Skocz do zawartości

prodriveteam

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O prodriveteam

Osiągnięcia prodriveteam

0

Reputacja

  1. przecież napisałem, że podłączyłem inny silniczek i nie działa, napisałem również, że sprawdzałem napięcia na wtyczce i tylko na jednym kablu jest stałe 12V, a na reszcie brak napięcia mimo włączonej manetki. P.S Sprawdzałem jeszcze raz napięcie i jest takie coś: na manetce na kablu od spryskiwacza i tylnej wycieraczki jest napięcie 4,8V ale w momencie kiedy jest przekręcony kluczyk a przełącznik jest w pozycji 0 po włączeniu tylnej wycieraczki napięcie ginie jest 0,00V kiedy włączę spryskiwacz to na kablu od spryskiwacza pojawia się 12V. Czy ktoś wie dlaczego ginie napięcie po włączeniu wycieraczki? Podłączałem inna manetkę i reakcja taka sama (chyba ze i ona wadliwa:/) podmieniłem przekaźniki i też bez zmian z tym że ja mam przekaźnik o oznaczeniu 603 a włożyłem 389 czy to ma jakieś znaczenie? W Etce jest ze 603 i 389 to to samo.
  2. Witam Kupiłem auto z niesprawna wycieraczką tylnej szyby, wycieraczka zatrzymała się w połowie i ani drgnie. Podłączyłem inny silniczek i nic podmieniłem przekaźnik i manetkę, sprawdziłem bezpiecznik, sprawdziłem czy przewody nie są przełamane miedzy dachem, a klapą, a wycieraczka dalej stoi za to spryskiwacz tylnej szyby działa. W kostce idącej do silniczka z 4 przewodów jeden ma napięcie, a reszta nie ma (sprawdzane przy włączonej tylnej wycieraczce) jeden kabelek jest brązowy wiec pewnie to masa a co z resztą? Ile kabelków powinno mieć napięcie? Macie jakieś pomysły co to może być?
  3. marewel nic odkrywczego nie wniosłeś napisałem to na samej górze Jesli to nie zla suma kontrolna i to nie podstawka to z kad sie moze brac blad pamieci ram? Gdzie szukac?
  4. no więc tak: silnik ma oznaczenia, APU ale przepustnica jest na linkę i podejrzewam ze linka jest dlatego ze sterownik z AEB i ta przeszczepiona kości sterownika nie ogarniał Drive By Wire, a dlaczego twierdze ze to APU z przepustnica z AEB no bo oprocz oznakowania na silniku na misce jest czujnik poziomu oleju czego w AEB nie było, a APU ma to pewnie doszukał by się więcej dowodów ale po co. mirass co to jest ta suma kontrolna? Bo wynikało by ze ten onki ponki chip jest z maszczony, a silnik tez niezły wynalazek. Kolega chciał kupić nowy sterownik ale ten z APU ma inna wtyczkę i nie pasuje wiec rozwiązanie ma takie: kupić cala wiązkę z APU i sterownik (trochę zachodu z tym jest) lub jeśli dobrze główkuje to możne da się coś z tym chipem zrobić u jakiegoś tunera? np. zrobić nowy program albo coś poprawić zmienić kość w każdym razie poprawić sterowanie tej jednostki. mirass dobrze kombinuje?? Bo ta wersja była by prostsza
  5. Witam Mój kolega ma Audike A4 B5 1997r. 1.8T i teraz tak silnik jest 1.8T APU (produkowany dopiero od 1999r) a wiązka i sterownik silnika AEB tak wychodzi po numerze sterownika i po kodzie z bagażnika. Autko trochę nie domaga bo wywala błąd pamięci ram i czasem słabiej jedzie jak rozkręciliśmy sterownik to się okazało ze kość jest na jakiejś przejściówce? ;/ i ta kość się lekko rusza wiec na dziurach ma problem pozostać w gnieździe i to chyba powoduje ten błąd? Ale pytanie jest (patrz zdjęcia) czy pamięć jest oryginalna? Czy tak jest montowana fabrycznie? Czy możne ktoś przeszczepił jakaś kość do sterownika AEB żeby to współpracowało z APU? Bo czy seryjny sterownik AEB poradziłby sobie z nowym oczujnikowanym APU? Pomóżcie rozwiązać zagadkę Pozdrawiam
  6. ale masz AVJ pewnie po wirusie ??
  7. wczoraj sprawdzałem doładowanie swojego AJL'a i powiem tak słuchajcie naszego guru Poźka AJL w seri laduje 0,8 bara w peak'u ma 0,9
