Golden11 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Witam jak w temacie autko a4 b7 2.0t 2004r kompletny wydech przelot razem z DP usunięta odma , wywalone i wyprogramowane klapy , nowe swiece nowa przeplywka nowy rozrząd (pasek), filtr paliwa powietrza olej. autko do 5 tyś obrotów jezdzi wzorowo po przekroczeniu 5 z gazem w podloce podszarpuje a z wydechu wali jak z parowozu szary dym przy czym jadący za mną kolega powiedział ze smrod jest nie do wytrzymania. problem na chwile ustal po wymianie przeplywki bylo super ogień na tłoki autko latało jak szalone żadnego dymu czy szarpania (przez 2 dni) pozniej znowu to samo macie jakiś pomysł ? bo juz mi ręce opadają ;/ Pozdrawiam video-1539443915.mp4
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Witaj, Kolego na przelocie zawsze będzie trochę bardziej dymił. Ale w Twoim kopci za bardzo. Zamieść dodatkowe info. Co w silniku modzone? Jakie masz parametry wydechu? jakie turbo?. Turbo było regenerowane? Może turbina wali olejem w wydech? Poza tym nie wiemy jak auto zostało wystrojone. Podaj pls. więcej danych. Napisz też gdyby udało się coś więcej ustalić. Pozdrawiam
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Btw. Napisz też jak dokładnie to szarpanie wygląda. Czy mocno szarpie czy delikatnie brakuje mocy ?
Golden11 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2018 (edytowane) Auto na seryjnym sofcie wydech dp 2.75'' wydech z kwasu 2.5'' do y-pipe pozniej 2x2'' i 2 przelotowe puchy końcowe (dym był tez na seryjnym wydechu taki sam) lekko podszarpuje minimalnie ale naprawde minimalnie slabiej jedzie (turbo nie ruszane). Dodatkowo powiem ze slychac łancuch od faz rozrzadu może to w nich leżeć cały ból ? Zapomniałem dodać też ze 2 sonda została wyprogramowana . ale zjawisko miało również miejsce przed wszystkimi opisanymi zabiegami. Edytowane 24 Grudnia 2018 przez Golden11
Golden11 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2018 Dodatkowo powiem ze slychac łancuch od faz rozrzadu może to w nich leżeć cały ból ?
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Kolego Golden11, Wydech masz custom czy dedykowany? Czyli silnik pracuje normalnie i trzyma parametry do ok. 5 tys? Później lekko się dławi ? Jaka jest obecnie kompresja na cylindrach? Btw. A Jak wygląda kwestia zużycia oleju? Sprawdzałeś? Jaki jest obecnie przelot auta? Może turbo jest nieszczelne i puszcza olej. Sprawdzałeś je? Sam hałasujący napinacz /łańcuch zmiennych faz nie powinien być tu przyczyna. Przy uszkodzonym układzie silnik nie pracowałby należycie. Btw. Czy wcześniej wymieniałeś napinacz/ łańcuch + szklankę popychacza HPFP? Jeśli nie trzebaby tam też zajrzeć. Przyczyn może być wiele. Zdiagnozuj ww.kwestie. Powodzenia
Golden11 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2018 (edytowane) Kolego Black4 Wydech custom Tak silnik trzyma parametry do 5 tyś a pozniej lekko się dławi dodam ze występuje to nie zawsze sa przejazdy ze potrafi byc ok ale z przewagą tych dymiących Przed wyrzuceniem odmy klap katalizatora który był (spłynięty doszczętnie) wymianą przepływki i świec oraz na oleju niewiadomego przeznaczenia (po zakupie) dym był 2 razy taki niż na filmie a przycinki 3 krotnie większę dołądowanie od 5.5tyś spadało do 0,1 , Zużycie oleju wynosiło wtedy ok litra