Kamil5821 0 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Witam wszystkich prosił bym o analizę logów. Silnik zachowuje się bardzo dziwnie na zimnym silniku przy dodaniu gazu ok 3 tys obrotów zaczyna trząść całą budo i nie wkręca się dalej dopiero jeśli powolutku doda się gazu żeby przekroczy próg 3 tys obrotów wtedy wraca wszystko do normy tylko pozostaje dziwny dźwięk wydostający się z filtra powietrza jak by cofało się powietrze bardzo proszę o pomoc . Pozdrawiam LOG-01-003-011-xxx.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Przeładowuje turbina, zapewne geometria do czyszczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Rozkrecilem gruszke od turbiny i sztanga ładnie pracuje czyli dalej może być do czyszczenia geometria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 To, że sztanga pracuje normalnie bez obciążenia, nie oznacza, że podczas ciśnienia, temperatury itd geometria się nie przycina... zresztą juz nie raz było na forum, że ręką pracuje a w logach się przycinała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Ok na tygodniu rozkręce i wyczyszcze po wszystkim dam znać co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 witam czyszczenie turbiny zostawię sobie na piątek a dziś podmieniłem jeszcze zaworki i wstawiam logi co o tym sądzisz ?? LOG-01-003-011-xxxproba 3.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Bez zmian, dalej Ci przeładowuje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Zmienna geometria wyczyszczona na błysk nie była mocno zabrudzona. Jednak problem niestety dalej został z wchodzeniem na obroty i dziwnym buczeniem wydostającym się z filtra powietrza przy okazji czyszczenia turbiny zerknąłem na środek katalizatora nie jest zabity wydaje się byc ok. Dodatkowo sprawdziłem podciśnienie na gruszce wynosi 60 kPa a na wyjściu z vacum na małym wężyku ma 65 kPa. I co dalej może być przyczyną LOG-01-003-011-xxx proba 5.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 19 godzin temu, Kamil5821 napisał: Zmienna geometria wyczyszczona na błysk nie była mocno zabrudzona. Kolego, czyszczenie pomogło, ciśnienie jest teraz w miarę OK, porównaj sobie oba wykresy. Druga sprawa można by leciutko o pół obrotu wydłużyć ramię gruszki, powinno spać wysterowanie N75 i tego chwilowego overboosta na początku. Może być jeszcze tak, że sama grucha już ciężko chodzi... Sprawdzałeś ją ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Gruszka była wymieniana ok 4lat temu wtedy była też regenerowane turbina. A czy jak wydłuże ramie gruszki to nie pogorszy jeszcze bardziej na dolnych obrotach niedoladowania. A co sadzisz o przeplywomierzu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Przepływomierz OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 A jak wydłuże ramie gruszki to nie pogorszy to dolnego doładowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Jak chcesz, żeby Ci to AVF jechało to musisz sobie zrobić chipa na te chociaż 160-165 KM Na wykresie tego nie widać, ale na logu już tak - turbo wstaje bardzo szybko i leci do przeładowania, przydaloby się lekko zmniejszyć ten overboost i powinno być elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 A co z dziwnym dźwiękiem wydostajacym się z filtra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marky2552 39 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 mnie jak waliło z filtra to okazało się że szklanki i wałek były na wykończeniu po wymianie jest okej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Walek i szklanki wymienione ok 20tys km temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Możliwe ze juz się wytarł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Czy ktoś wie co może być przyczyną dziwnego dźwięku z filtra powietrza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Zrzuć pokrywę i popatrz jak wygląda wałek i szklanki... Jakiej firmy zakładałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5821 0 Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Wałek sprawdzony i jest ok Doszłem ze zaworek n75 ciągle jest otwarty kupiłem drugi nowy i jest dalej to samo ciągle jest napięcie na zaworku skąd dochodzi napięcie do zaworku lub co jeszcze sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się