MaciekPL 282 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 (edytowane) Witam, Posiadam 2.0tdi 150ps CJCD. Aktualnie jest lekki program na 190ps i 386nn. Seria wyszła dość zdrowa 155ps i 326nm. Było można trochę podciągnąć jeszcze, ale planowałem już wtedy pojeździć trochę i za jakiś czas podnieść bardziej ta moc. Żeby był znowu jakiś większy skok tej zmiany. Moje pytanie, jaką Turbine wsadzić aby to podciągnąć pod okolice 2xx 440nm?. Intercooler od 3.0tdi, dwumas wraz ze sprzęgłem sachs Performance będzie na auto wrzucony. W tym temacie jestem dośyc zielony, byłbym wdzięczny za wskazówki co i jak. Z góry bardzo dziękuję :)) Edytowane 25 Grudnia 2018 przez MaciekPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Mówisz że czas na silnik z modami Myślę że samo turbo z cglc lub cgld do tych 2xx i 440 nm wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekPL 282 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 (edytowane) 9 minut temu, Krzy0 napisał: Mówisz że czas na silnik z modami Myślę że samo turbo z cglc lub cgld do tych 2xx i 440 nm wystarczy Chyba czas najwyższy, reszta jako tako ogarnięta więc można dlubnac. Turbo podejdzie p&p? Edytowane 24 Grudnia 2018 przez MaciekPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekPL 282 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Taka turbina 03L145721B od 177km CGLC, podejdzie p&p do CJCD? Jeśli nie to jakiej szukać żeby nie trzeba było przerabiać nie wiadomo czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek590 28 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Jak zmienisz turbo to spokojnie Ci wyjdzie koło 212km i 470nm jak u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał69 1 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Ty masz ten silnik 150 km z adblue? Gdzie robiłeś program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekPL 282 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 6 minut temu, michał69 napisał: Ty masz ten silnik 150 km z adblue? Gdzie robiłeś program? Nie nie, zwykłe Euro5 bez adblue. Program robiłem w Poznaniu w TuneForce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawmichtim 4 Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Kolego Maćku, 190KM wyszło Tobie bez żadnych mechanicznych modyfikacji? Samym programem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 190 ps dla tego silnika to nie jest "lajtowy soft", to gorące bydle z zapchanym odbytem. pod ten silnik chyba nie ma turbiny p&p, może się coś zmieniało, ja odpuściłem zakup auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekPL 282 Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 14 godzin temu, marcin4x4 napisał: 190 ps dla tego silnika to nie jest "lajtowy soft", to gorące bydle z zapchanym odbytem. pod ten silnik chyba nie ma turbiny p&p, może się coś zmieniało, ja odpuściłem zakup auta. To nie jest 150ps z Ad Blue, zwykłe Euro5. Jak kiedyś patrzyłem to dosyć podobnie wyszło do tych 143 konnych. Turbina pasuje z modelu 177km p&p. Znowu program d*py jakoś nie urywa, zobacz jaki moment 386nm. Nie miał być na maxa kręcony i jest tyle ile jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 o ile pamiętam zmiana był od 2012 roku.. ale mogę się mylić. do przyrzecznej wersji niczego nie znalazłem a ponoć silniki się "prawie" niczym nie różnią. Na forum też widziałem dziwne rzeźby na które po prostu nie miałem ochoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekPL 282 Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Coś tam na pewno się różni, po to są te wszystkie oznaczenia itd. Sama turbina wg. Etki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Fizycznie dopasowanie to żaden problem, mnie martwi sterownie. Przerabiałem kiedyś temat i skończyło się na kupnie innej sprężarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawmichtim 4 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 (edytowane) Dodam coś od siebie jeżeli chodzi o silnik CJCD. Seria wyszła 152KM i zadziwiająco duży moment 348Nm. Po modyfikacji 181KM i 397Nm. Różnica z jeździe jest bardzo zauważalna. Edytowane 22 Czerwca 2019 przez Pawmichtim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się