Baambusek Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Witam, od 2tyg. walczę z wyciekiem oleju po lewej stronie silnika (Strona kolektorów). Co prawda nie jest to duży wyciek, ale drażni mnie wisząca kropla oleju na łączeniu skrzyni biegów z blokiem. Od razu napiszę że jakiś większych ubytków oleju nie zauważyłem, a płynu chłodniczego ile wlałem tyle jest. Wygląda to tak, jakby wyciek był z kolektora wydechowego (na tym poziomie). Została wymieniona uszczelka pod pompą vacum, uszczelka kolektora ssącego i uszczelka pokrywy zaworów ale niestety nic to nie zmieniło, wyciek jak był tak jest. Okolice turbo susza. W dolocie jest trochę oleju, ale nie tak żeby się wylewało. Wygląda to tak jakby leciało spod uszczelki pod głowicą (tego się boję najbardziej), ale ten kolektor wydechowy mi nie daje spokoju. Co o tym myślicie? Tutaj zdjęcie: g
Axel1 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Bo to się myje silnik a potem się wymienia tam gdzie cieknie a nie gdzie widzi mi się albo wydaje mi się. U mnie podejrzenia padały na waku pompe a skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą.
Baambusek Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Kolego, wymieniłem 3 uszczelki i 3 razy myłem silnik.
Baambusek Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 Temat do zamknięcia. Olej cieknął z gniazda wiązki pompowtryskiwaczy (okągła wtyczka przy głowicy). Po uszczelnieniu problem z wyciekiem zniknął.
wujaszq Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 (edytowane) Panowie, mam taki problem z Audi A4 1.9 TDI AJM. Z korka wlewu oleju oraz praktycznie wszystkich uszczelek (pokrywa zaworow, podstawa filtra itd) wypycha mi olej. (czasami tez podnosi bagnet) Wyglada to tak jakby silnik mial duze przedmuchy a odma byla calkowicie zatkana i rozsadzalo go od srodka. (wysokie cisnienie w skrzyni korbowej) Wymienilem pokrywe z odma na nowa ori i dalej jest to samo. (olej przez odme pcha w dolot a cisnienie sie nie zmniejsza) Po odkreceniu korka intensywnie chlapie olejem i delikatnie dymi. Ubytki oleju sa znikome dymi tylko przy odpaleniu na niebiesko (bo ma olej w dolocie) oraz intensywnie na czarno przy duzym obciazeniu. Jaka moze byc przyczyna? Glowica czy pierscienie do roboty... skoro ma takie przedmuchy dlaczego jest taki maly ubytek oleju (1L na 10tys km) Turbo robione pol roku temu. Od czego zaczac sprawdzanie? Kompresja w cylindrach? Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam Edytowane 29 Października 2019 przez wujaszq
wujaszq Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Nikt nie mial podobnego problemu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się