dliwski Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) Koledzy, mam nietypowy (wg mnie) problem z hamulcami. Auto to A4 B5 (FWD) z silnikiem AFN. W lato wymienione wszystkie tarcze, klocki i przewody z przodu. Wczoraj podczas postoju na włączonym silniku wyczułem, że pedał hamulca jest bardziej miękki niż zwykle i udało mi się go wcisnąć do podłogi. Mimo to przejechałem jeszcze 80 km, ale hamowanie było już słabsze. Pod domem wcisnąłem pedał do oporu z dużą siłą (żeby uruchomić ABS) i wtedy wpadł już całkowicie, a przy śrubie wchodzącej w zacisk tylnego prawego koła pojawił się wyciek płynu. Okazało się, że winna była podkładka - po włożeniu nowej podkładki płynu już nie ubywa. I teraz tak - przy wyłączonym silniku pompowanie pedałem hamulca powoduje, że ten twardnieje i nie ma szans, aby wcisnąć go głębiej niż do połowy. Czyli nawet niedużą nieszczelność układu można chyba wykluczyć. Natomiast jeśli jadę dajmy na to 30 km/h i chcę wyhamować do zera, to pedał prawie dochodzi do podłogi kiedy auto się zatrzyma, ale zanim dotknie podłogi słychać i czuć stukanie (nie jest to skrobanie jak przy ABS, tylko pojedyncze stuki, około 10 w odstępach krótszych niż 1 sekunda). Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Załączam film w którym widać i słychać o co chodzi. IMG_0911.MOV Edytowane 16 Stycznia 2019 przez dliwski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się