Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana termostatu w A4 B8 2.0TDI


Kozak677

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Charls napisał:

przecież napisałem że w CAGA i pochodnych czyli między innymi i twoim CAGC może i jest, ale w poliftach w CJCA i CJCB nie ma

Tak w po liftach na pewno zmienili układ chłodzenia aha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bin85 napisał:

nr 13 na schemacie

Jaki OEM tego dziadostwa? Bo ni chuchu nic nie widzę 

 

 

Sorry ale pisze z telefonu i nie operuje tak biegle wszystkimi materiałami zawartymi w postach 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mateuszh napisał:

Przestań powielać głupoty.

Po wymianie głównego termostatu , tego małego plus zaworu zwrotnego samochód grzeję się do 90 po jakiś 7 km. W zakresie temperatur -3 do plus 1.

 

 

nie powielam żadnych głupot przyjacielu, w A6 CAHA nie ma szans aby po 7 km złapał 90 st w temeperaturach w okolicy 0 stopni, jak złapie 90 to już  trzyma cały czas, 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Charls napisał:

nie powielam żadnych głupot przyjacielu, w A6 CAHA nie ma szans aby po 7 km złapał 90 st, jak złapie 90 to już  trzyma cały czas, 

Powielasz. A wzorowanie się na jakiejś ruskiej etce i uznawanie tych schematów za wyrocznie to już szczyt:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Charls napisał:

oczywiście że tak 

Nawet dostępu do schematu nie masz;) a wiesz, że zmienili?:)

Masz dwie części do wymiany no trzy

 

Główny termostat

Mały dostępny w ASO i zawór zwrotny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Mateuszh napisał:

Powielasz. A wzorowanie się na jakiejś ruskiej etce i uznawanie tych schematów za wyrocznie to już szczyt:)

nie chcesz, to nie odpisuj na moje posty, nie mam ochoty drapać się z tobą

 nie opieram się na żadnej ETCE tylko po tym, że cm po cm sprawdzaliśmy cały układ, i poza głównym termostatem, zaworem zwrotnym nic innego nie znaleźliśmy

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Mateuszh napisał:

Nawet dostępu do schematu nie masz;) a wiesz, że zmienili?:)

 

oj Mateuszku Mateuszku, nerwy ci puszczają, mam CAHA i CJCA więc widzę różnicę, może ty nie widzisz bo wszystko za ciebie robi mechanik 

1K0121113A to przecież termostat automatycznej skrzyni, u mnie go nie ma

1J0122351  zawó zwrotny nie puszcza

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Charls napisał:

oj Mateuszku Mateuszku, nerwy ci puszczają, mam CAHA i CJCA więc widzę różnicę, może ty nie widzisz bo wszystko za ciebie robi mechanik 

Jaki ty wrażliwy chłopak::) Oj nie obrażaj się:)

To chyba po coś jest ten zawór zwrotny? :)

Mama mi naprawia i wymieniła mi to

główny" termostat w obudowie - mahle,  kupiony w ZWYŁYM(!) sklepie 

2. regulator płynu chłodzącego / termostat o numerze 1K0121113A - tylko ASO

3. zawór zwrotny 1J0122351 - tylko ASO

 

A ty wciąż masz niedogrzany:) i to polifcie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Charls napisał:

oj Mateuszku Mateuszku, nerwy ci puszczają, mam CAHA i CJCA więc widzę różnicę, może ty nie widzisz bo wszystko za ciebie robi mechanik 

Kiepskie te polifty jak się nie mogą dogrzać do 90:) ale pewnie ten typ tak ma:)

Nie wzorujesz się na ruskiej etce a wklejasz zrzut w pierwszym poście;) szanujmy się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Charls napisał:

oj Mateuszku Mateuszku, nerwy ci puszczają, mam CAHA i CJCA więc widzę różnicę, może ty nie widzisz bo wszystko za ciebie robi mechanik 

W każdym razie jeśli z wymianą zaworu zwrotnego ci nie po drodze bo pewnie nie pełni on żadnej funkcji poza upiększaniem komory silnika, polecam zaopatrzyć się w pudełka po bananach, owe pudełko rozciąć i zasłonić część maskownicy chłodnicy tudzież grilla. Można użyć do tego np taśmy przezroczyste nożyczek tudzież trytytek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Charls napisał:

potwierdzam, kiepskie i kiepsko się grzeją,

 

to że wrzuciłem znaleziony w sieci o niczym nie znaczy

 

dobra kończę polemikę bo dziecinada się robi

Zmień ten zawór;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiszę jeszcze raz 2012r ,cjca-MAM DRUGI TERMOSTAT ,Widziałem go osobiście ,dotykałem go osobiście moimi rękami-chyba że mi się śniło

Edytowane przez jony 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, jony 2 napisał:

napiszę jeszcze raz 2012r ,cjca-MAM DRUGI TERMOSTAT

OK, więc albo ja jestem ślepy albo on jest   jakiś cwaniak, jutro zrobię drugie podejście a w zasadzie trzecie, zakładając że w końcu się ujawni wymienię go i zawór zwrotny, jak nie będzie poprawy ty wszyscy macie kopa w doopę ? 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, jony 2 napisał:

napiszę jeszcze raz 2012r ,cjca-MAM DRUGI TERMOSTAT ,Widziałem go osobiście ,dotykałem go osobiście moimi rękami-chyba że mi się śniło

Oczywiście że masz, bo każdy kod silnika w 4 zerach B8 ma dwa termostaty plus zawór zwrotny.

Tylko niektórzy wciąż wierzą że ten typ tak ma

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Charls napisał:

OK, więc albo ja jestem ślepy albo on jest   jakiś cwaniak, jutro zrobię drugie podejście a w zasadzie trzecie, zakładając że w końcu się ujawni wymienię go i zawór zwrotny, jak nie będzie poprawy ty wszyscy macie kopa w doopę ? 

Przygotuj kwiaty, bombonierkę i jakaś laurkę z przeprosinami;) jak masz zawór zwrotny to musi być tam termostat.. wyglądają podobnie

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Charls napisał:

OK, więc albo ja jestem ślepy albo on jest   jakiś cwaniak, jutro zrobię drugie podejście a w zasadzie trzecie, zakładając że w końcu się ujawni wymienię go i zawór zwrotny, jak nie będzie poprawy ty wszyscy macie kopa w doopę ? 

Ten element ciężko namierzyć, szukaj metalowej zawleczki - takich "nóżek" .

U mnie jest pod plątanina tych kabli.

Nie chcę mi się zaznaczać strzałki ale jak się wysilisz to dojrzysz kawałek tej metalowej nóżki

 

IMG_20190201_133645535.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Charls napisał:

OK, więc albo ja jestem ślepy albo on jest   jakiś cwaniak, jutro zrobię drugie podejście a w zasadzie trzecie, zakładając że w końcu się ujawni wymienię go i zawór zwrotny, jak nie będzie poprawy ty wszyscy macie kopa w doopę ? 

https://allegro.pl/oferta/nowy-oryg-termostat-vw-audi-seat-skoda-1k0121113a-7743165148

 

Spójrz na to foto i szukaj tej metalowej nóżki na wężu, to najbardziej widocznych element tego małego termostatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Charls napisał:

OK, więc albo ja jestem ślepy albo on jest   jakiś cwaniak, jutro zrobię drugie podejście a w zasadzie trzecie, zakładając że w końcu się ujawni wymienię go i zawór zwrotny, jak nie będzie poprawy ty wszyscy macie kopa w doopę ? 

Kto tym cwaniakiem niby jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...