Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawór regulacji ciśnienia na szynie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent to silnik cagb 136, pojawiające się cykliczne problemy z odpalaniem..kręci ale nie łapie, a za chwilę przy ponownym uruchomieniu od razu. Dziś musiałem go kręcić kilka razy i zostawić na chwilę i w końcu odpalił - coś jakby się zawieszało a po  chwili odwieszalo, ręce mi już trochę opadają. Raz to jest a potem chwilę spokój i znowu problem wraca. W tamtym roku wymieniona pompa w baku- zła diagnoza ? 

Sprawdzenie na kompie dzisiaj i niby niskie ciśnienie na szynie (brak opilkowania), auto lekko drży i podszarpuje na 1 i dwójce. Doczytałem, że może to być regulator ciśnienia na szynie - co o tym sądzicie?

Po drugie próbuje znaleźć ten regulator ale nigdzie nie mogę go namierzyć jako część do kupna- będę bardzo wdzięczny za pomoc bo już odechciewa mi się patrzeć na ten samochód..

Opublikowano

Jeśli nie wyskakuje błąd (nie pamiętam nr) informujący że ciśnienie poza zakresem to nie ten trop i regulator jest dobry, potrzebna dokładna diagnoza, ciśnienie paliwa, wtryski a nawet może być za słaby aku, nie ważne że kręci ale ma za słaby prąd 

Opublikowano

Byłem u mechanika który robi głównie audi i tylko usłyszałem że niskie ciśnienie i że trzeba szukać na szynie, itp. Ale termin kiedy będzie mógł przy tym pogrzebać  odległy a auto coraz częściej nie odpala.. 

Aku w tamtym roku sprawdzane bo w zimie częściej ten problem występował i aku był niby okay i goście zdiagnozowali że rozrusznik do regeneracji bo dużo prądu bierze - zrobiony. Może było trochę lepiej. Jakoś w lecie tak często to nie występuje, takie mam wrażenie.. Świece komplet wymienione, a problem nie zależny od tego czy siknik cieply czy nie. Gaszę na chwilę i zaraz przez kilka prób uruchomienia nic (kręcę bardzo krótko) po czym odpala jakby nigdy nic..

Jakby aku nie dawał rady czy w za którymś razem palił by jakby nigdy nic?

 

Opublikowano

A pompa wysokiego ciśnienia była na stole sprawdzana ????

Opublikowano
11 godzin temu, A4bt napisał:

Aku w tamtym roku sprawdzane bo w zimie częściej ten problem występował i aku był niby okay i goście zdiagnozowali że rozrusznik do regeneracji bo dużo prądu bierze 

Jakby aku nie dawał rady czy w za którymś razem palił by jakby nigdy nic?

 

Obecne auta są tak naszpikowane elektroniką że chociaż rozrusznik kręci to pozostaje za mało prądu na inne czujniki i sterowniki które niepoprawnie działają, sam piszesz że zimą są większe problemy kiedy auto pobiera więcej prądu, jeśli jeździsz krótkie odcinki aku może być cały czas niedoładowane, może to być jedna z przyczyn, takie problemy które raz są później znikają ciężko zdiagnozować 

A czy były jakieś błędy po podpięciu kompa?

Opublikowano
W dniu 1.11.2018 o 10:41, Góral65 napisał:

Obecne auta są tak naszpikowane elektroniką że chociaż rozrusznik kręci to pozostaje za mało prądu na inne czujniki i sterowniki które niepoprawnie działają, sam piszesz że zimą są większe problemy kiedy auto pobiera więcej prądu, jeśli jeździsz krótkie odcinki aku może być cały czas niedoładowane, może to być jedna z przyczyn, takie problemy które raz są później znikają ciężko zdiagnozować 

A czy były jakieś błędy po podpięciu kompa?

Zainteresowałeś mnie z tym aku, bo ma już 9 lat, więc faktycznie najlepszy może już nie być.. Jutro porobię pomiary.

A czy jak był odlaczany kiedyś plus ładowany raz na klemach a nie na punktach pod maską to mogło by się coś rostroic?? Czy ten sterownik na minusowym kablu coś może mieć do tego?

Możliwe że jutro uda mi się szczytac błędy..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...