sr-ka Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Witam wszystkich forumowiczów! Jestem tu nowy, i z góry przepraszam jeśli źle dobrałem dział i prosiłbym ewentualne o przeniesienie tematu. Mam kilka pytań do osób wtajemniczonych w temat storkera, zakupiłem ostatnio mazde Rx8 z padniętym motorem pod swap. Zacząłem zbierać informacje na temat silnika i padło na 1.8t który jest mi dość mocno znany z tego względu że jeździłem paskiem ANB 3 lata Zakupiłem cały kompletny swap 1.8t o kodzie AWT na ME 7.5, problem jest w tym ze silnik jest z polski i ma już 300tys nalotu, mazda będzie rozbierana do ostatniej śrubki wiec nie ma sensu wkładać czegoś za co nie dam sobie uciąć ręki Cel: dwie mapy, 1 na codzień pod lpg ok. 290km i 380nm max, druga na jakiś tor i tu stawiam na max 350km. Z osprzętu wrzuce nowe k04 064, wtryski 550, duży fmic, i jeszcze kilka gratów natomiast do słupka miałbym kilka pytań -Storker na 2.0, jakie tłoki szukać? AXX podobno pasują? Nowe tłoki czy używane też podejdą ? Jaki wał, tfsi czy tdi i jaki kod ? -Obróbka bloku (Obróbka tłoka,pasowanie tłok-cylinder, pasowanie nowych panewek) jakie firmy są godne polecenia ? Wykrobienie pod wał robić sam czy zlecić przy okazji też firmie, nie ukrywam że lubię takie twórce prace choć nie wiem czy sam dremel i wiertarka z frezami wystarczy -Pełna regeneracja głowicy, zostaje przy wąskim kanale lecz mam dylemat czy ostrych wałów nie wrzucić ? -Uszczelka pod głowice, Jaka się nada ALT podejdzie ? -Zmiana stopnia sprężania ? Za pomoc już z góry serdecznie dziękuję !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się