DomynyK Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam Ostatnio chciałem odpalić autko i po włączeniu zapłonu migało mi na zmiane "BREMSE" i "OLDRUCK" więc skasowałem ręcznie z deski serwis bo mi powiedzieli że to czas na serwis i tu moje pierwsze pytanie obecnie mi pokazuje po skasowaniu na komputerku SERVICE IN ---KM---TAGEN i czy teraz bedzie mi cały czas pokazywać zamiast cyferek te kreski--- czy po przejechaniu jakiejś ilości km będzie znowu odliczać czas do serwisu??? 2 pytanie mam następujące bo zawsze po zapaleniu zapłonu miałem automatycznie sprawdzany stan auta przez komputer a gdy teraz skasowałem serwis z deski to zamiast sprawdzania stanu auta zapala sie tylko OLDRUCK i pika 3 razy i po krótkim czasie znaczek OLDRUCK przenosi sie w miejsce gdzie wyświetla komputer stacje radiowe a gdy włanczam samochód to wszystko jest normalnie i jak biore sprawdzanie stanu auta pokazuje że jest "OK" Mogłem coś poprzestawiać na desce gdy próbowałem skasować serwis jak tak jak to odkręcić czy to coś mu sie popierdzieliło i czy odpiecie akumulatora coś ewentualnie pomoże i zresetuje jakiś błąd, bo znajomy podłanczał kompa i powiedział że nie ma błędów tylko że on moim zdaniem na tym zabardzo sie nie zna. Co mi Radzicie??? Prosze Modków o nie usuwanie tematu bo szukałem coś na ten temat i nie znalazłem odp która by mi na mój problem odpowiedziała Pozdrawiam
letallec Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Co do 1 pytania, to jest to standardowa sytuacja. Zmieni się to po przejechaniu kilkuset km. Tzn tak okolo 500. Wtedy pojawi się prawidłowy czas i dystans do następnej wymiany. Co do 2 pytania, to nie mam pojęcia co to znaczy.
DomynyK Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 no to na 1 znamy odpowiedz teraz ktoś by mi coś napisał na 2 pytanie bo nie wiem czy mogę jeżdzić bo ten oldruck może znaczyć za małe ciśnienie oleju jeśli sie nie mylę ale z drugiej strony jeśli biorę test to wszystko pokazuje ok. Sam nie wiem może na vagu trzeba sprawdzić i ustawić jak wcześniej bo może poprzestawiałem coś jak myślicie panowie.
boberek Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 AD1 tak mam byc AD2 hmm ciezko powiedziec ale jak sie juz nie pojawia to co sie przejmowac PS zmień sobie język na angielski
tomek a4 2.8 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Oldruck, to z pewnością ciśnienie oleju, więc lepiej sprawdzić w czym problem. Jeśli to jakiś czujnik, to vag może pokaze
DomynyK Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 AD2 hmm ciezko powiedziec ale jak sie ju znie pojawia to co sie przejmowac Tłumacze że wcześniej było po włączeniu zapłonu sprawdzanie stanu auta a teraz po skasowaniu z deski serwisu po włączeniu zapłonu jak wszystkie kontrolki znikną i chwile sie poczeka pokazuje Oldruck i pika kilka razy a po paru sekundach przechodzi znaczek oldruck w miejsce gdzie wyświetla komputer stacje radiowe a gdy włącze auto wszystko jest ok i jak robie test przyciskiem check przy odpalonym aucie lub przy włączonym zapłonie pokazuje OK. Więc zmiana jest taka że przy włączeniu zapłonu zamiast robić automatycznie przeglad auta pokazuje ten OLDRUCK i nie wiem czym jest to spowodowane!!!
letallec Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Acha, to ja bym nie jezdzil, tylko sprawdzil co z tym cisnieniem. Masz VAG'a? Mozna by sie podlaczyc i sprawdzic czy czujnik jest walniety, czy moze rzeczywiscie cos z cisnieniem.
DomynyK Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 Nie mam Vaga Ale jak by było ciśnienie złe to jak bym włączył samochód to tez przy sprawdzaniu by migało OLDRUCK a nie tylko miga przy włączonym zapłonie.. Przydało by sie by ktoś z głową mi to sprawdził.
letallec Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Przydało by sie by ktoś z głową mi to sprawdził. Racja
DomynyK Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 Może ktoś z głową i z vagem z klubowiczów w okolicach wawy jest i by mógł mi ten problem rozwiązać ??? Pozdrawiam
letallec Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Wpadnij dzisiaj do mnie na Mokotów to zmienimy ten jezyk na bardzij przyjazny(przynajmniej dla mnie) i zobaczymy co VAG pokaże.
boberek Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 tylko zebyś skasował kolege na 99,99 zł
DomynyK Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 akurat specjalnie do mokotowa nie muszę jechać zmienić języka zmieniłem na angelski u znajomego elektronika i stwierdził że nic na vagu nie ma błedów i nie dał rady przywrucić jak było wcześniej a wiec teraz następująco sie sprawy przedstawiają. Wcześniej jak włączałem zapłon robiło test automatycznie a teraz włączam zapłon i wyskakuje oil a jak wciskne chech pokazuje "Switch OFF Engine Check Oil Level" z mojego tłumaczenia znaczy to Przełącznik wyłaczony Silnik sprawdz poziom oleju tylko z angelskim też u mnie kulawo a jak włanczam silnik wszystko jest ok i nawet jak chech przy właczonym aucie wciskam robi test i jest ok. Mogłem coś zmienic jak kasowałem recznie serwis z deski??? bo mnie to drażni i wolał bym żeby było jak kiedyś. podkreślam że stan oleju jest OK Jeśli potrafisz naprawić albo ktoś To z chęcią sie umówię na wizytę i wskazówki też mile widziane. [br]Dopisany: 25 Luty 2009, 18:47_________________________________________________A może skasowały sie tylko kilometry z serwisu a olej nie ?? ale na vagu by to zapewne pokazało
boberek Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 kurde stary wystarczy we wtorek przyjechać do arkadii
DomynyK Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Opublikowano 26 Lutego 2009 za bardzo czasem nie dysponuje by przyjechać ale jak bede musiał to przyjade Ale może coś mi podpowiecie jak już na angelski zmieniłem to łatwiej dojść ale mi osobiscie to nic nie mówi [br]Dopisany: 26 Luty 2009, 11:38_________________________________________________Może jak zacznie odliczać do następnego przegladu to wróci wszystko ok ??
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 "Switch OFF Engine Check Oil Level" otworz i zamknij maske. powinno sie skasowac, jezeli nie, wtedy do wymiany jest switch - czujnik zamkniecia maski.
DomynyK Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Opublikowano 27 Lutego 2009 Znaczy sie klape od silnika bo jesli tak to otwierałem i komputer pokazuje otwartą maske jesli o to chodzi ?? I czy to znaczy że moge spokojnie jeżdzić???
Musashi Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Znaczy sie klape od silnika bo jesli tak to otwierałem i komputer pokazuje otwartą maske jesli o to chodzi ?? I czy to znaczy że moge spokojnie jeżdzić??? po zamknieciu maski polazuje ze jest otwarta?
DomynyK Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Opublikowano 28 Lutego 2009 Przy otwarciu pokazuje że jest otwarta a jak zamykam to pokazuje że jest zamknięta. Ale dziś rano wsiadłem i samo z siebie sie naprawiło więc dziękuje za pomoc Pozdrawiam Tema Do Zamknięcia
carnivore1 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 nie samo z siebie tylko otworzenie i zamkniecie klapy pomoglo, mialem podobnie w a3 zony i tez pomoglo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się