mike122 Opublikowano 17 Marca 2007 Opublikowano 17 Marca 2007 Elo, nie mam kierunkowskazów, wymieniłem w serwisie kupiony przełącznik awarii i dalej nie działają... Zaczęło sie od wymiany amorków tył, po zmontowaniu tapicerek w bagażniku przestały działać kierunki, potem przy włączaniu awaryjnych strzelał bezpiecznik, okazało się że przygniotłem kabel alarmu w progu bagażnika, poprawiłem i awaryjne działają ok ale kierunków nie ma, na nowym przełączniku też kierunków nie ma... Co wymienić, co sprawdzić??? To moje pierwsze audi i go jeszcze nie znam jak Wy... Pomóżcie, z góry dzięki. Pzdr [ Dodano: 24-03-2007, 21:57 ] Zero pomocy, zero rady... Wypisuje sie z klubu... Żarcik, hehe, Kolego ze spotu pod Realem 20 marca tego roku, czerwone A4 na kołpaczkach..., dzięki za radę apropo kierunków, gostek naprawdę zna sie na rzeczy, poza tym to Ziooom i zapewne bedę tam śmigał zawsze...
bartes75 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Witam, mam podobny problem z kierunkami. najczesciej migną raz, czasem 3 razy i nic. najgorzej jest przy skrecaniu - mignie pare razy ale potem (przy powrocie kierownicy) cisza. Dadam, że awaryjne dzialaja normalnie. moze podzielisz sie co to za dobra rada? pozdrawiam
Gość zdeniu Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 bartes75, stawiam na przełącznik kierunkowskazów
mike122 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Przyczyna... upalony styk w przełączniku kierunków, każde zwarcie na obwodzie świateł kierunkowskazów zawsze zniszczy jakiś element, bezpiecznik przed tym nie zabezpiecza, jedynie zwarcie na awaryjnych wywala bezpiecznik. Dziwne te Audi ale łaaaadne...
bartes75 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Dzieki, rozumiem, że masz na myśli tzw. przełącznik migaczy przy kierownicy? co w takim razie zrobiles i ile to kosztowało? być może znasz już ten wątek ale moja sytuacja jest podobna do tej opisanej przez Mr. M'a tutaj : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=231412#231412 a konkretnie o: "W moim przypadku wystarczyło trochę dogiąć blaszki przekaźników (te które są przyciągane przez elekromagnes) i wszystko wróciło do normy. Wygląda na to, że prąd sterujący elekromagnesy jest mniejszy w przypadku sygnału sterującego z włącznika przy kierownicy niż tego z przycisku awaryjnych (awaryjne działały dobrze) i dlatego elektromagnesy nie miały siły przyciągnąć kotwiczek. Może kotwiczki się trochę odkształciły w niskich temperaturach? " Dziś próbowałem to zrobić i .... sukces połowiczny :arrowr: działają dłużej ale jeszcze się czsem gubią i pracują nirównomiernie - w sumie i tak postęp bo wcześniej ledwo mignęły i szlus. A może za słabo przygiąłem te blaszki? co myślicie? jak znajdę czas to pstryknę fotki pozdrawiam [ Dodano: 17-04-2007, 21:08 ] Witam ponownie zrobiłem parę fotek przy okazji wesołego rękodzieła pt. "Polak reperuje niemiecki przekaźnik" 1 radzę uważać przy otwieraniu - jeden ząbek już wybiłem 2 to ramię ma pewien skok i teraz nie wiem co tak naprawdę trzeba przygiąć - to? 3 czy to? 4 a jeśli te ostatnie - to w którą stronę? pozdrawiam
szamot Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Spróbuj przeczyścic styki które są pod tym ruchomym ramieniem (zdjecie 4) , ewentualnie dognij ramie lekko w kierunku styków.
bartes75 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Reanimacja przekaźnika zakończona sukcesem :biggrin: NA wszelki wypadek podgiąłem blaszki z obu stron i kierunki działają jak nowe ;-p polecam wszystkim niuniom cierpiącym na znikające kierunki !! Szczególne podziękowania dla Mr. M'a z Audi Klub Polska oraz Szamota za dobre rady
daniel_ Opublikowano 28 Lipca 2007 Opublikowano 28 Lipca 2007 Moglby mi ktos poradzic jak wyciagnac ten wlacznik awaryjnych? wiem jak wyglada wyjety, jakie ma zaczepy, ale nie wiem jak je podwazyc, nie ma dojscia... audi A4 99r, wlacznik jest juz inny, taki jak w A6... proszę uzupełniuj profil
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Witam,żeby rozebrać i wyjąć ten przełącznik trzeba demontowac kierownice z poduszka? Jutro sie zabieram za ten włącznik bo swiecą mi sie długie caly czas. ;]
Nefryt Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Odswiezam temat bo mam nowy - swoj przypadek Sytuacja wyglada tak samo jak u reszty bo tez zawieszaly mi sie kierunki potem juz tylko migaly dwa razy i w ogole znikaly (przerywacz nie wydaje dziwieku) awari tez nie mam. Kupilem dzis drugi przerywacz i okazalo sie ze jak go wsadzilem, zalaczylem zaplon to wywala bezpiecznik nr 2 (kierunki) i nr 38 (swiatla awaryjne) oczywiscie po wlaczeniu w/w swiatelek. Gdzie mam szukac przyczyny tego ?
piotr-flower Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Witam i mam pytanie jak wymontowa przekaźnik bo dziś próbowałem ale lipa tak wczepiony że nie mam pomysła
rikardo Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Witam i mam pytanie jak wymontowa przekaźnik bo dziś próbowałem ale lipa tak wczepiony że nie mam pomysła tu masz linka który powinien ci pomóc http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t24338.0.html;highlight=awaryjne
slaw86 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 podczepiam sie pod temat. problem zaczął sie od tego że włączony kierunkowskaz prawy/lewy nie mruga w ogóle, tylko świeci bez przerw, pomyślałem że przycina sie przerywacz parę razy mocniej włączyłem/wyłączyłem awaryjne i zaczęły działać...i tak do wczoraj ja na kierunek a tu nic zero reakcji, rozebrałem przerywacz i w pewnych miejscach po poruszaniu korpusu z elektromagnesem działa ale nie zawsze. czy jak działają postojowe prawa/lewa strona auta to brak kierunkowskazów jest z winy przerywacza czy to może być też dzwignia przy kierownicy ???
rikardo Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 podczepiam sie pod temat. problem zaczął sie od tego że włączony kierunkowskaz prawy/lewy nie mruga w ogóle, tylko świeci bez przerw, pomyślałem że przycina sie przerywacz parę razy mocniej włączyłem/wyłączyłem awaryjne i zaczęły działać...i tak do wczoraj ja na kierunek a tu nic zero reakcji, rozebrałem przerywacz i w pewnych miejscach po poruszaniu korpusu z elektromagnesem działa ale nie zawsze. czy jak działają postojowe prawa/lewa strona auta to brak kierunkowskazów jest z winy przerywacza czy to może być też dzwignia przy kierownicy ??? Wydaje mi się, że problem dotyczy przerywacza. Jakby przełącznik kierunkowskazów przy kierownicy nie łączył to by się w ogóle nie świeciły. Miałem taki sam problem i wymiana przerywacza pomogła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się