Aleosochodzi 0 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Witam Prosił bym o analizę logów autko moim zdaniem straciło moc i trochę zwiększyło się zużycie paliwa i notorycznie wywala błąd P0411. Sprawdzałem przepływomierz który był cały zasyfiony oczywiście go wyczyściłem ale nie wiem czy działa poprawnie. Pozdrawiam. LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Przepływomierz trup i na przyszłość logi wrzucaj na vaglogi.pl i wklejaj tylko linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleosochodzi 0 Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Dziękuje za szybką odpowiedź co do logów następnym razem wrzucę przez stronkę. Przepływomierz tylko BOSCH czy coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 7 minut temu, Aleosochodzi napisał: Przepływomierz tylko BOSCH czy coś innego? Tylko z boscha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleosochodzi 0 Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 http://vaglogi.pl/log-002_115_DPmFu97.html logi po wymianie MAF-a autko odżyło już go tak nie muli przy deptaniu i mam nadzieję że spalanie spadnie. Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Teraz jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleosochodzi 0 Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Autko w trafiło do tunera na program. Tuner stwierdził że WG jest do wymiany bo nie trzyma ciśnienia możecie po logach stwierdzić czy faktycznie tak jest według mnie trzyma. Stwierdził jeszcze że pompa paliwa nie wyrabia bądź jest przy pchany filtr paliwa którymi logami mogę to sprawdzić. I jeszcze jedno pytanie po takich logach można oszacować moc auta bo z hamowanie quattro to nie taka prosta sprawa. http://vaglogi.pl/log-020_033_002_zEHdR.html http://vaglogi.pl/log-115_118_003_kx11Q.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 (edytowane) Po logach z turbo wygląda, że jest ok, a pompa rzeczywiście nie daje rady. W granicach 170 może jest ? Po wymianie przepływki było zrobić 2+33 to byś się dowiedział o pompie... Edytowane 6 Marca 2019 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleosochodzi 0 Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 170 tyłka nie urywa ale moment musiał wzrosnąć bo lepiej jeździ i po moich obliczeniach elastyczność wzrosła o jakieś 2s 40-100km/h. Możesz mi powiedzieć w której kolumnie widać wartości związane z ilością paliwa i jak je czytać. Co do pompy kupić ori czy coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleosochodzi 0 Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 (edytowane) Nie wiem czy dobrze to interpretuję w zaznaczonych zakresach powinienem mieć dla max 6240RPM 19,23 6360RPM 18,86 i 6480RPM 18,5. Czyli paliwa "starcza" do 4720RPM? Edytowane 6 Marca 2019 przez Aleosochodzi doprecyzowanie pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Dobrze interpretujesz, bo wyliczyłeś maksymalny czas wtrysku dla tych obrotów. Pompa raczej tylko nowa i jeśli uda Ci się dorwać wkład to vdo lub pierburg, a jak nie to zostaje cały kosz z vdo. Nie wiem czy ten program jest taki dobry, bo góra praktycznie nie ruszona z doładowaniem ale to zapewne przez braki paliwa. Było doprowadzić auto do normalności jak wyszło w trakcie co go boli i dopiero program, bo teraz to chyba jeździsz na takim niedorobionym sofcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Pogratulować tunera co robi program na niesprawnym aucie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleosochodzi 0 Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Dogadałem się z nim że jak ogarnę wg i zmienię pompę to mam do niego podjechać tylko nie wiem czy wastegate faktycznie jest do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleosochodzi 0 Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Panowie sorka że tak truję:) co oznacza pozycja load tzn wiem że to obciążenie ale jak mam interpretować to? to jest wartość po programie która dochodzi do 147% a to wartość przed i nie przekracza 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Tylko, że pokazujesz wartości load z grupy 2 i 3. W gr. 3 nigdy nie przekracza 100%, a w gr. 2 może być i 190% ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleosochodzi 0 Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) Czyli w każdym kanale load inaczej jest obliczane dobrze wiedzieć:) Kanał 115 przed programem max 112% po programie max147% czyli o 35% wzrosło obciążenie silnika czy turbo? Edytowane 9 Marca 2019 przez Aleosochodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się