Slov Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2019 W dniu 19.04.2019 o 17:12, Arturinho1992 napisał: a może zużyte, (krzywe) łopatki turbiny? 8 miesięcy temu miałem sprawdzane turbo i wszystko jest ok.
Arturinho1992 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Slov napisał: 8 miesięcy temu miałem sprawdzane turbo i wszystko jest ok. a już wtedy miałeś ten objaw ?
Slov Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Wtedy nie. Było sprawdzane turbo ponieważ przy 3k obrotów dostawał lekkiego, chwilowego przydlawienia ale okazało się, że przyczyną było zagiecie przewodu smarujacego turbine
Slov Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) Ustawiłem synchro na 0. Sprawdziłem n 75, chyba jest dobry. Wężykiem który idzie na gruszka zasysa powietrze na biegu jalowym, a po dodaniu gazu, lekko dmucha. Po założeniu na gruszka, rusza sztanga. Tylko nie wiem czy właśnie nie ma problemu z ta gruszka, ponieważ dopiero na 3.5k obrotów wypycha sztange jakieś 15 mm. Ktoś ma jakiś pomysł, jak zlikwidować przeładowanie. Nie chce niepotrzebnie, wymieniać zaworu czy gruszki Edit: Dziś wyciagnaolem zawor n75. Zauważyłem, że wyjście na filtr powietrza jest zaslepione. Filtr połączony jest tylko z n18. Jeszcze muszę dodać, że zawor Egr był w oleju mimo że był zaslepioony. Turbo od strony dolotu też jest w oleju Edytowane 25 Kwietnia 2019 przez Slov Edit
kubabkb Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 http://vaglogger.apphb.com/log/5be0a7d59f90a8c25c52948f?AuthKey=24167fe5fd924f0d8b3893f6c876df53#charttab-1 moj log z niesprawnym popowtryskiem wygladal tak, wiec jak masz troche czasu zrob loga dynamicznego grupy 013 bo jestem jak u Ciebie to wyglada, u mnie statystycznie bylo ok a dynamicznie sam widzisz jakie cuda wychodzily, wymiana tej pompki pomogla w 70%, ale wibracje na 5 biegu pozostaly i troszke jeszcze na 4 podczas przyspieszania
Slov Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Ale Ty też miałeś, że tylko na gorącym silniku tak się działo?
kubabkb Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 na gorocym wydaje mi sie ze bylo bardziej odczuwalne, albo mi sie wydawalo(ciezko mi to teraz okreslic )
Slov Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2019 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_j7nY4B.htmlhttp://vaglogi.pl/log-013_023_DKb1GVD.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_004_l5qru5.html Wklejam logi. Jedyne co zrobilem to wymienilem zawór n75. "Odslepilem" i wyczyscilem zawor EGR i wsadzilem waz od domy do butelki. Drgania nie ustaly. Posze o ocenienie logów, wg. mnie chyba nic sie nie zmienilo ;/
kubabkb Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 zapomniales dynamicznego zrobic grupy 13 i 23 podczas gdy wystepuja wibracje, to najbardziej mnie interesuje 1
kamil-vag Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 @Slov, jeśli chodzi o doładowanie, to jest zdecydowanie lepiej... Myślę, że jeszcze jakbyś wyczyścił geometrię to byłoby jeszcze lepiej. Co do szarpania, dalej te bipy w minusie, sprawdź gdzieś ciśnienie tłoczenia paliwa na tandemie w próbie dynamicznej... Może być i tak, że wcale to nie jest wina osprzętu silnika , a układu napędowego...
kubabkb Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 kamil myslisz ze to wina napedu jesli w przedziale 1700-2100 i tylko na 4 i 5 biegu przy mocnym dodawaniu gazu pojawiaja sie te wibracje?
Slov Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2019 @kubabkb grupa 013 i 023 jest dodana @kamil-vag myślę że to nie przez geometrie, bo turbo było czyszczone 8 miesięcy temu. Sprawdzę jeszcze pompę vagiem. No i jeszcze wyciągnę pompki i obczaje uszczelnienie. Jak myślisz to przeładowanie, może być spowodowane nie sprawna w 100% gruszka turba?
kubabkb Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 tak ale statystycznie, nie dynamiecznie
kubabkb Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 zrobione w trakcie tych drgan te logi ?
kamil-vag Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Pompy vagiem nie sprawdzisz. To ma być pomiar ciśnienia tłoczenia manometrem z gliceryną... Pompki jak wyciagniesz to odrazu na nowych uszczelnieniach poskładać i ustawić na 180 stopni...
Slov Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Aha... ?♂️ Dzięki piękne. Porobie to wszystko i dam znać
Slov Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2019 @kubabkb nie wtedy kiedy występują drgania. Wszystkie logi robiłem na 3 biegu. Jeszcze może zrobię na autostradzie logi na 4 biegu, ciekawe czy będzie coś inaczej
kubabkb Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 ok zrob , zerknij sobie na moje stare logi , podczas tych drgan na 4 popowtrysku korekcje dochodzily do 2.99 a podczas spokojnej jazdy nic sie nie dzialo, warto zebys to sprawdzil, beda w Tune-up w Gdansku wlasciciel Robert powiedzial mi ze bedzie to wina pompki lub wytartego walka, u mnie okazala sie pompka, mam nadzieje ze w Twoim wypadku to nie walek
Slov Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Na też mam nadzieję, że to nie będzie wałek Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Slov
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się