Emejcz Opublikowano 1 Września 2020 Autor Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) Jako iż mechanikę mam już w sumie za sobą to wziąłem się trochę za kwestie wizualne. Przy okazji zdecydowałem się też na odnowienie reflektorów. Szlif papierem, na to grunt zwiększający przyczepność i lakierowanie bezbarwnym wraz z plastyfikatorem. Jak dobrze doschnie to również zrobię polerkę. Tutaj jestem zadowolony. Ciekaw jestem ile to wytrzyma. Edytowane 9 Lipca 2022 przez Emejcz 3
Emejcz Opublikowano 12 Października 2020 Autor Opublikowano 12 Października 2020 Przyszła jesienna depresja więc czas poprawiać jakieś ostatnie niedociągnięcia mechaniczne Jakiś czas temu udało mi się za kilkadziesiąt złotych kupić w świetnym stanie (tylko jedna jedna z tulei wymagała wymiany) wahacze aluminiowe na obie strony do tyłu. Kwestią czasu było kiedy będzie chciało mi się to przełożyć, bo zabawy nie mało. Trzeba zdemontować tarcze, osłony, poluzować wydech i opuścić zbiornik paliwa... W końcu wymienione. Stare bardzo mocno się utleniały. Wymieniłem też gumowe silentblocki w zwrotnicach gdyż nowe lemfordera (a w rzeczywistości widać, że oryginalne) kosztowały kilkanaście złotych. Jako ściągacz służyły mi różnego rodzaju rury i podkładki Jak widać stary silentblock już dawno stracił swą sprężystość i po wyciśnięciu nie wrócił do oryginalnego kształtu
DarekS4 Opublikowano 15 Października 2020 Opublikowano 15 Października 2020 Cześć fajne daily. Tak zerkam na wykres i możesz podesłać z ciekawości log ? Strasznie wysoko full boost. Czy chciałeś mieć tak rozłożony przebieg momentu ?
Emejcz Opublikowano 15 Października 2020 Autor Opublikowano 15 Października 2020 44 minuty temu, DarekS4 napisał: Cześć fajne daily. Tak zerkam na wykres i możesz podesłać z ciekawości log ? Strasznie wysoko full boost. Czy chciałeś mieć tak rozłożony przebieg momentu ? W sumie się nad tym nawet nie zastanawiałem. Tak to po prostu zostało zrobione. Obecnie jednak jest ciut inaczej, bo wrzuciłem nowe Bosche 430cc i robiłem gruntowne korekty u innego tunera. Także na dziś dzień mocy jest ciut więcej i momentu prawdopodobnie też. Podsyłam ci logi na PW.
DarekS4 Opublikowano 15 Października 2020 Opublikowano 15 Października 2020 widziałem. Ciagnięte Nką od dołu jest więc chybryda tak chyba zrobiona że niżej podać nie chciała (dlatego nie lubię hybryd chyba że od Peruna) Jak wjechały większe wtryski to podeślij jeszcze log zapłonu aktualny i boostu jeszcze raz. Tak z czystej ciekawości.
Emejcz Opublikowano 15 Października 2020 Autor Opublikowano 15 Października 2020 52 minuty temu, DarekS4 napisał: widziałem. Ciagnięte Nką od dołu jest więc chybryda tak chyba zrobiona że niżej podać nie chciała (dlatego nie lubię hybryd chyba że od Peruna) Jak wjechały większe wtryski to podeślij jeszcze log zapłonu aktualny i boostu jeszcze raz. Tak z czystej ciekawości. Dostałeś świeże logi, robione już na 430cc
Misieqq7 Opublikowano 15 Października 2020 Opublikowano 15 Października 2020 7 godzin temu, Emejcz napisał: Dostałeś świeże logi, robione już na 430cc wyślij mi proszę logi nowe, bo u mnie też wtryski z bama górą były na styk i jestem ciekaw jak to wyszło u Ciebie
Emejcz Opublikowano 15 Października 2020 Autor Opublikowano 15 Października 2020 Godzinę temu, Misieqq7 napisał: wyślij mi proszę logi nowe, bo u mnie też wtryski z bama górą były na styk i jestem ciekaw jak to wyszło u Ciebie Poszło PW
Emejcz Opublikowano 13 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2022 Minłęły ponad 3 lata od zakupu i przyszedł czas na A6C7. W związku z tym temat nie będzie już rozwijany i w tym roku A4 idzie na sprzedaż
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się