Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy w Vag


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam klubowicze

Mam kilka problemów dotyczących mojej B6 Avant 1.6 Alz

16521 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too Low

      P0137 - 007 - Short to Ground - Intermitent

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

      P0441 - 008 - Implausible Signal - Intermitent

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

     P1292 - 009 -Open or Short to Ground - Intermitent

Piewszy i Trzeci błąd pojawiały mi sie praktycznie ciągle od samego kupna samochodu, drugi błąd pojawił się ostatnio. (Samochód kupiony 2 mies temu) Kupilem kabel od Viakena do zakladania Fis'u i oprogramowanie Vag Com ale widzę że będzie teraz potrzebny do czego innego. Na dniach chce jeszcze zrobić logi statyczne i dynamiczne żeby było co nieco więcej wiadomo. Pomożecie rozwiązać te błędy tak na poczatek żeby było wiadomo co począć dalej?

 

 

Opublikowano

Termostat do wymiany, nieszczelny evap (układ odpowietrzania zbiornika paliwa) lub coś z zaworkiem n80 (z węglem aktywnym), a pierwszy błąd związany z sondą lambda za katem.

Opublikowano

Tak podejrzewałem ze termostat bo podczas jazdy z wyższą prędkością wskazowka temp potrafi się kawalek cofnąć i po jakiejś chwili znowu wskazówka staje dęba na 90°C. 

Ten zawor Evap jest pod maską obok obudowy filtra powietrza? Taka powidzmy puszka?

Co do lambdy hmmm mozliwe jest że ogl auto pali mi jakies 10 do 11l PB? Ciezkiej nogi racej nie mam. Ale wlasciwie druga sonda to tylko diagnostyczna prawda?

Opublikowano (edytowane)

Co do zaworu to tak i powinien on cykać na wolnych obrotach. Vagiem możesz podejrzeć zarówno pracę sondy i tego zaworka. Nie wiem jak w 1.6 ale w 1.8t , bodajże w grupie 36-37, jest podgląd na pracę drugiej sondy lambda.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

A powiesz mi gdzie moge sprawdzic pierwszą i drugą sondę lambda oraz jakie powinny byc jej wartości?

I w jakiej grupie znajde ten zaworek i jak powinien chodzic prawidlowo? W sensie cyferki ? :)

Opublikowano

Nie pamiętam dokładnie, bo kiedyś tylko raz patrzyłem i znalazłem gdzieś w necie info o tym. W nastawach podstawowych (basic settings) któraś grupa i pokazuje stopień otwarcia tego zaworka. Jeśli nie cyka na rozgrzanym silniku to nie działa z jakiegoś powodu.

Co do drugiej sondy to również w nastawach podstawowych, w grupie 36 można przeprowadzić jej test. Naciśnij pedał hamulca (nie puszczaj), a następnie gazu, obroty powinny wzrosnąć i w drugim polu pojawi się napis test ON. Trzymaj tak, aż pojawi się wynik testu: 1-S2 OK lub B1-S2 NOT OK.  Tak działa to w 1.8t ale czy tak samo jest w 1.6 to musisz sprawdzić.

Uwierz, że google wszystko znajdą ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...