wojtlus Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Dobry wieczór. ========================================================== Zbliża się zima, a mój zamek (nie mam pilota, zamykam przy użyciu kluczyka) chodzi dosyć ciężko zarówno od strony kierowcy jak i pasażera. Ostatnio dokonałem skanu komputera i dostałem taki oto błąd: "Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00001 Shop #: WSC 06325 1 Błąd Zapis.: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - -" Dodam, że jeśli się przekręci kluczyk to wszystko normalnie się zamyka troszkę jakby powoli ale hej w końcu zamykanie z kluczyka.Co zrobić z tym zamkiem i jak rozumieć ten błąd? ==========================================================Da się jakoś usunąć błąd zużytych okładzin klocków przy użyciu VAG'a? Wymieniłem na nowe wraz z tarczami, a błąd dalej jest i razi po oczach. (Znalazłem jeden kabelek łączący się z wtyczką klocka, że był przetarty ale zaizolowałem itd.). Coś czytałem ale nie bardzo wiem o co chodzi z tymi mostkami nie chce czegoś bardziej popsuć. Wolałbym jakoś mniej "inwazyjnie". ==========================================================Ktoś wyjaśni mi również te błędy? Gdzie ew. zajrzeć czy coś nie tak? "00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 03-00 - No Signal 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 44-10 - Short Circuit - Intermittent" ========================================================== Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Fazii Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) Prawdopodobnie nieszczelnosc w układzie przez to czas pracy jest przekroczony. Co do błędu hebli to obwód czujników jest gdzieś przerwany. 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) Czyjnik położenia wału. Zczytuje sygnał z koła zamachowego. 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 44-10 - Short Circuit - Intermittent" pewnie przepustnica się przycina
wojtlus Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 15 hours ago, Fazii said: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) Prawdopodobnie nieszczelnosc w układzie przez to czas pracy jest przekroczony. Co do błędu hebli to obwód czujników jest gdzieś przerwany. 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) Czyjnik położenia wału. Zczytuje sygnał z koła zamachowego. 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 44-10 - Short Circuit - Intermittent" pewnie przepustnica się przycina Czego zatem mam szukać w tym obwodzie? I gdzie? Czujnik położenia wału? Czyli ten "błąd" nie powinien występować po zapaleniu? Przepustnicę wystarczy wyczyścić? Jadąc nie czuję za bardzo jakiegoś dyskomfortu jedynie dodając gazu (chyba na 3) jakby "pociągnie go mocniej" po jakiejś chwili.
Fazii Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Przede wszystkim skasuj wszystkie błędy, przejedz się i sprawdź czy powracają. Błędy mogły wystąpić dawno temu. Co do obwodu klocków : droga obwodu zaczyna się od licznika. Jeżeli masz z zegarkiem analogowym (zielona kostka licznika pin 7) czy cyfrowym (niebieska kostka licznika pin 2) idzie przewód brązowo zielony do 10-cio pinowej szarej kostki przy nogach pasażera słupka "A" na pin 7. Dalej przewód idzie na wtyczkę (pin 2)klocka hamulcowego w przednim prawym kole. Z pinu 1 tej wtyczki (przewód czarny) idzie na pin 1 wtyczki klocka w lewym kole. Dalej obwód łączy się z masą (pin 2 kostki klocka w lewym przednim kole). musisz więc prześledzić ohmomierzem obwód krok po kroku i będziesz wiedział w którym momencie masz przerwę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się