Legion44 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Witam wszystkich Zakładam pierwszy post nie wiem też czy to odpowiednie miejsce ale wybaczcie jeśli tak nie jest. A mianowicie chodzi tutaj o moje Audi A4 B6 z silnikiem 1.6 ALZ z instalacją LPG ( na Pb i Lpg jest tak samo) . Problem tkwi w tym że spadają mi obroty przy wciskaniu sprzęgła np dojeżdżając do świateł na skrzyżowaniu, parkowaniu, wtedy spadają do 600 jest takie przygaśnięcie auta i się podnoszą czytałem o tym już wiele postów i nie ma na to sensownego wytłumaczenia spotkałem się też z opiniami takimi że ten typ tak ma a mi zaczyna to trochę przeszkadzać i szukam rozwiązania tego problemu. Auto nie posiada błędów po sprawdzeniu Vagiem . Zauważyłem też że przy włączonej klimatyzacji jakby było lepiej ale co ona miała by niby do tego . Czekam na kogoś kto może spotkał się z takim problemem i go rozwiązał Pozdrawiam Marcin z A4 B6
dor_v8 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Wyczyść przepustnicę i sprawdź ją na początek, mi to pomogło w MKIV z tym silnikiem
Legion44 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 Też właśnie pomyślałem o tym Teraz pytanie odnośnie samej przepustnicy robiłeś wtedy Adaptację jest konieczna?
Legion44 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 Chyba właśnie udam się na serwis bo nie czyścilem jej od dnia zakupu wtedy kompleksowe czyszczenie i w razie konieczności Adaptacja
Lukasz543 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Podnieś obroty biegu jałowego i powinno być lepiej
towek Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Właśnie dzisiaj przerobiłem ten temat. W wyniku przebicia na kablach poszła mi cewka. Oddałem samochód do serwisu i w trakcie wymiany okazało się że mam uszkodzony przewód odmy ( był luźno osadzony w bloku silnika). Z racji, że przewód nie był dostępny od reki, nie został wymieniony. Od tego momentu pojawił się problem falujących obrotów podczas wciskania sprzęgła. Obroty leciały na 600, po czym były podbijane do ok 1200 i regulowały się lub proces powtarzał się. Dzisiaj w czasie jazdy pojawił mi się monit o minimalnym poziomie oleju i powróciłem do tematu odmy, która jak się okazało przy demontażu, była już w 3 częściach. Zauważyłem również, że brakuje uszczelki typu oring pomiędzy trójnikiem, a rura dolotową powietrza. Po wymianie odmy i zamontowaniu brakującej uszczelki obroty wróciły do normy.
Legion44 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2018 Dzięki za podpowiedź sprawdzę to u siebie w wolnej chwili tylko że u mnie to nie jest aż tak mocno dokuczliwe i nie tak drastyczne spadną do 650 i podniosą do 800 ale to też nie zawsze obserwuję to od dłuższego czasu i każdy poruszony tutaj temat rozwiązania daje coś nowego do myślenia bo każdy w inny sposób to przerabiał
Matimi Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Panowie mam to samo przy dojezdzaniu do skrzyzowania obroty spadaja i sa podbijane przepustnica przeplywka i wszystkie czujniki nowe... Nieszczelnosci tez brak co to moze byc..? Egr czyszczony bledow na kompie brak. Wszystkie parametry niby w normie...
Fwl7 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Rozwiązaniem jest zmiana obrotów ktoś już o tym pisał ludzie czytajcie
Matimi Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Bylem chyba w 8 warsztatach i kazdy mowi ze nie moze zmienic tych obrotow...
Matimi Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 I powiedzcie Panowie czy te podniesienie obrotow napewno pomoze?
Matimi Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Jutro chce sie wybrac do serwisu i nie chce na darmo kasy wydac.robil tak juz ktos?
Lukasz543 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Instrukcja http://forum.octaviaclub.pl/forum/octavia-i-octavia-tour-1u/how-to-faq-poradniki-foto-i-videorelacje/2513586-o1-tour-bfq-podniesienie-wolnych-obrotów-sprawdzony-sposób
Fwl7 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Chyba każdy komu przeszkadza tzw. mulowatosc tego silnika. Trochę wysiłku byłeś u 6 mechaników ciekawe ja to ogarnąłem bez żadnej wiedzy Edytowane 10 Grudnia 2018 przez Fwl7
Legion44 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2018 Witam ponownie Ja u siebie mam coś podobnego więc poruszyłem ten temat tylko że u mnie te objawy nie są może aż tak dokuczliwe jak u was koledzy zauważyłem też że u mnie jest to wtedy kiedy się silnikowi spodoba raz spadną obroty szybko i się podniosą a raz obrotomierz spada powoli i reguluje idealnie więc nie wiem co na to działa ja sobie poprostu dam z tym spokój ale widzę że wiele użytkowników tego silnika ma z tym problem Pozdrowienia
Legion44 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2018 Może mój silnik nie jest jeszcze tak zamulony i tego nie odczuwam ale czy to Pb czy LPG to nie wpływa na obroty Więc szukajcie ja tam obrotów nie zamierzam podnosić bo po co może i to pomoże ale ja jeszcze z tym zaczekam może będzie gorzej
Matimi Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Zmienic wartosc moge ze 128 ale zapisac nie bo prosi o jakis kod aktywacyjny
Lukasz543 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Te zwiększanie obrotów biegu jałowego zmniejsza poszarpywanie przy ruszaniu przy zwiększonych obrotach ruszanie jest łagodniejsze nic innego
Matimi Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 udalo sie zapisac wartosc Panowie i problem spadania obrotow znikl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się