Emejcz 76 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Witam. Zastanawiam się czy wśród osób które przesiadły się z ośki na quattro ktoś zauważył, że stosunkowo szybko załącza się ABS na suchym? Wiem, że Q jest cięższe więc po części jest to uzasadnione, ale czy różnica powinna być zdecydowanie zauważalna? Za jakiś czas pewnie przyjrzę się czujnikom, bo pewnie syfu na nich jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold2452 4 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 W moim przypadku nie odnotowałem różnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieqq7 133 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 W dniu 30.11.2018 o 22:11, Emejcz napisał: Witam. Zastanawiam się czy wśród osób które przesiadły się z ośki na quattro ktoś zauważył, że stosunkowo szybko załącza się ABS na suchym? Wiem, że Q jest cięższe więc po części jest to uzasadnione, ale czy różnica powinna być zdecydowanie zauważalna? Za jakiś czas pewnie przyjrzę się czujnikom, bo pewnie syfu na nich jest. Też tak miałem po swapie na quattro Ale przed wymianą pompy abs. Po wymianie pompy abs na tą od quattro jest normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 W dniu 2.12.2018 o 13:09, Misieqq7 napisał: Też tak miałem po swapie na quattro Ale przed wymianą pompy abs. Po wymianie pompy abs na tą od quattro jest normalnie. Przy wymianie pompy trzeba coś kodować? Jak przebiegło odpowietrzenie pompy? Cały czas zastanawiam się czy warto pompę też zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieqq7 133 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 3 minuty temu, Tomek napisał: Przy wymianie pompy trzeba coś kodować? Jak przebiegło odpowietrzenie pompy? Cały czas zastanawiam się czy warto pompę też zmieniać tak trzeba przed wymianą spisać stare kodowanie i jak podłączysz pompę abs quattro wpisujesz te kodowanie i reszta całej procedury. jeszcze w air bagu w adaptacjach kanał 50 zmieniasz z 1 na 2. 2 to jest że napęd na 4 koła. odpowietrzałem przy użyciu vcds, ale nie mam tej funkcji odblokowanej fabrycznie wiec włączałem pompę abs za pomocą testu elementów wykonawczych, druga osoba pompuje i tak każde koło , pojeździłem dzień i tył jeszcze raz tak odpowietrzyłem i wszystko ok. Nie wiem czy robiłem to fachowo ale podziałało. Może i udało by się bez vcds ale nie próbowałem bez niego. Moim zdaniem warto, bo teraz nie masz EDS i pewnie ABS sie szybciej załącza podczas poślizgu.? No i moim zdaniem lepiej zrobić tak jak powinno być w oryginale:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się