Jump to content

Quattro200HP

Pasjonat
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

50

1 Follower

About Quattro200HP

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    San Escobar

Car

  • Car model
    BMW
  • Car body
    Coupe
  • Year of production
    2009
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    1B
  • Drive
    RWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,268 profile views
  1. Fajne auto z normalnym opisem bez lania wody. Dobra cena, dobre wyposażenie, ja bym jechał zobaczyć
  2. Ochłoń, to po pierwsze. Ulep 18-letni, przelot 300 tys, remont u znajomego za czteropak piwa, wali błędami, a Ty chcesz po to jechać przez całą Polskę, serio podziwiam. Błąd jest banalny i gość na pewno wie od czego jest. Co do CHECKA to gwarantuje Ci że wywali po jakimś dystansie. Błąd jest od przepływki/nieszczelność w IC (a był robiony) albo zdycha pompa paliwa co przy ostrej jeździe jest najbardziej prawdopodobne bo brakuje wachy, także tak - możesz nie dojechać do domu. Kup serie 163km i zrób sobie sam program, chyba że masz mało problemów na głowie
  3. to tylko Eska, nawet jak rozrząd poleci to podobna kasa, a auto z innej półki.
  4. Nie, po prostu dobrych aut z takimi przebiegami w DE już dawno nie ma, a jeżeli nawet to są w takich cenach że sprowadzanie ich na handel jest nieopłacalne
  5. Trzy skręcone smietniki z niemiec i jedno uczciwe z Polski w którym wiesz co było robione. Wybór chyba prosty?
  6. Za 40k to możesz szukać A5 3.2, a nie starocia B6/B7.
  7. Quattro200HP

    a4 b7 3.2 Q

    Jak ma pod 200 tys przebiegu to przygotuj 7 tys zł na rozrząd i możesz brać
  8. Nie mówie, że auto jest gniotem. Ludzi po prostu odstraszają teksty typu REWELACYJNY, IDEALNY i na każdym końcu zdania po kilka wykrzykników. Przetestowane
  9. Co my Ci mamy powiedzieć? zadzwon i zapytaj właściciela. Nic nie napisał w ogłoszeniu poza typowymi hasełkami jak ktoś chce pogonić gniota. Cena wcale nie taka atrakcyjna, zapewne bieda do opłat
  10. wez vin i wklep na car.info. Szwed, więc i tak mało rudej ma.
  11. w 4.2 chyba nie było stronicka, pojawił się dopiero w 3.0 TFSI i RS5.
  12. Mając taki budżet celuj w B8 2.0 TDI, a nie przecenione B7 1.8T. Tym bardziej że tyle robisz tras. Moment diesla na pewno Cie zadowoli, 1.8T q na trasie z obciążeniem w obecną pogodę nie porywa.
  13. Zawsze możesz poszukać B8 2.0TFSI przedlifta z USA. Tam była na nie akcja serwisowa i robili remonty w ASO. Poza tym zamiast stronica masz pancerny tiptronic. 80% sprzedających ma zdjęcia auta przed sprowadzeniem więc wszystko sobie sprawdzisz. Uwierz, że to co czasem przypływa z USA wygląda znacznie lepiej niż niektóre szwajcary z Radomia.
  14. Nie jest ciężko i Quattro też nie ma znaczenia, trzeba tylko zrzucić klapki z oczu i przestać rzucać się na 1.8t. Te auto które pokazałeś to jest dla typowego jelenia napalonego na 1.8t. Zero wyposażenia, korby, nawet bixenonu nie ma i wyjdzie Cie 30 tys. Cena kosmos.
  15. Oba auta wyglądają na zajeżdżony smietnik. Ten pierwszy to nie jest warty nawet 20 tys. Przelotu to on ma z 400 tys, każdy element w innym odcieniu, konfiguracja tak słaba, że dawno nie widziałem brzydszego B7.
×
×
  • Create New...