kubabkb 10 Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Panowie mam problem z wibracjami na biegu jałowym jak i podczas jazdy- wibracje nie sa duze - czuc takie jakby mrowienie delikantne na kieronicy oraz troszke wieksze w podlodze i na fotelach ostatnio wymienilem obie poduszki na ori Avon - pompki sprawdzone, jedna byla do wymiany(zrobione) podczas wciskania sprzegla na biegu jalowym nie ma roznicy w drganiach( dalej je czuc) - autem przejechalem 160 tys km i w tym czasie dwumas nie byl robiony , ogolnie kupujac auto dwumas niebyl wymienieniany wiec moze juz czas na niego. plecionka wyglada tak(jest na niej troche oleju bo EGR strasznie leje stad wszedzie tak zachlapane olejem): co moze powowdowac te wibracje(mrowienie)? dodam ze na 4 i 5 biegu przed osiagnieciem 2300 obrotow pojawiaja sie silne drgania nadwozia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 277 Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 (edited) Cały zespół napędowy musi być miękko osadzony na wszystkich poduszkach, nie tylko tych olejowych po bokach silnika , ale też na podporze pasa przedniego i skrzyni biegów . Sprawdź z kanału czy jak za niego szarpiesz w tych miejscach to zespół napędowy się spokojnie przemieszcza o kilka-kilkanaście mm we wszystkich kierunkach bez pukania i stukania Na pewno w żadnym z tych miejsc mocowanie nie może być zrobione " na sztywno " Edited December 3, 2018 by piotrsob1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag 1,355 Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Przy wymianie poduch silnika powinno się poluzować też i tą od skrzyni, mało kto tak robi. Potem od góry złapanie za motor, poruszanie nim na boki i ma się ułożyć na poduchach... dopiero potem poskręcać. Obudowa odboju przedniego ma się pod własnym ciężarem opierać o odbój... to jest ogranicznik momemntu - podczas gwałtownego przyspieszania niweluje podrywanie silnika Ta plecionka nie wygląda za specjalnie. Odpal jak zimny, dotknij palcem prze plecionką i potem za nią porównaj wibracje... stwierdzisz czy są tłumione za nią... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now