Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam taki problem z audi,że co jakiś czas auto traci moc przy małych opbrotach, nie raz wgl nie chce iść, dopiero przy 2.1k obrotach załącza się turbo i wtedy normalnie auto ciągnie. Ale jak jeżdżę np po mięście to muszę na triptroniku nie raz zwiększać lub zmniejszać bieg żeby wgl auto coś przyspieszało. Dzieje się to nie zawsze, ostatnio np. Wgl się to nie dzieje. Przed pojawieniem się tego błędu turbina gwizdała nawet na postoju i Do 2tys obrotów... teraz wgl nie gwizda lub bardzo cicho. Teraz gdy się załącza od tych 2.2k obrotow dziwnie bardzo chodzi głośno, głośno się załącza. Zauważyłem również ze od jakiegos czasu zapala się kontrolka z wykrzyknikiem w trojkącie, czasem się włączy ale szybko gaśnie. Dzisiaj będę robił logo statyczne i dynamiczne tak ze zaktualizuje temat. Jesli chodzi o wężyki to sprawdzałem wzrokowo i dotykowo, nie widać żadnych przetarć ani ani odszczelnień. Jutro mam zamiar przepływomierz wyczyścić.

problem się zaczął po tankowaniu właściwie na oparach dojechałem do stacji paliw, przejechałem z 200m. Silnik nagle stracił moc, zjechałem na pobocze, i czułem lekkie poszarpywania, jakiś czas wgl nie miał mocy, po 10km zatankowałem pod korek vervy. Na chwile odzyskał moc, ale po tem od czasu do czasu właśnie ten problem się pojawia.

 

logi:

 

Edytowane przez Rox321
Opublikowano

Zrób logi i wrzuc do działu diagnostyki a na pewno uzyskasz odpowiedz co sie dzieje z turbem 

Opublikowano (edytowane)

Teraz samochód wgl traci moc... Byłem u mechanika, żadnych błędów nie ma w komputerze, było turbo podłączane na krótko, nic się nie zmieniło w pewnym momencie po prostu zachowuje się jak by jakiś kaganiec miał... Wciskam pedał gazu do podłogi a samochód nie chce wgl przyspieszyc. Od mechanika usłyszałem, żeby zmienić filtr paliwa, nic nie da to przepływke, przepływomierz, a na końcu pompa do regeneracji... jest tu jakiś mechanik który mógł by mi pomoc ? Doradzić... 

ewentualnie zna ktoś w woj Łódzkim jakiegos dobrego mechanika ?

zalaczam film na którym widać mniej więcej o co chodzi, podczas nagrywania cały czas miałem pedał w podłodze... Check pali się od poduszki silniki tylko, nic po za ta usterka nie wyskakuje...

 

prosze o pomoc...

 

Edit:

Problem solved. 

Winny byl zawór turbiny N75.

Wymieniony i przyspiesza teraz jak trzeba... ?

Edytowane przez Rox321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...