na 1000km. Auto dostało 3 razy płukanke na Valvolinie 5w30 3 razy nowy filtr oraz dostało olej MIllersa 5w30 wraz z ceramizerem firmy ceramizer . Podór oleju spadł o połowę wraz z dymem i przycinkami. Następnie wykręciłem katalizator. Po tym zo zobaczyłem odrazu wleciał DP i out 2 sonda. Wyskok na obwodnice pięknie wszystko git. 3 przejazdy później to samo. Auto na warsztat odma out klapy out nowe świece kmpl wydech nowy rozrząd (przód). Wyskok na logi na obwodnice to samo. Mechanik stwierdził że to przepływka. Wymiana przepływki. I cyk na logi pięknie auto pokazało w końcu co potrafi zero bledów zero dymu zero przycinek moc po przepływie 214km nie pamietam ale chyba 171mg/s. Jedziłem ze 3 dni spokojnie tylko po mieście nie wykorzystywałem mocy. Wracałem z zakupów wyskoczyłem na obwodnice ogień i łzy w oczach bo za mną znów dym i lekkie przycinki. Autko na szafie ma 260tyś vcds twierdzi ze przebieg był korygowany natomiast nie wiem o ile. NIe nie ruszałem łańcucha ani napinacza szklanek również (stara pompa wody i elementy rozrządu wszystkie miały wybite logo audi) Dodam jeszcze ze na logach odrazu po wymianie przepływki(jak było pięknie) turbo ładuje do samego konca spada do 0,5 0,48 a na jednym logu w szczycie dmuchneło 0.9 przed sekundę czy to nie dziwne ? Kompresję zmierzę jutro mam zakupiony tester ale nie było czasu przed świętami. Jednak nie spodziewam sie nieprawidłowości bo auto czasami ma normalną moc Ogólnie dziękuję za pomoc i rady mam nadzieję ze uda się coś wymyślic bo ja już nie mam pomysłow. Edytowane 24 Grudnia 2018 przez Golden11
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 (edytowane) Witaj, Zastanawia to, że raz jest ok a za chwilę lipa. Ale skoro wcześniej brał olej to przyczyna może leżeć w samym motorze. Zmierz koniecznie kompresje na cylindrach. Mój BGB tracił kompresję. Po rozebraniu motoru okazalo się, że delikatne szlify były na gładziach cylindrów. Blok poszedł do honowania, głowica do roboty. Nowe pierścienie, panewki, uszczelki itp. Ale mój nie brał oleju ani nie kopcił. Nie chciał się stroić przy pewnych parametrach . Gubil kompresje. Cofał zapłony. Pisze, bo może to być problem wspólny dla BGB. Pozdrawiam Edytowane 24 Grudnia 2018 przez black4
Quattro200HP Opublikowano 25 Grudnia 2018 Opublikowano 25 Grudnia 2018 W dniu 24.12.2018 o 13:36, Golden11 napisał: Kolego Black4 Wydech custom Tak silnik trzyma parametry do 5 tyś a pozniej lekko się dławi dodam ze występuje to nie zawsze sa przejazdy ze potrafi byc ok ale z przewagą tych dymiących Przed wyrzuceniem odmy klap katalizatora który był (spłynięty doszczętnie) wymianą przepływki i świec oraz na oleju niewiadomego przeznaczenia (po zakupie) dym był 2 razy taki niż na filmie a przycinki 3 krotnie większę dołądowanie od 5.5tyś spadało do 0,1 , Zużycie oleju wynosiło wtedy ok litra na 1000km. Auto dostało 3 razy płukanke na Valvolinie 5w30 3 razy nowy filtr oraz dostało olej MIllersa 5w30 wraz z ceramizerem firmy ceramizer . Podór oleju spadł o połowę wraz z dymem i przycinkami. Następnie wykręciłem katalizator. Po tym zo zobaczyłem odrazu wleciał DP i out 2 sonda. Wyskok na obwodnice pięknie wszystko git. 3 przejazdy później to samo. Auto na warsztat odma out klapy out nowe świece kmpl wydech nowy rozrząd (przód). Wyskok na logi na obwodnice