  8. moze zaczyna pompa wody siadac, jak pompa wody siadze to nie bedziesz mial wcale ogrzewania wewnatrz ale skoro piszesz ze slabo grzeje to moze smiglo sie poluzowalo na osce od pompy wody i z tad takie obiawy. Jesli nie jest uklad zapowietrzony a nie powinien byc to szukaj awarii w pompie wody.
  9. wymiana paska rozrzadu w 1.8T AJL w/g Audi jest co 180tys. lub co 5 lat, a dla polski wartosc ta jest zmniejszona do 160tys. ze wzgledu na warunki eksploatacji, nalezy rowniez pamietac ze wymiana jest uzalezniona od wielu innych czynnikow co nie zmienia faktu ze te paski maja dluga zywotnosc jak ktos pisze zeby wymieniac co 80tys. bo to benzyna to sorry. Paski jak i wiele innych czesci w 1.8T sa wzmacniane dlatego maja tak duze okresy miedzy wymianami. Ja wlasnie u siebie wymienilem caly rozrzad z pompa (155tys. i nie byl po pekany ani w stanie jakies agoni) i wszystkie paski klinowe.
  10. uwierz Etce najprościej i pewnie najdrożej byłoby zamówić oryginalne przewody i byłoby po sprawie ale może ktoś z forum zmierzy u siebie jaka tam jest średnica tych wężyków ??
  11. log przeplywki jest ok od niskich obrotów ładnie pokazuje i cały przebieg wartości jest w porządku ale przy max obrotach czyli 6360obr/min pokazuje 115 g/s a powinno trochę więcej ok 125 g/s. więc tu na wysokich obrotach może trochę niedomagać. Rozumiem że nie ma żadnych błędów w silniku ?? Co do wężyków to skoro fabrycznie miał średnice x to po wymianie powinien mieć taką samą tym bardziej że te wężyki są od podciśnienia sterującego praca turbo. Sprawdź ich szczelność i zawór N75
  12. Możesz VAGiem sprawdzić zegary czy dobrze wskazują ale jeśli inne wskaźniki nie "świrują" i maja dobre wskazania to pewnie termostat siadł. Zwróć uwagę kiedy ma 90 stopni a kiedy spada np. czy podczas jazdy trzyma 90 czy w korku spada temp. Może to być też wina czujnika temp. na VAGu pokaże czy są błędy i pokaże aktualną temp. silnika. Na klimie pali mi 0,5 do 1litra więcej, jest większy pobór energii i to widać na wolnych obrotach ale bez przesady może kilka koni zabrać ale nie polowe.
  13. czujnik wygląda tak: http://allegro.pl/item370354363_czujnik_poziomu_oleju_audi_vw_seat_skoda_gwarancja.html i jest montowany od spodu miski czyli jak zdejmujesz osłonę silnika to obrazu widać czy jest czujnik czy go nie ma. Co do tego czujnika to chyba go u Ciebie nie ma bo teraz dopiero dopatrzyłem ze masz 95r. a montowali chyba dopiero po lifcie. Kolega lukaszek13ns podał numer miski z ADRa ale wydaje mi sie ze to z tego nowszego który ma już czujnik a były tez ADRy bez czujnika o numerze 058103603 w każdym razie gdybyś kupił taka miskę to trzeba wiercić otwór na powrót oleju z turbo i nagwintować dwie dziurki na mocowanie węża. Z AJL pasuje P&P bo jest taka sama a z APT,ADP i jeszcze z paru innych pasuje ale trzeba by wiercić otwory. Z TDI mogą pasować bez przeróbek. Ty masz miskę o numerze części 050103623 bez czujnika i mam tu coś dla Ciebie: http://allegro.pl/item355652488_miska_olejowa_1_8t_audi_a6.html Powinna pasować bez żadnych problemów. Wiem że z zamiennikami jest problem ale możesz podzwonić po sklepach najlepiej dużych sieciach sprzedaży napewno coś się znajdzie
  14. Najlepiej jak byś dostał miskę dokładnie pod silnik bo wtedy nie ma problemu. Generalnie miski różnią się tym że są albo do turbo albo do wolnossącego i tym czy maja czujnik poziomu oleju czy nie Ty chyba masz. Jeśli masz czujnik to z 1.8T kod silnika AJL też będzie pasować a powinienieś mieć zajrzyj czy od spodu miski jest czujnik. Pozdro
  15. Witam jestem od dwóch tygodni szczęśliwym posiadaczem A4 Pozostałem wierny marce zamieniając moja 80 Competition na młodszą siostrę Jeszcze raz Witam wszystkich fanów Audi i Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...