Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaki jest zamek - elektryczny czy pneumatyczny ?


joho

Rekomendowane odpowiedzi

Nie.

Kolego nie mówie o podłodze tylko o prawej stronie, ściance. Tam też się zdejmuje ten boczek. I tam powinna być pompka.

Tylko nadal nie wiem po co Ci ona?? Podłącz tak jak kolega w poście który Ci podesłałem i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiecie czy w audi a4 b5 mozna podlaczyc sterowanie samym bagaznikiem, tak jak jest na pilocie..

bo mam podlaczone wszystko, ale przycisk od bagaznika nie dziala, mruga tylko kierunkowskazem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego po pierwsze będzie Ci potrzebne coś takiego:

http://www.stig.pl/produkty.php?id_produktu=103&id=284

Po drugie w większości systemów to chodzi o otworzenie klapy w sensie uniesienie jej (tak jak byś wcisnął przycisk na klapie), a nie o otworzenie zamka, nie wiem czy rozumiesz, bo ciężko to wytłumaczyć. Ten przycisk otwiera klapę bagażnika, a nie zamek w bagażniku, więc najpierw musisz otworzyć centralny a później klapę. Są centralki otwierający tylko klapę i jej zamek, ale to wtedy bagażnik musi być na innym kanale (a w Audi jest wszystko na jednym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zaleznosci co kolega chce, moze tylko podlaczyc normalny elektryczny silownik i otwietac sam zamek bez otwierania klapy i to by bylo najrosadniejsze, wystarczylo by zdemontowac orginalny silownik pneumatyczny, zalozyc elektryczny, poprowadzic przewody od centralki zamka i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zaleznosci co kolega chce, moze tylko podlaczyc normalny elektryczny silownik i otwietac sam zamek bez otwierania klapy i to by bylo najrosadniejsze, wystarczylo by zdemontowac orginalny silownik pneumatyczny, zalozyc elektryczny, poprowadzic przewody od centralki zamka i tyle

I oczywiście trzeba zaślepić w takim przypadku wężyk, bo pewnie masz pneumatyczny zamek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ny

bo pewnie masz pneumatyczny zamek.
znym

powiedzcie koledze jak to jest z tym zamkiem, bo rozpisujemy się już na 2 stronę a dalej nic nie wiadomo,

niezwłoczna reakcja rygla zamka przy sterowaniu elektrycznym i pewna zwłoka przy sterowaniu pneumatycznym,

mam Golfa Mk4, zamek elektryczny i reakcja natychmiastowa a wiem, że kumpel z A38L miał zwłokę przy pmneumacie -

zaprzeczcie albo potwierdźcie bo jest to proste sprawdzenie i nie trzeba szukać żadnej pompy - tylko szybkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ny

bo pewnie masz pneumatyczny zamek.
znym

powiedzcie koledze jak to jest z tym zamkiem, bo rozpisujemy się już na 2 stronę a dalej nic nie wiadomo,

niezwłoczna reakcja rygla zamka przy sterowaniu elektrycznym i pewna zwłoka przy sterowaniu pneumatycznym,

mam Golfa Mk4, zamek elektryczny i reakcja natychmiastowa a wiem, że kumpel z A38L miał zwłokę przy pmneumacie -

zaprzeczcie albo potwierdźcie bo jest to proste sprawdzenie i nie trzeba szukać żadnej pompy - tylko szybkie odpowiedzi.

To już jest wyjaśnione jest tak jak piszes, pneumatyczny działa cicho i słychać ciche buczenie pompki i zamykanie trwa ciut dłużej niż w elektrycznym. W elektrycznym słychać siłowniki (tak jak by się zamykało sejf) i jest szybszy.

Teraz kolega się pytał jak wykorzystać dodatkowy przycisk do kufra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...