charles7 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Witam wszystkich, Sprzęgło już się ślizga, a budą telepie. Wymagana wymiana całego zestawu, dlatego piszę tutaj. W samochodzie (a4 b6 avf) jest mapa 160KM/350NM. Skłaniam się ku wstawieniu jednomasu ze sprzęgłem obitym kevlarem, jednak nie znam się na tym i nie wiem, jakiej marki części wybrać. Bedę wdzięczny za porady. temat w złym dziale, przepraszam. jednak nie mogę dojść do tego, jak usunąć swój temat Edytowane 13 Lutego 2019 przez charles7
luki19862121 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 19 minut temu, charles7 napisał: Witam wszystkich, Sprzęgło już się ślizga, a budą telepie. Wymagana wymiana całego zestawu, dlatego piszę tutaj. W samochodzie (a4 b6 avf) jest mapa 160KM/350NM. Skłaniam się ku wstawieniu jednomasu ze sprzęgłem obitym kevlarem, jednak nie znam się na tym i nie wiem, jakiej marki części wybrać. Bedę wdzięczny za porady. temat w złym dziale, przepraszam. jednak nie mogę dojść do tego, jak usunąć swój temat Wsadz dwumas nie kombinuj. Z BRD będzie mocniejsze. Pisz do @dzikogarnie części jeśli chcesz.
charles7 Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 14 minut temu, luki19862121 napisał: Wsadz dwumas nie kombinuj. Z BRD będzie mocniejsze. Pisz do @dzikogarnie części jeśli chcesz. A czy wtedy mogę być pewny, że ten dwumas wytrzyma więcej, niż 80k km? Bo mi tylko o to chodzi, żeby było trwałe, a na "komforcie" mi nie zależy. Jednomas to proste rozwiązanie i zachwalane nie przez jednego.
luki19862121 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Jedni chwalą inni nie. Dużo zależy od stylu jazdy ile sprzęgło pociągnie jak ktoś jeździ z głową to nie 1 właściciela przetrzyma
charles7 Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) No dobrze, ale nie do końca wiem, jak mam to zrozumieć. Gdybym jeździł tylko do kościoła, to i 10 lat pewnie by wytrzymało. Jednak dużo poruszam się po Warszawie, w trasie również często jestem. Wiem, że samochodu nie można katować, bo tak to nic długo nie pociągnie. Jednak lubię dynamiczną jazdę i od czasu do czasu lubię wdepnąć. Nie chciałbym nie móc wykorzystywać potencjału tego samochodu, "bo dwumas". Edytowane 13 Lutego 2019 przez charles7
luki19862121 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Avf nie lubi mulowatej jazdy a czasami nawet trzeba dać kopa.
charles7 Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 Godzinę temu, luki19862121 napisał: Wsadz dwumas nie kombinuj. Z BRD będzie mocniejsze. Pisz do @dzikogarnie części jeśli chcesz. Jakiej marki zestaw sugerujesz? LUK'a?
luki19862121 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 14 minut temu, charles7 napisał: Jakiej marki zestaw sugerujesz? LUK'a? 14 minut temu, charles7 napisał: Jakiej marki zestaw sugerujesz? LUK'a? Pytaj fachowca. Zdania są odmienne na temat sprzęgła ale ja zaaplikowal był LUK
KarolH Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Wsadziłem LUKa. Nie mam wiele przebiegu na nim (10k) ale od początku było dużo lepiej jak na wcześniejszym zestawie. Nie katuję zbytnio(chyba, że ktoś na drodze mnie zmusi) a na autostradzie nie jadę prawym pasem
charles7 Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Wsadziłem LUKa. Nie mam wiele przebiegu na nim (10k) ale od początku było dużo lepiej jak na wcześniejszym zestawie. Nie katuję zbytnio(chyba, że ktoś na drodze mnie zmusi) a na autostradzie nie jadę prawym pasem A na jaką moc masz silnik podręcony, Karolu? Co miałeś wcześniej? Zastanawiałeś się nad jednomasem (dlaczego z niego zrezygnowałeś)? Edytowane 13 Lutego 2019 przez charles7
KarolH Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 170km, Wcześniej też siedział luk ale miał już sporo nalatane. Czemu test tak jak było? Bo nie lubię zmieniać czegoś co działa . Myślę, że dopóki ja nim będę śmigał to mi wytrzyma zestaw. Jak już sprzedam to kupujący będzie się borykał z problemem jeśli jakiś wystąpi. Myślę, że spokojnie 5 lat wytrzyma jak nie lepiej
Lukasz a4 Mława Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 Dokładnie jak wyżej mówią chłopaki. Wkładaj brd na dwumasie i będzie służyć długo. Sztywne koło wkłada się powyżej 550 nm. U mnie AVF na sprzęgle z BRD i obita tarcza znosi 250 km i 500 nm. Ps. Do 6 biegowej skrzyni nie poleca się sztywnego koła.
charles7 Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Opublikowano 11 Marca 2019 (edytowane) Witam ponownie Postanowiłem wsadzić BRD, tak jak już większość zdążyła doradzić. Nie żałuję, sprawuje się bdb. Historia okazała się jednak bardziej zaskakująca, bo po wymianie zestawu (a był on i tak do wymienienia, bo duwmas już był na wykończeniu, a sprzęgło powinno spoczywać w pokoju) samochodem nadal telepało. Okazało się, że winna była przednia poduszka silnika. Po wymianie drgania prawie całkowicie przestały występować. Przy najwyższych NM (ale nie na 3 biegu, tylko wyższych) nadal mogą wystąpić minimalne drgania i zastanawiam się czy bawić się w wymianę reszty poduch. Sam do końca nie wiem ile ich jest i które są elektryczne. Wiem, że jest jeszcze poduszka pod sprzęgłem. Czy jest sens wymieniać, skoro komputer nic nie krzyczy? Edytowane 11 Marca 2019 przez charles7
vblpl Opublikowano 13 Marca 2019 Opublikowano 13 Marca 2019 Z tego co pamiętam, to jedna ma wtyczkę. Siedząc w aucie, to ta po stronie kierowcy. Te pod skrzynią biegów kup Lemfordera. Coś około 180zl. Jest jeszcze z przodu odboj gumowy, koszt około 20zl. 1
charles7 Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) Chyba będę musiał wymienić te poduszki, bo zaczęło szarpać trochę w trasie ? Odbój wymieniony na początku. Edit: Problem jest taki, że raz wgl nie trzęsie, a innym razem potrafi trząść silnikiem. I zastanawiam się jaka może być przyczyna. Czy ktoś miałby jakieś przypuszczenia? Edytowane 24 Marca 2019 przez charles7 nowe wnioski
charles7 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2019 I sprawa rozwiązana. Przyczyną był filtr paliwa Pozdrawiam !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się