Sidżej Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Witajcie Jak na załączonym filmiku. Jesteście w stanie mi podpowiedzieć jaki pasek do wymiany? Ja niestety mam pojęcia ( nie jestem mechanikiem) . Dodam , że piszczenie występuje tylko przy temperaturach poniżej 7 stopni. Powyżej wszystko ładnie chodzi. Na załączonej klimie również piszczy. Czy mogę tak jeździć? To dla mnie kluczowe Aha przy tych niższych temperaturach nawet jak się rozgrzeje to piszczenie występuje, ale już w słabszej jakości - cichsze. Pozdrawiam
Arek8888 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Witaj. W tym silniku masz w sumie dwa paski (jeden główny od alternatora a drugi tylko do klimy). Najprędzej piszczy Ci ten główny. Spowodowane może to być kilkoma czynnikami. W kolejności od najprostszego: 1) zużyty pasek, 2) zużyta rolka od napinacza 3) zużyty napinacz, 3) zużyte sprzęgiełko alternatora. Nie bagatelizuj problemu, tylko podjedź do warsztatu i niech sprawdzą czy przynajmniej sprzęgiełko jest sprawne, bo jego awaria na trasie może oznaczać duży problem.
Luki643 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Czy pasek da sie jakos naciagnac czy po prostu trzeba go wymienic na nowy ?
mats0n Opublikowano 8 Grudnia 2018 Opublikowano 8 Grudnia 2018 W dniu 5.12.2018 o 14:39, Luki643 napisał: Czy pasek da sie jakos naciagnac czy po prostu trzeba go wymienic na nowy ? wymienić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się