to samo. Mechanik stwierdził że to przepływka. Wymiana przepływki. I cyk na logi pięknie auto pokazało w końcu co potrafi zero bledów zero dymu zero przycinek moc po przepływie 214km nie pamietam ale chyba 171mg/s. Jedziłem ze 3 dni spokojnie tylko po mieście nie wykorzystywałem mocy. Wracałem z zakupów wyskoczyłem na obwodnice ogień i łzy w oczach bo za mną znów dym i lekkie przycinki. Autko na szafie ma 260tyś vcds twierdzi ze przebieg był korygowany natomiast nie wiem o ile. NIe nie ruszałem łańcucha ani napinacza szklanek również (stara pompa wody i elementy rozrządu wszystkie miały wybite logo audi) Dodam jeszcze ze na logach odrazu po wymianie przepływki(jak było pięknie) turbo ładuje do samego konca spada do 0,5 0,48 a na jednym logu w szczycie dmuchneło 0.9 przed sekundę czy to nie dziwne ? Kompresję zmierzę jutro mam zakupiony tester ale nie było czasu przed świętami. Jednak nie spodziewam sie nieprawidłowości bo auto czasami ma normalną moc Ogólnie dziękuję za pomoc i rady mam nadzieję ze uda się coś wymyślic bo ja już nie mam pomysłow. Zacząłeś mody od D strony. Kiedy robiłeś szklanke pompy paliwa? daje sobie ręke uciąć, że masz zjechana i nie podaje ciśnienia i masz szarpanie. Ponadto cewki i pompy paliwa do sprawdzenia już nie wspominając o N75 i DV.
Golden11 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) #quattro200hp Dv nowe cewki ok sprawdzone szkalnka popychacza słuszna uwaga nie wiem w jakim jest stanie Edytowane 25 Grudnia 2018 przez Golden11
Golden11 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2018 (edytowane) Witajcie ponownie zabrałem się za wyjęcie pompy i sprawdzenie popychacza. Ogólnie szok jeden z przewodów z ułamanym gwintem cam fallower całkiem ok. Ktoś tu szponcił co myślicie to może być przyczyna ? NR na pompie 06F12025B Edytowane 26 Grudnia 2018 przez Golden11
KubiaK Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 (edytowane) szklanka jest do wymiany. robiles jakies logi dynamiczne ? cisnienie w niskim i wysokim ukladzie, czas wtrysku, czas zaplonu ? masz vcdsa a w ogole z niego nie korzystasz tylko strzelasz. zrob logi dynamiczne najwazniejszych rzeczy i wtedy cos bedzie mozna powiedziec. za duzo rzeczy ma na to wplyw zeby zgadywac : > no i organoleptycznie sprawdz czy nie masz nieszczelnosci przy turbo na uszczelkach na podstawie filtra oleju etc. Edytowane 26 Grudnia 2018 przez KubiaK
Golden11 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2018 (edytowane) 13 minut temu, KubiaK napisał: szklanka jest do wymiany. robiles jakies logi dynamiczne ? cisnienie w niskim i wysokim ukladzie, czas wtrysku, czas zaplonu ? masz vcdsa a w ogole z niego nie korzystasz tylko strzelasz. zrob logi dynamiczne najwazniejszych rzeczy i wtedy cos bedzie mozna powiedziec. za duzo rzeczy ma na to wplyw zeby zgadywac : > Były robione nie raz jak zaczyna dymic korekty na wtryskach po 25% teraz bez pompy nie zrobie ? łap logi z klapami bez dp ze stara przepływką http://vaglogi.pl/log-002_033_iBRRovV.html?fbclid=IwAR1-abkufAkK1ThBkgRmqSABP0IejFTjTkpBXPxJi7pVtcImlecnT2R01_g http://vaglogi.pl/log-002_033_iBRRovV.html?fbclid=IwAR1o2CIIcf9sfQ0jPCXd7bqhYiEMzmFPR9YD4d_G8sKRvSCMbZRGFbCGxLY http://vaglogi.pl/log-115_118_7clqr.html?fbclid=IwAR3t7HzYyxMrQINU04CB-wwh_yfGXRM4n2YV0igYxbVLliXtmVm4bNmLPnY Zaraz znajdę logi w momencie prosto po odbiorze na nowej przepływce wydechu bez klap i na nowych swiecach oraz bez odmy. Edytowane 26 Grudnia 2018 przez Golden11
