Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykres z hamowni po strojeniu do wglądu. Ocena + mały problem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może nie do końca w temacie (albo nie ten trop). U mnie przerwy w rozwijaniu mocy przy deptaniu powodował moduł zapłonu (nie wiem czy u ciebie występuje). 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za podpowiedź. Szczerze mówiąc kilka dni temu o nim myślałem. Jakiej firmy szukać w razie wymiany? Jestem jakoś negatywnie nastawiony do zamienników. Beru kosztuje w granicach 380zł ? Gdybym miał pewność na 100%, ze to wina modułu to od razu zamawiam. W ciemno trochę szkoda takiej kasy. Ewentualnie kupię używkę za 50zł i sprawdzę czy będzie to samo. Jeśli przejdzie kupie nowy.

A może w ogóle olać to wszystko i zrobić od razu konwersje na cewki z tfsi? Wtedy temat modułu odpada na dobre.

Edytowane przez Randor
Opublikowano
W dniu 13.04.2019 o 10:11, Randor napisał:

Dzięki za podpowiedź. Szczerze mówiąc kilka dni temu o nim myślałem. Jakiej firmy szukać w razie wymiany? Jestem jakoś negatywnie nastawiony do zamienników. Beru kosztuje w granicach 380zł ? Gdybym miał pewność na 100%, ze to wina modułu to od razu zamawiam. W ciemno trochę szkoda takiej kasy. Ewentualnie kupię używkę za 50zł i sprawdzę czy będzie to samo. Jeśli przejdzie kupie nowy.

A może w ogóle olać to wszystko i zrobić od razu konwersje na cewki z tfsi? Wtedy temat modułu odpada na dobre.

Na zamienniki szkoda kasy, ja kupiłem używkę. Na szczęście miałem opcję podpięcia przed kupnem i sprawdzenia. A i tak skończyło się na drugiej dopiero, bo na pierwszej jeżdził ok, ale ciężko odpalał.

Najlepiej jakbyś miał opcję pożyczenia i zamiany, wtedy wiedziałbyś na pewno.

Opublikowano

Kupiłem drugi moduł za 50zł. Ma dojść jutro. Najwyżej wrzucę go do bagażnika i będzie na zapas.

Opublikowano
W dniu 15.04.2019 o 09:37, Randor napisał:

Kupiłem drugi moduł za 50zł. Ma dojść jutro. Najwyżej wrzucę go do bagażnika i będzie na zapas.

? Fajnie by było jakby okazało się, że to ta pierdoła miesza...

Opublikowano (edytowane)

Po wymianie jest lepiej o powiedzmy połowę. Wahnięcia nadal występują ale słabsze i zazwyczaj przy mocnym przyśpieszaniu pod górkę. Zastanawiam się czy nie zrobić konwersji na cewki z tfsi i załatwić temat raz na zawsze.

Zakupie chyba adaptery jak w linku poniżej i dorobię instalacje według tutoriala. Myślę, że wyjdzie to silnikowi na dobre szczególnie, że chcę podnosić moc do tych 250km. Układ zapłonowy musi być zrobiony na tip top.

https://allegro.pl/oferta/adapter-pod-cewki-fsi-tsi-aluminium-cnc-black-7149695229

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)

Dzięki koledze Łukasz13 do mojego sterownika zawitał seryjny soft (auto nie jedzie w ogóle:)). Logi wyglądają teraz zdecydowanie lepiej. Nie ma się co zastanawiać. Zbieram graty na te chociaż 220-230km i robię soft od nowa. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Przepływ powyżej 130 to norma dla serii?

http://vaglogi.pl/log-002_033_c4LyE00.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_20WAm.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_67TnVjn.html

Edytowane przez Randor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...