DanioleQ Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Witam klubowicze Mam kilka problemów dotyczących mojej B6 Avant 1.6 Alz 16521 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too Low P0137 - 007 - Short to Ground - Intermitent 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 008 - Implausible Signal - Intermitent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 009 -Open or Short to Ground - Intermitent Piewszy i Trzeci błąd pojawiały mi sie praktycznie ciągle od samego kupna samochodu, drugi błąd pojawił się ostatnio. (Samochód kupiony 2 mies temu) Kupilem kabel od Viakena do zakladania Fis'u i oprogramowanie Vag Com ale widzę że będzie teraz potrzebny do czego innego. Na dniach chce jeszcze zrobić logi statyczne i dynamiczne żeby było co nieco więcej wiadomo. Pomożecie rozwiązać te błędy tak na poczatek żeby było wiadomo co począć dalej?
przem8 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Termostat do wymiany, nieszczelny evap (układ odpowietrzania zbiornika paliwa) lub coś z zaworkiem n80 (z węglem aktywnym), a pierwszy błąd związany z sondą lambda za katem.
DanioleQ Opublikowano 10 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2018 Tak podejrzewałem ze termostat bo podczas jazdy z wyższą prędkością wskazowka temp potrafi się kawalek cofnąć i po jakiejś chwili znowu wskazówka staje dęba na 90°C. Ten zawor Evap jest pod maską obok obudowy filtra powietrza? Taka powidzmy puszka? Co do lambdy hmmm mozliwe jest że ogl auto pali mi jakies 10 do 11l PB? Ciezkiej nogi racej nie mam. Ale wlasciwie druga sonda to tylko diagnostyczna prawda?
przem8 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Co do zaworu to tak i powinien on cykać na wolnych obrotach. Vagiem możesz podejrzeć zarówno pracę sondy i tego zaworka. Nie wiem jak w 1.6 ale w 1.8t , bodajże w grupie 36-37, jest podgląd na pracę drugiej sondy lambda. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez przem8
DanioleQ Opublikowano 10 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2018 A powiesz mi gdzie moge sprawdzic pierwszą i drugą sondę lambda oraz jakie powinny byc jej wartości? I w jakiej grupie znajde ten zaworek i jak powinien chodzic prawidlowo? W sensie cyferki ?
przem8 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Nie pamiętam dokładnie, bo kiedyś tylko raz patrzyłem i znalazłem gdzieś w necie info o tym. W nastawach podstawowych (basic settings) któraś grupa i pokazuje stopień otwarcia tego zaworka. Jeśli nie cyka na rozgrzanym silniku to nie działa z jakiegoś powodu. Co do drugiej sondy to również w nastawach podstawowych, w grupie 36 można przeprowadzić jej test. Naciśnij pedał hamulca (nie puszczaj), a następnie gazu, obroty powinny wzrosnąć i w drugim polu pojawi się napis test ON. Trzymaj tak, aż pojawi się wynik testu: 1-S2 OK lub B1-S2 NOT OK. Tak działa to w 1.8t ale czy tak samo jest w 1.6 to musisz sprawdzić. Uwierz, że google wszystko znajdą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się