KubiaK Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, Golden11 napisał: Były robione nie raz jak zaczyna dymic korekty na wtryskach po 25% teraz bez pompy nie zrobie ? łap logi z klapami bez dp ze stara przepływką http://vaglogi.pl/log-002_033_iBRRovV.html?fbclid=IwAR1-abkufAkK1ThBkgRmqSABP0IejFTjTkpBXPxJi7pVtcImlecnT2R01_g http://vaglogi.pl/log-002_033_iBRRovV.html?fbclid=IwAR1o2CIIcf9sfQ0jPCXd7bqhYiEMzmFPR9YD4d_G8sKRvSCMbZRGFbCGxLY http://vaglogi.pl/log-115_118_7clqr.html?fbclid=IwAR3t7HzYyxMrQINU04CB-wwh_yfGXRM4n2YV0igYxbVLliXtmVm4bNmLPnY Zaraz znajdę logi w momencie prosto po odbiorze na nowej przepływce wydechu bez klap i na nowych swiecach oraz bez odmy. lambda Ci robila korekty takie bo miales j**nieta mafke (wyplulo Ci jakies ~180 koni w peaku) ogarnij te przewod paliwowy i zrob logi jeszcze raz ALE z cisnieniem paliwa w niskim i wysokim ukladzie. no i polecam jakis program bo ten seryjny to jest dramat. peak zadany w miejscu w ktorym seryjna k03 z katem ledwo sie zaczyna krecic a potem w peaku Ci wyplula 0.7 bara ... a na wysokich obrotach to ta turbina ledwo co dmucha - widac po duty cycle WG, ze nawet sie nie zapoci - az oczy bola :DDD no i pokaze te drugie logi dla porownania p.s poza tym wydaje, mi sie, ze czas wtrysku tez tu cos poszlo nie tak - bo od okolo 5 k rpm zaczal malec - pewnie tez przez mafke ale pokaz logi dla porownania. p.s2 na tym filmie dymi Ci jakby na bialo. plyn chlodniczy Ci nie ucieka ? nie mowie, ze zaraz uszczelka pod glowica ale moze poszly Ci uszczelki na podstawie filtra albo od chlodniczki oleju : > nie mowie, ze to moze powodowac szarpanie czy przerywanie ale moze potegowac efekt dymienia jesli plyn Ci sie miesza z olejem : > Edytowane 26 Grudnia 2018 przez KubiaK
Golden11 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2018 #kubiak logi odrazu po odbiorze z wydechu LOG-01-103-106-107.csv LOG-01-103-106-107t2.csv
KubiaK Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) 19 godzin temu, Golden11 napisał: #kubiak logi odrazu po odbiorze z wydechu LOG-01-103-106-107.csv LOG-01-103-106-107t2.csv poskladaj to auto i zrob normalne logi i wrzuc na vaglogi . pl bo nie mam normalnego programu do csv na te chwile Engine Speed - Intake Air Mass - Lambda, Current Value (napiecie na sondzie lambda + aktualne wartosci ) , Injection Timing (Median), Current Fuel Pressure, Rail Pressure - Specified, Rail Pressure - Actual i na kanale 106 Electrical Fuel Pump zobacz po rozgrzaniu na biegu jalowym jakie jest DC w % i wrzuc tez pozniej w logi zrob to i bedziemy wiedziec co i jak , bo rozumiem, ze zadnych bledow w ECU nie masz ? narazie obstawiam, ze jesli nie pompa paliwa to to przerywanie moze byc spowodowane uszkodzonym G410, ktory znajduje sie na HPFP - nie ma cudow , musi byc przyczyna i skutek . czujnik da sie latwo sprawdzic - ale to i tak musisz poskladac te pompe a co do dymienia - sonda moze podlewac za duzo paliwa , musisz posprawdzac wszelkie nieszczelnosci w ukladzie dolotwym wylotowym przy turbo na , podstawie filtra itp Edytowane 27 Grudnia 2018 przez KubiaK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się