Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Nie równo odpala w przedziale +2...8 stopni na dworze


Kristoffer
 Share

Recommended Posts

Witam. Problem dotyczy silnika 1.9 awx pd a4 b6. Auto w ujemne temperatury odpala bez problemu na drugi trzeci obrót silnika tak samo w ciepłe dni. Problem jednak następuje w momencie przejść temperatur czyli takie 2 stopnie plus do 8 na plusie . Przy porannym odpaleniu auto tak jak by zakuleje odpali nie Po kolei na cylindry nie równo. Odpala w sumie od razu ale tak koslawo z niechęcią trochę słabiej. Nie wiem ale wydaje mi się że pomaga dwu krotne przekreceniu stacyjki czyli wpływ mają albo świece są nowe beru lub pompka w zbiorniku robi sobie dodatkowo ciśnienie.  Auto ma moc jeździ bez problemu rozrzad nowy synchro ok bipy korekty również  . Myślałem że to wina uszczelek pd ale w z mrozie pali idealnie jedynie na przewodach od zaworka klapy gaszacej na podłużnych zauważyłem lekkie skrócenie oleju jak by pompa vacum zaczęła puszczać może olej w podciśnienie. Jeszcze przy tym nie równym odpaleniu czuć przez dwie trzy sekundy mikro drgawki jak dla mnie objaw jak by był układ gdzieś lekko zapowietrzony ale auro niech stoi do mrozu i odpali ładnie jedno wyklucza się z drugim.Raz auto stało trzy dni to przy temp dodatnie tez 2-8 stopnie odpalił idealnie ale jak by na 4 obrót ciut dłużej tak jak by potrzebowali na nic ciśnienie. To są kompleksowe objawy ale ja wolę już zacząć działać przed bo ogólnie można powiedzieć że auto odpala bardzo dobrze. W domu posiadam drugie auto z silnikiem awx ma nową pompę Vacu robione uszczelniacze i tam auto odpala zawsze świetnie to znaczy z takim butem zakręcić i odpali dynamicznie jak by z gazem z tym że tamto auto rok 2001 moja 2003 . Ten objaw w tych temp tez nie zawsze występuje chociaż coraz częściej. W lato auto może stać tydzień i raczej odpali ładnie przynajmniej było tak tego roku.

Edited by Kristoffer
Link to comment
Share on other sites

Bierze dużo oleju? Może są słabe pierścienie i nie trzymają już tyle ciśnienia

Link to comment
Share on other sites

Do sprawdzenia wskazania czujnika temperatury... 

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, kamil-vag napisał:

Do sprawdzenia wskazania czujnika temperatury... 

Kamil ktora grupe oblukac???

Link to comment
Share on other sites

W tdi 007. Na zimnym po nocy i po odpaleniu. Porownac z tym co pokazuje też w 17-Instruments

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, kamil-vag napisał:

W tdi 007. Na zimnym po nocy i po odpaleniu. Porownac z tym co pokazuje też w 17-Instruments

Oki.thx

Objawy mam podobne.

Lata temu patrzalem na to i bylo ok.

 

Link to comment
Share on other sites

Jak nie to zgrac mapę, podnieść trochę dawki rozruchowe ;) tak jak się robiło w VP :P

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, kamil-vag napisał:

Jak nie to zgrac mapę, podnieść trochę dawki rozruchowe ;) tak jak się robiło w VP :P

A jak by odpial kostke od dziada to by cos zmienilo??

Wlasnie to jest vp?

Lato i zime jest spokoj.

Najgorzej jest wlasnie tak 0~12st.

Link to comment
Share on other sites

No wlasnie jak odpinasz kostke, to wtedy prawdopodobnie wezme zastepcza temperature z IAT. Najlepiej by było w kostkę od czujnika wsadzić rezystor, żeby zasymulować niższą temp i żeby dał większą dawkę na rozruch, jeśli wtedy by odpalił ok, to można w sofcie też zwiększyć dawki :P

Link to comment
Share on other sites

Taki rezystor 6k ohm powinien zasymulować temperaturę ~ 0°C

Link to comment
Share on other sites

A co bedzie jak sie juz nagrzeje???

Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.12.2018 o 10:57, kamil-vag napisał:

W tdi 007. Na zimnym po nocy i po odpaleniu. Porownac z tym co pokazuje też w 17-Instruments


Wiec z rana przed  odp w 007 pokazuje wszystkie 3 pozycje tj(1.3.4) tak samo tj -0.9.
2 pozycja jest pusta.
W instrument w drugiej grupie pokazuje temp -2st.
Po odpaleniu w instrument nic sie nie zmienia zas w 007 pierwsza pozycja leci powoli na plus 2 pusta trzecia bez zmian tj stoi -0.9 zas 4 leci szybko na plus tj wiecej a jezeli 1sza.
Co myslisz o tym???

Link to comment
Share on other sites

Witam oraz z góry przepraszam że tak późno. Problem rozwiązany wymieniony został czujnik temperatury płynu chłodniczego oraz świece żarowe. Dodatkowo polecam środek każdorazowo na  czyszczenie wtrysków przy tankowaniu. Po nim wyrównały sie korekcje w drugim aucie gdzie jedna byla na plus ok 0.70 a spadla na stale z reszta na okolice ok 0.40 . Jest to moje doświadczenie i skuteczne na 100 % jeśli mamy delikatnie zanieczyszczony wtrysk . Jest to dodatek Archoil 6900 D max diesel  nie pamiętam do konca czy to dobre oznaczenie. W każdym razie ma on właściwości smarne wypierajace wode poprawiające jakość paliwa itp Firma ta zajmuje się różnego rodzaju dodatkami chemią do aut lotnictwa itp nie są to jakieś wymysły z półek marketowych itp Siedziałem nad tym dniami z zainteresowaniem i nie ma chyba lepszej chemi tego rodzaju nie zawiera alkoholi wypełniacz wosków itp A stosowalem wiele środków tego typu i żaden nie przyniósł takiego efektu.  Dodatkowo audi zaczęło odpalac z zyciem od strzał z rozmachem rzadko  kiedy z zatelepaniem na poszczególne cylindry. Jeśli ktoś zdecyduje się na ten środek proszę o opinie efekty tez przuszly z czasem po pewnym przebiegu ok 500 km Pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...