Maka_krk Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Ciąg dalszy problemów z moim BEX. Autko gubi gdzieś płyn oraz rano nierówno pracuje. Moc jest, kopci tylko kilka sekund po odpaleniu. Olej czysty, płyn też. To UPD czy głowica?
Kejsi Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Jest ciśnienie w zbiorniku płynu? Wywala może płyn? Bo wycieki wyklaczam powinieneś sprawdzić sam
Maka_krk Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 Nic nie babluje, nie wywala. Temperatura po wymianie termostatu idealna.
Kejsi Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) To szukasz nieszczelności bo nie ma innej opcji ubytku płynu Znaczy jest ale olej w płynie byś za bacyzl albo odwrotnie. Edytowane 18 Lutego 2019 przez Kejsi
Maka_krk Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 Hm.. a ta praca na filmiku co zamieściłem zaraz po odpaleniu? Dziwne to jest.
Maka_krk Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Opublikowano 22 Lutego 2019 Po zdjęciu kolektora okazało się, że jest płyn w drugim i trzecim cylindrze. Dodatkowo turbo spory ma luz osiowy i też nadaje się do regeneracji. Prawdopodobnie pęknięta głowica. Koszt jej naprawy plus turbo to nawet 5000zł. Spawać głowicę czy kupić już regenerowaną ale całą? To na prawdę tyle kosztuje?
przem8 Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 Jeśli okaże się że pęknięta to szukaj używki i potem daj do sprawdzenia oraz obróbki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się