cycek91 Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Mam problem z audi. Jest po wymianie uszczelki pod głowicą, zaślepieniu EGRa i wyłączeniu go komputerowo, nie widać żadnych nieszczelności w układzie, nie ma błędów żadnych, turbina ponoć w dobrym stanie a ciągle mam problem z trybem awaryjnym. Nie ma reguły czasem przez całą trasę chodzi w trybie awaryjnym czasem chodzi całą drogę normalnie. Zależy od dnia jak mu czapka leży. Nie mam już na niego siły. Ten objaw występował razem z kopceniem i ubytkiem płynu chłodniczego stąd wymieniona uszczelka pod głowicą a okazało sie, że to EGR był nieszczelny. Dlatego został zaślepiony dwoma zaślepkami, węże że sobą połączone. Po tym zabiegu nadal wchodził w tryb awaryjny i wywalał blad P0404 (do tego jeszcze P0406 i P0653). Pojechałem do elektromechanika żeby go wyłączył w komputerze i nie ma żadnych błędów nie pali się check żadne kontrolki nie migają od świec a ciągle jeszcze wchodzi w tryb awaryjny. Gdzie szukać dalej przyczyny? Pacjent B7 2.0 140 KM BPW Edytowane 7 Lutego 2019 przez cycek91
ecobuda Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 Jak to, nic się nie zapala jak auto idzie w tryb awaryjny? Nie ma żadnych błędów?
cycek91 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 12 godzin temu, ecobuda napisał: Jak to, nic się nie zapala jak auto idzie w tryb awaryjny? Nie ma żadnych błędów? Może ten magik co wyłączał EGRa tak zrobił, że nie pokazuje na desce nic i błędów też nie ma po podłączeniu komputera
ecobuda Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Tak mogło być, zamiast wyłączyć programowo egr, usunoł całą tabele błędów. Spróbuj odłączyć kostkę od wtrysków(taka okrągła obok wakupompy) i pokryć rozrusznikiem. Podłącz powrotem, jak się wywali checka to znaczy że nie ma tabeli błędów i ziagnoza będzie bardzo trudna.
cycek91 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 2 minuty temu, ecobuda napisał: Tak mogło być, zamiast wyłączyć programowo egr, usunoł całą tabele błędów. Spróbuj odłączyć kostkę od wtrysków(taka okrągła obok wakupompy) i pokryć rozrusznikiem. Podłącz powrotem, jak się wywali checka to znaczy że nie ma tabeli błędów i ziagnoza będzie bardzo trudna. Rozumiem, że po tym zabiegu powinno wywalić błąd. A jeśli nic nie wywali to znaczy, że mi ten gościu źle zrobił. Dobrze rozumiem?
ecobuda Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 tak. Pseudo tunerzy tak działają. Najprostszą rzeczą jest usunięcie tabeli błędów, a czy wyciągał komputer z auta żeby wyprogramować egr,? Godzinę temu, cycek91 napisał: Rozumiem, że po tym zabiegu powinno wywalić błąd. A jeśli nic nie wywali to znaczy, że mi ten gościu źle zrobił. Dobrze rozumiem?
cycek91 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 5 godzin temu, ecobuda napisał: tak. Pseudo tunerzy tak działają. Najprostszą rzeczą jest usunięcie tabeli błędów, a czy wyciągał komputer z auta żeby wyprogramować egr,? Wiem, że coś zgrywal. Później poszedł na komputer i znów coś wgrał. Ale już chyba po problemie bo się dziś z nim kontaktowalem i mówił, zebym wypiął kostkę z EGRa i pomogło. Cały dzień jeździłem i ani razu nie wszedł w tryb awaryjny. Chyba w końcu spokoj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się