miru Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Witam.podczas krecenia kierownica na parkingu slysze slysze dziwne piszczenie albo raczej takie male tarcie tak jakby cos pracowalo bez smarowania.wydaje mi sie ze dzwiek wydobywa pomiedzy kierownica a kolumna kierownicy.mial ktos cos podobnego?
PIXI Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 kiedyś miałem podobne objawy u siebie ...miałem mało płynu w układzie - jakiś gryzoń garażowy zrobił dziurkę w przewodzie i płyn się sączył aż wreszcie układ zaczął popiskiwać i zerknąłem dolałem płynu i wymieniłem ten cholerny przewód i śmigam bez problemu .. pzdr PIXI
Tas2die4 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Mam tak samo. Piszczy,ale jak sie auto nagrzeje, na zimnym nie piszczy/skrzypi. Zajme sie tym niedlugo, zaczne wlasnie od wymiany plynu.
nike21 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Mam tak samo. Piszczy,ale jak sie auto nagrzeje, na zimnym nie piszczy/skrzypi. Zajme sie tym niedlugo, zaczne wlasnie od wymiany plynu. mi tez skrzypi ale to jest tak jakby jakis plastik tarl o gume... sprobuje zdjac oslone kolumny i zobacze czy tam cos nie obciera... nie rozumiem co moze miec wspolnego plyn od wspomagania z piszczeniem kierownicy w kabinie
Tas2die4 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 mnie zastanawia fakt dlaczego piszczy dopiero jak sie auto nagrzeje, a gdy jest zimne wszystko jest ok. gdy pojawia sie piszczenie dodatkowo czuc ze cos zaczyna trzec. na dniach każę sprawdzić co tam sie dzieje, bo juz mnie ch*j strzela
nike21 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 a ja zauwazylem ze piszczy mi tylko jak jest zimno... latem bylo ok, zima piszczalo a teraz ostatnio kiedy temp przekracza 7st znowu jest ok ale pisk dochodzi jedynie z pod kolumny kierowniczej na wysokosci przelacznika kierunkowskazow...
Tas2die4 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 No to miejsce podobne, tylko warunki inne.
pan kierownik Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Poniżej podobny temat http://www.a4-klub.pl/smf/a6_4b_aym_dzwiek_skrzypiacej_gumy_przy_kreceniu_kierownica-t68516.0.html
rookie Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Mam to samo, też przy niskich temperaturach poziom płynu max, kolor czerwony A może to piski Horcha? Wiecie, poprzednik Audi zza grobu...
mcm Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 ja kiedy piszczało nasmarowałem w miejscu gdzie kolumna kierownicza przechodzi przez ścianę grodziową, i jak na razie jest spokój
quadysz Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 nie rozumiem co moze miec wspolnego plyn od wspomagania z piszczeniem kierownicy w kabinie jak jest za malo plynu od wspomagania to pompa moze wydawac dziwne odglosy (jak krecisz kolkiem stojac w miejscu pompa ma wtedy dosc duze cisnienie i czasem zatankowana do pelna piszczy albo rzezi zalezy od samochodu) ale wtedy dzwiek na pewno jest z samej pompy a nie z polaczenia kierownicy z kolumna... chyba ze pompa jest wyciszona i dzwiek przenosi sie przez kolumne :D jak skrecisz kola na maksa i poczujesz na kierownicy opor to powinno byc slychac takze prace pompy ale to dla niej ekstremalne warunki i mi tam by bylo szkoda ja meczyc (choc wiem ze sa kierownicy dokrecajacy kierownice na maksa regularnie i sie nie przejmuja )
TOMET4 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 kolego lepiej autko zaprowac do warsztatu miałem tez takie objawy skrzypiało i stukało wiec zrobiłem zawieszeni hmm nie pomoglo jezdziłem i co nagle straciłem płyn wspomaganie usłyszałem pompe ze inaczej chodzi wiec sprawdzilem zbiornik byla juz piana tylko kupilem plyn dojechalem do meczanika po czym dowiedziałem sie ze przekładnia kierownicy jest do wymiany miałem takie odgłosy własnie jak opisałes jak by cos chodziło na sucho taki dziwny odgłos pozdrawiam
Suli Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Kochani - miałem to samo. Moje auto właśnie w związku z tym stoi w warsztacie. Okazuje się taśma łącząca poduszkę powietrzną z resztą wiązek tak się niefortunnie ułożyła, że systematycznie była przecierana aż do przerwania wiązki. Dodam, że w między czasie z rzadka parę razy pojawiał się błąd czujnika kąta skrętu kierownicy i zapalało się ESP. Przy okazji - może mi ktoś poradzi - jak przeprowadzić krok po kroku adaptację czujnika skrętu kierownicy :?:
nike21 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 nie rozumiem co moze miec wspolnego plyn od wspomagania z piszczeniem kierownicy w kabinie jak jest za malo plynu od wspomagania to pompa moze wydawac dziwne odglosy (jak krecisz kolkiem stojac w miejscu pompa ma wtedy dosc duze cisnienie i czasem zatankowana do pelna piszczy albo rzezi zalezy od samochodu) ale wtedy dzwiek na pewno jest z samej pompy a nie z polaczenia kierownicy z kolumna... chyba ze pompa jest wyciszona i dzwiek przenosi sie przez kolumne :D jak skrecisz kola na maksa i poczujesz na kierownicy opor to powinno byc slychac takze prace pompy ale to dla niej ekstremalne warunki i mi tam by bylo szkoda ja meczyc (choc wiem ze sa kierownicy dokrecajacy kierownice na maksa regularnie i sie nie przejmuja ) plynu mam stan a przy skreceniu do konca pompy w ogole nie slychac... natomiast piszczenie o ktorym pisalem pojawia sie nie tylko na postoju ale rowniez podczas jazdy...
quadysz Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 w takim razie to raczej plastiki Ci sie ocieraja, przyjzyj sie dokladnie jezeli jest dojscie miejscu skad Ci skrzypi, jak bedzie sie obcierac sprobuj psiknac jakims specyfikiem, moze pomoze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się