wojoo37 2 Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 Hej, rzucilibyscie okiem na ten wykres? No więc tak autko to b6 1.9 avf Q 130. Zrobiłem dolot z nierdzewki 54 fmic 230 założyłem turbo gtb 2056 sprzęgło brd pompki AL kat wywalony no i oczywiście dp jest no i dałem na zrobienie programu i takie coś wyplulo:( Co o tym sądzicie? W tym polu czerwonym zaznaczyłem taki lekki spadek, mówili mi że to może być przez czujnik położenia wału, idzie to jakoś inaczej sprawdzić? I jak to jest ze tu jest moc sprawdzana na kołach czyli wyplulo 180 koni czyli na silniku jest 220 : /? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kodzak33 27 Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 Może to być zmiana biegu poza tym jak na takie turbo bardzo szybki spadek momentu jedź do kogoś sprawdzonego Link to comment Share on other sites More sharing options...
zadzik 5 Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 (edited) Proponuje jechac do Rybnika Grzegorz Dawiec ogarnie bez problemu. U mnie tylko turbo inne gtb 2060 vklr a wykres taki. JJesli chesz podam Ci kontakt. Edited November 29, 2018 by zadzik Link to comment Share on other sites More sharing options...
radimm 14 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 W dniu 29.11.2018 o 10:47, zadzik napisał: Proponuje jechac do Rybnika Grzegorz Dawiec ogarnie bez problemu. U mnie tylko turbo inne gtb 2060 vklr a wykres taki. JJesli chesz podam Ci kontakt. ALki są w stanie dać tyle paliwa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zadzik 5 Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Tak podkręcone :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielMod 266 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 (edited) Ja na AL podkreconych od Mariusza zrobiłem podobny wynik. Pytanie do autora tematu, auto było strojone na ori map sensorze czy wkładałeś 4 barowy? Na AL i GTB2056 trzeba dmuchnac te 2.2 bar. Edited December 7, 2018 by danielstol Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojoo37 2 Posted February 16, 2019 Author Share Posted February 16, 2019 Kurcze przepraszam że tak dużo zajęła mi odpowiedź:/ auto bo strojone na oryginalnym map sensor 2 bary, dawałem im 4 barowy ale mówili że nie potrzeba montować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kodzak33 27 Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 8 godzin temu, wojoo37 napisał: Kurcze przepraszam że tak dużo zajęła mi odpowiedź:/ auto bo strojone na oryginalnym map sensor 2 bary, dawałem im 4 barowy ale mówili że nie potrzeba montować Amatorzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojoo37 2 Posted February 17, 2019 Author Share Posted February 17, 2019 No amatorka:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
szafa 145 Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Mialem podobna konfiguracje tyle ze w ajm-ie, niestety na tych wtryskach watpie zeby dal rade wiecej wyciagnac, zmieniaj na hf-y 50 i powinno powyzej 250 pyknac, oczywiscie mapsensor 4b Link to comment Share on other sites More sharing options...
zadzik 5 Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 W dniu 18.02.2019 o 21:03, szafa napisał: Mialem podobna konfiguracje tyle ze w ajm-ie, niestety na tych wtryskach watpie zeby dal rade wiecej wyciagnac, zmieniaj na hf-y 50 i powinno powyzej 250 pyknac, oczywiscie mapsensor 4b Po co ładować hf 50 jak można na podkręconych al wyciągnąć 280 km. Na pewno końcówki boscha będą trwalsze. Miałem firady 80 i nie polecam tych końcówek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zadzik 5 Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 (edited) W dniu 17.02.2019 o 10:10, wojoo37 napisał: No amatorka:) Ta turbina daje chyba do 2,2 bara wiec powinien byc mapsensor 4 bary. Jeden taki magik zrobil mi 280 km na takim sensorze (2 barowym) i twierdzil ze jest ok, tylko za mna byla widoczna sciana dymu. Także polecam sprawdzonych tunerów do grubszych modyfikacji. Edited February 21, 2019 by zadzik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now