domjenick 18 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 ...no pewnie,ja tez na luzie... a konkludujac nasze wywody,to wszystko oznaczaloby,ze jednak AJL ma wieksze doladowanie,niz standartowe jednostki 150-konne...kolejna lekcja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 ...no pewnie,ja tez na luzie... a konkludujac nasze wywody,to wszystko oznaczaloby,ze jednak AJL ma wieksze doladowanie,niz standartowe jednostki 150-konne...kolejna lekcja... no tak jest Dominik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 AJL ma seryjnie 180ps i chcilem sie dowiedziec ile ma pokazywac wskaniznik doladowania bo bede taki montowal... MOj wskaznik pokazuje max doladowanie w okolicach 0.65 bara.... ale nie jestem pewien czy to jest ok skoro pisze ktos ze powinno byc w okolicach 0.8 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 to zalezy od wskaznika-im lepszej firmy-pewnie bedzie pokazywal dokladniej,bo i zrobiony jest dokladniej-moj ostatnio tez pokazywal cos ok 0,8,ale jak podlaczylem Vaga,to mi ponad bara w porywach dmuchalo i tu ciekawostka,bo seryjne ECU powinno odcinac za kazdym razem,po przekroczeniu granicy 1 bara na K03(bez ingerencji w mape doladowania),a tu odcielo raz,skasowalem blad i dalej dmuchalo tyle,wiec opuscilem do 0,90- 0,95 ,bo mysle,ze ponad bar przy moim przebiegu,to chyba za duzo i szybko zakonczy sie kadencja turbo,przy takich manewrach :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 wiec co??? mam za niskie doladowanie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 sprawdz inny wskaznik,moze temu cos dolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prodriveteam 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 wczoraj sprawdzałem doładowanie swojego AJL'a i powiem tak słuchajcie naszego guru Poźka AJL w seri laduje 0,8 bara w peak'u ma 0,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 mi daje 1.2 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prodriveteam 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 ale masz AVJ pewnie po wirusie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 ale masz AVJ pewnie po wirusie ?? właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 si... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a moje AJL dmucha max .65??? WHY ??? moze wina wskaznika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a moje AJL dmucha max .65??? WHY ??? moze wina wskaznika?? albo zdycha turbina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 tak myslisz??? w sumie nie ma zadnych objawow ... jak to sprawdzic mam?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 trzeba zamontowac wskaznik ale dokładny do tego VAG , logi itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a moje AJL dmucha max .65??? WHY ??? moze wina wskaznika?? moze wastegate do regulacji :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Za miesiac do polski to wszystko obczaje:D ale wastegate samo by sie przestawilo??? no bo mysle ze poprzednik tam nie grzebal....[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 19:22_________________________________________________a czy VAG wskaze doladowanie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 nie w B5 :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 W B5 też się da, zależy jaki silnik siedzi w danym. Jeśli to będzie np. AWT to da się sprawdzić z map-a. I we wszystkich 1.8T raczej które mają map da się. Jest zadane ciśnienie doładowania i aktualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 jesli jest sensor-masz racje, a w B5 tez jest sensor na intercoolerze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się