Kristoffer 0 Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 (edited) Witam. Problem dotyczy silnika 1.9 awx pd a4 b6. Auto w ujemne temperatury odpala bez problemu na drugi trzeci obrót silnika tak samo w ciepłe dni. Problem jednak następuje w momencie przejść temperatur czyli takie 2 stopnie plus do 8 na plusie . Przy porannym odpaleniu auto tak jak by zakuleje odpali nie Po kolei na cylindry nie równo. Odpala w sumie od razu ale tak koslawo z niechęcią trochę słabiej. Nie wiem ale wydaje mi się że pomaga dwu krotne przekreceniu stacyjki czyli wpływ mają albo świece są nowe beru lub pompka w zbiorniku robi sobie dodatkowo ciśnienie. Auto ma moc jeździ bez problemu rozrzad nowy synchro ok bipy korekty również . Myślałem że to wina uszczelek pd ale w z mrozie pali idealnie jedynie na przewodach od zaworka klapy gaszacej na podłużnych zauważyłem lekkie skrócenie oleju jak by pompa vacum zaczęła puszczać może olej w podciśnienie. Jeszcze przy tym nie równym odpaleniu czuć przez dwie trzy sekundy mikro drgawki jak dla mnie objaw jak by był układ gdzieś lekko zapowietrzony ale auro niech stoi do mrozu i odpali ładnie jedno wyklucza się z drugim.Raz auto stało trzy dni to przy temp dodatnie tez 2-8 stopnie odpalił idealnie ale jak by na 4 obrót ciut dłużej tak jak by potrzebowali na nic ciśnienie. To są kompleksowe objawy ale ja wolę już zacząć działać przed bo ogólnie można powiedzieć że auto odpala bardzo dobrze. W domu posiadam drugie auto z silnikiem awx ma nową pompę Vacu robione uszczelniacze i tam auto odpala zawsze świetnie to znaczy z takim butem zakręcić i odpali dynamicznie jak by z gazem z tym że tamto auto rok 2001 moja 2003 . Ten objaw w tych temp tez nie zawsze występuje chociaż coraz częściej. W lato auto może stać tydzień i raczej odpali ładnie przynajmniej było tak tego roku. Edited December 9, 2018 by Kristoffer Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek22 3 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Bierze dużo oleju? Może są słabe pierścienie i nie trzymają już tyle ciśnienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag 1,355 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Do sprawdzenia wskazania czujnika temperatury... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 13 godzin temu, kamil-vag napisał: Do sprawdzenia wskazania czujnika temperatury... Kamil ktora grupe oblukac??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag 1,355 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 W tdi 007. Na zimnym po nocy i po odpaleniu. Porownac z tym co pokazuje też w 17-Instruments Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 21 minut temu, kamil-vag napisał: W tdi 007. Na zimnym po nocy i po odpaleniu. Porownac z tym co pokazuje też w 17-Instruments Oki.thx Objawy mam podobne. Lata temu patrzalem na to i bylo ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag 1,355 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Jak nie to zgrac mapę, podnieść trochę dawki rozruchowe tak jak się robiło w VP Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 18 minut temu, kamil-vag napisał: Jak nie to zgrac mapę, podnieść trochę dawki rozruchowe tak jak się robiło w VP A jak by odpial kostke od dziada to by cos zmienilo?? Wlasnie to jest vp? Lato i zime jest spokoj. Najgorzej jest wlasnie tak 0~12st. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag 1,355 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 No wlasnie jak odpinasz kostke, to wtedy prawdopodobnie wezme zastepcza temperature z IAT. Najlepiej by było w kostkę od czujnika wsadzić rezystor, żeby zasymulować niższą temp i żeby dał większą dawkę na rozruch, jeśli wtedy by odpalił ok, to można w sofcie też zwiększyć dawki Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag 1,355 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Taki rezystor 6k ohm powinien zasymulować temperaturę ~ 0°C Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 A co bedzie jak sie juz nagrzeje??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 W dniu 14.12.2018 o 10:57, kamil-vag napisał: W tdi 007. Na zimnym po nocy i po odpaleniu. Porownac z tym co pokazuje też w 17-Instruments Wiec z rana przed odp w 007 pokazuje wszystkie 3 pozycje tj(1.3.4) tak samo tj -0.9. 2 pozycja jest pusta. W instrument w drugiej grupie pokazuje temp -2st. Po odpaleniu w instrument nic sie nie zmienia zas w 007 pierwsza pozycja leci powoli na plus 2 pusta trzecia bez zmian tj stoi -0.9 zas 4 leci szybko na plus tj wiecej a jezeli 1sza. Co myslisz o tym??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffer 0 Posted November 17, 2019 Author Share Posted November 17, 2019 Witam oraz z góry przepraszam że tak późno. Problem rozwiązany wymieniony został czujnik temperatury płynu chłodniczego oraz świece żarowe. Dodatkowo polecam środek każdorazowo na czyszczenie wtrysków przy tankowaniu. Po nim wyrównały sie korekcje w drugim aucie gdzie jedna byla na plus ok 0.70 a spadla na stale z reszta na okolice ok 0.40 . Jest to moje doświadczenie i skuteczne na 100 % jeśli mamy delikatnie zanieczyszczony wtrysk . Jest to dodatek Archoil 6900 D max diesel nie pamiętam do konca czy to dobre oznaczenie. W każdym razie ma on właściwości smarne wypierajace wode poprawiające jakość paliwa itp Firma ta zajmuje się różnego rodzaju dodatkami chemią do aut lotnictwa itp nie są to jakieś wymysły z półek marketowych itp Siedziałem nad tym dniami z zainteresowaniem i nie ma chyba lepszej chemi tego rodzaju nie zawiera alkoholi wypełniacz wosków itp A stosowalem wiele środków tego typu i żaden nie przyniósł takiego efektu. Dodatkowo audi zaczęło odpalac z zyciem od strzał z rozmachem rzadko kiedy z zatelepaniem na poszczególne cylindry. Jeśli ktoś zdecyduje się na ten środek proszę o opinie efekty tez przuszly z czasem po pewnym przebiegu ok 500 km Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now