termostat. Zwróćcie uwagę na dołączone zdjęcie. Zrobione kilka godzin po wymianie. PRZYPOMINAM polift silnik cglc manual.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się