RysiekKSC Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 Nakładki w zamieniku nie wchodziły nawet w grę. Przypuszczam że po sezonie wyglądały by tragicznie jeżeli by sezon przeżyły. Następne na pewno będą stołki, bo teraz jeżdżę golfem IV z recaro w środku i jest ogromna przepaść między tymi tapczanami z audi ? Co do gałki to już zerkne na allegro, bo kiedyś szukałem s line z B7, ale były same szroty.
enek500 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 No dobra......Tomek ale jeśli nie byłoby DPf-a to czy ta kontrolka by się zapalała,ze trzeba go wypalić????????Miałem już 2 razy tak,ze się zapalila i postepowalem tak jak według instrukcji ........przegoniłem ją i kontrolka zgasla,i po przejechaniu ok 5 tyś znowu miałem teraz niedawno taka akcje .Przegonilem ja do Obornik i z powrotem i nie ma sladu po kontrolce........
H4mm3R Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 4 godziny temu, enek500 napisał: No dobra......Tomek ale jeśli nie byłoby DPf-a to czy ta kontrolka by się zapalała,ze trzeba go wypalić????????Miałem już 2 razy tak,ze się zapalila i postepowalem tak jak według instrukcji ........przegoniłem ją i kontrolka zgasla,i po przejechaniu ok 5 tyś znowu miałem teraz niedawno taka akcje .Przegonilem ja do Obornik i z powrotem i nie ma sladu po kontrolce........ Auta się nie przegania jak jest zapchany DPF. Jedzie się jednostajnie nie dużą prędkością na niskim biegu żeby utrzymać obroty ok 2500tys. Nie wiem co masz w aucie, czy jest fizycznie DPF czy coś było kombinowane. Od takich problemów jest odpowiedni dział, bo robimy bałagan u Mariusza w temacie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się