Jump to content

Quattro200HP

Pasjonat
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

53

1 Follower

About Quattro200HP

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    San Escobar

Car

  • Car model
    BMW
  • Car body
    Coupe
  • Year of production
    2009
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    1B
  • Drive
    RWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,367 profile views
  1. gdzie te opinie czytałeś? na forum właścicieli golfa 1.6, którzy nawet koło 2.0T nie stali? 2.0T to praktycznie 1.8T o większej pojemności z innym wtryskiem.
  2. Jest masa rzeczy których można się przyczepić. Auto kameleon w 10 odcieniach, drzwi tył opadnięte, szpara na 1cm. Spasowanie przodu dramat, oba błotniki malowane, to wiele mówi. Poza tym na 100% to auto nie wyjechało z fabryki z taką kierownicą. Cena dla jelenia, 23 tys może bym dał.
  3. Widać jesteś typowym przypadkiem człowieka, który wielbi 1.8TQ i nikt nie przemówi Ci do rozsądku. Miałem ponad 260km w A4 B7 2.0T Q i wcale ta moc nie urywała d*py. Na własne oczy widziałem pojedynek A3 8P 2.0T po programie i DP z DSG w ośce kontra S4 b7 i to eska dostała lanie, dobra opona + kierowca i nawet 300km nie robi wrażenie na ośce. Każde A4 B7 skręca tragicznie i wcale nie chodzi tu o napęd, tylko silnik wiszący na zderzaku. Dopłacanie do Q to paranoja, ten napęd nie ma żadnego sensu w 1.8T jeżeli mieszkasz w mieście.
  4. Quattro200HP

    Audi A4 B7

    patrząc na twój tok myślenia ciężko będzie Ci sprzedać cokolwiek. Ktoś kto szuka avanta będzie szukał avant, ktoś kto szuka Q kupi Q.
  5. " 1,8T BEX 190KM z kutymi tłokami - idealna baza do chiptuningu i LPG" 😂😂😂😂😂 Patologia umysłowa sprzedających januszowego bexa sięgnęła zenitu.
  6. Przecież napisał prawdę. B7 to gnijący śmietnik, który nawet nie stał obok zabezpieczenia blach jak w B5. Z resztą mam przykład w rodzinie, B7 z włoch, lakier 130 mikronów i wychodzi ruda. Auta ze szwecji to już ruda na rudej.
  7. To normalny pakiet jak ktoś umie kupić auto. Jak ktoś kupuje auto z ze sprzęgłem, rozrządem, układem hamulcowym, turbo itp do zrobienia, to lepiej zainteresować się biletem miesięcznym, bo większego pojęcia o autach nie ma i nikt ogarnięty nie da za taki śmietnik więcej niz 20 tys. Serio przestańcie robić z A4 auto super, hiper premium. Zwykły sedan dla przeciętnego Janusza z normalnymi kosztami utrzymania.
  8. No właśnie przeczytaj jeszcze raz. Nie napisał o S-LINE, koniecznym Q, gazie na start itp. Zwykłe B7 1.8T znajdzie nawet za 22 tys. Olej, filtry 400zł, ubezpieczenie 600zł. Co to jest? Niepotrzebnie straszycie kolegę jakby kupował co najmniej S8, a B7 to proste i banalne auto. Miałem 3 lata B7 w Q z jakże według niektórych złym 2.0T i uważam, że utrzymanie tego auta to śmieszne grosze.
  9. Jakie 25 tys za B6? Trzeba byś skończonym idiotą by dać tyle za stare B6. Bez problemu znajdziesz B7 z 1.8T do 26 tys, jeżeli nie wymagasz przecenionego Q to znajdziesz nawet dobrą opcję. Jeżeli mieszkasz poza miastem warto pomyśleć o Q, jeżeli miasto to nie warto. Większa waga auta, większy ciężar dla silnika i trochę też spalanie.
  10. Zrzuć miskę o wyczyść smok nim będzie za późno. LL też równie szybko wykańcza 2.0T w B7. Dwa największe minusy tych silników
  11. Witam, pytanie do osób posiadających S4 w automacie. Jeżeli jedziecie się na trybie sport w automacie i zatrzymujecie się na światłach, to pojawia się małe szarpnięcie po zatrzymaniu? Wiem, że ta skrzynia nie działa idealnie, tak urok dl510, stąd pytanie. Pozdrawiam!
  12. 20K to odpowiedni budżet na B6 nawet 1.8T z Q. Jak nie wymagasz przewartościowanych s-linów to bez problemu coś kupisz, nawet B7 w biedzie znajdziesz bez Q. nie słuchaj bredni, że ceny B6 startują od 20 tys, a 2.4 jest jeszcze droższe. To stare auto i wiecej niz 20 tys nie ma sensu wykładać.
  13. Miałem kiedyś A3 1.8T, ostatnio trzy lata B7 2.0T i nie dołożyłbym ani złotówki do B7 w 1.8T. Koszty instalacji w twoim przypadku robią swoje
  14. Czy GTi czy S3 to ten sam typ wtrysku. Nagar to żaden problem i tak każde TFSI ma spory gifty mocy już po wyjeżdzie z fabryki. Gorzej z nagarem było w wolnossących FSI. Co do wtryski dodatkowego MPI w autach na USA nie było go
  15. Chociażby A3 8P Sportback 3.2, można też zagazować i wyrwać fajną opcję. Jak sporo jeździsz to lepiej dołożyć do B8 w TDI, przepaść technologiczna i zupełnie inne wyposażenie. Tu jak zrobisz rozrząd, opłaty, serwis na start wyniesie Ci sporo ponad 30 tys za auto, które totalnie nic nie oferuje, a konstrukcyjnie to 2001 rok.
×
×
  • Create New...