pegaz82 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam Po podpięciu pod VAGa wykazało mi dwa błędy: 16804-catalist system bank 1 18010-pover suply terminal30:voltage too lov Kontrolka po wykasowaniu błędów zapala się po kilkunastu kilometrach. Dodam że na przeglądzie analiza spalin wykazała że katalizator jest ok.A akumulator jest ok pali wporządku może ten błąd był spowodowany że odłanczałem minusa żeby skasować błąd (nie miałem jeszcze VAGa). Więc moje pytanie co radzicie robić od czego zacząć,czy to może być katalizator? Dodam że poprzedni właściciel wymienił sondy lambda,czujnik temperatury. Ja ostatnio wymieniłem świece. POMÓŻCIE!
Deszcz Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Miałem ten sam błąd raz zapalał "check" raz nie, trwało to z 2-3miechy, jakis czas potem walnęła cewka, a po wymianie i wyczyszczeniu przepustnicy błąd nie wraca - od tego czasu minęło mi ok. 1000km - wszystko gra. Od cewki do katalizatora nie taka daleka droga... sprawdzić nie zaszkodzi
Gość oskaritto Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Miałem ten sam błąd raz zapalał "check" raz nie, trwało to z 2-3miechy, jakis czas potem walnęła cewka, a po wymianie i wyczyszczeniu przepustnicy błąd nie wraca - od tego czasu minęło mi ok. 1000km - wszystko gra. Od cewki do katalizatora nie taka daleka droga... sprawdzić nie zaszkodzi masz racje! lepiej sprawdzic bo ja jechalem z uszkodzona cewka 20km i katalizator sie zapalil sonda sie stopila a kat do wymiany + 4 cewki bo wszystkie sie przegrzaly przy okazji...jak cos takiego sie dzieje to check MRUGA i trzeba stanac i wylaczyc auto a nie jechac dalej ja juz to wiem (mimo tego ze to byla zima i jechalem pod gore nie moglem sobie pozwolic na zatrzymanie no i taki efekt) pozdrawiam
kepasa Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 20km pod górę? to chyba w alpach było... spoko.. żartuję...
pegaz82 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Dzięki za odpowiedzi. Problem już wyeliminowałem,wymieniłem kata i jest ok,niewiele jeszcze przejeździłem po wymianie ale mam nadzieje że to nie żadna cewka jak sugerowaliście! Pozdrawiam!
Deszcz Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Wymiana cewki to banał, a kata to już nie za bardzo. Jakiego wstawiłeś?
pegaz82 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 Mieszkam w Anglii i kupiłem na e-Bayu za 100funtów zamiennik oczywiście. http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A4-2-0i-20v-CAT-CATALYTIC-CONVERTER_W0QQitemZ180327425383QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item180327425383&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się