buzek17 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Witam. Niedawno zaczął się problem z checkiem. Samochód niedawno był strojony na 220km+ i przepływka była ok. Ostatnie błędy: 16487 - Miernik masy powietrza (G70) P0103 - 001 - sygnał za duży - Sporadyczny 16891 - Regulacja biegu jałowego P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - Sporadyczny 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona Raz pojawił się też taki ABS/HAMULCE: 18265 - Sygnał obciążenia P1857 - 35-10 - komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny Może błąd z ABS jest związany z płynem hamulcowym. Ostatnio nie miałem dobrego i wlałem zwykły DOT 4. Teraz kupiłem ATE DOT 4 SL6 i na dniach wymienię. Bywa też tak, że przy wysokich obrotach jak włącza się trakcja to miga, a później włącza się na stałe i gaśnie po krótkim czasie. Lubi też szarpnąć przy 5-6k obrotów w trasie na autostradzie jak wcisnę pedał w podłogę. Na biegu jałowym ostatnio pojawiły się też większe drgania (sprzęgło i poduszki wykluczam). Dynamiczny: u góry PB100, a poniżej LPG Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_7oN33Z.html
przem8 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Zrób jeszcze 3+20 i 115+118 na pb Przepływka raczej za dużo mierzy jak na tą moc i gaz do regulacji po tych logach. Jaki masz przepływomierz, ori bosch?
buzek17 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 4 minuty temu, przem8 napisał: Zrób jeszcze 3+20 i 115+118 na pb Przepływka raczej za dużo mierzy jak na tą moc i gaz do regulacji po tych logach. Jaki masz przepływomierz, ori bosch? Ciekawy jesteś jak dmucha wsadzone turbo z bexa? Na PB nie było auto hamowane (pompa paliwa padała) także nie wiem ile ma, ale ciągnie dużo lepiej niż lpg i trakcja nie ogarnia (ogumienie swoją drogą no i warunki...). Przepływomierz ori Bosch odkąd kupiłem samochód. Jednie co to go czyściłem i nie było żadnych problemów. Może później vcds-lite włączę na niebieskim kablu i zrobię te logi. Kabel do VCDS AKP oddałem już koledze. Jeszcze jest taki myk, że stary gumowy TIP był oberwany lekko pod opaską czego wcześniej nie zauważyłem. Teraz jest sztywny dolot. Pewnie gorzej jak przy strojeniu już była tam nieszczelność ;/ nie wiem dokładnie kiedy się to bardziej uszkodziło. Dobrze, że ta opaska coś trzymała.
przem8 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) 29 minut temu, buzek17 napisał: Ciekawy jesteś jak dmucha wsadzone turbo z bexa? Wiem ile dmucha takie turbo i też mam k03s oraz auto po programie ? Warto wiedzieć czy reszta parametrów jest w normie. Wtryski też masz z bexa wsadzone? Błąd od mieszanki to najprędzej przez lpg. Edytowane 12 Grudnia 2018 przez przem8
Łukasz13 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Zrób komplet logów jak kolega pisał, błąd z abs jest na 100% powiazany z błedem z ecu 16487, zrobisz wiecej logów, bedzie mozna cos wiecej powiedzieć.
buzek17 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 56 minut temu, przem8 napisał: Warto wiedzieć czy reszta parametrów jest w normie. Wtryski też masz z bexa wsadzone? Wtryski są z BAM. Do 22 wrzucę logi
buzek17 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Logi PB: 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_8bySV.html 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_o41zNgZ.html Dodatkowy na LPG 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_ceYme.html
Łukasz13 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Masz logi z serii? Bo przepływka głupoty pokazuje.
buzek17 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Teraz, Łukasz13 napisał: Masz logi z serii? Bo przepływka głupoty pokazuje. Nie mam niestety. Może nadszedł jej kres... MIL z mieszanką pojawił się przy pierwszych mrozach -5 st i zatankowaniu butli lpg do pełna. Dziwny zbieg okoliczności. Od wtedy co jakiś czas MIL po kasowaniu się pojawiał, a teraz doszedł błąd przepływki. Coś w tym jest. Poczekam na info od tunera, któremu już wysłałem logi, a gaz jutro mi sprawdzą. Pewnie jutro dam znać jak czegoś się dowiem. Dzięki!
buzek17 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2018 (edytowane) Macher od gazu stwierdził, że coś musi być uwalone bo głupoty mu pokazuje w komputerze. Nawet po dostrojeniu dalej wychodziło za ubogo i korekty ledwo się poprawiły. Instalacja lpg jest praktycznie nowa (ma około 2 miesiące, także wykluczam, że coś się w niej posypało). Na info od tunera nadal czekam. Generalnie obstawiam przepływkę i jutro pewnie zrobię test na nowej. Wyjdzie w praniu co i jak. Edytowane 13 Grudnia 2018 przez buzek17
buzek17 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2018 Przepływka wymieniona na nową ori Bosch i po problemie gaz już też ustawiony. Po weekendzie zrobię logi jak będą warunki i wrzucę dla porównania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się