mefjiu Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Mam problem ze swoim S60 2.3T (benzyna). Wiem, że to nie forum S60, ale są tu ogarnięci ludzie, stąd pytam tutaj... Po nocy odpalam auto i przez ok. 30 sekund falują obroty, po dodaniu gazu jakby było wypadanie zapłonu i dymi. Dym, to nie chłodziwo ani olej (nic nie ubywa)- czuć mocno nie przepalone paliwo. Czasem nawet po kilku dniach postoju odpala bez problemu i zero dymka... Świece są OK- sprawdziłem, kompresję mierzyłem i jest w normie. Był błąd od I sondy lambdy- jest wymieniona na nową Bosch-a, aktualnie po przejechaniu ok. 300km zero błędów, ale objawy są te same. Czy ktoś wie co może być nie tak? Edytowane 28 Lutego 2019 przez mefjiu
adioss995 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Nie wiem co to za silnik ale może przepływomierz masz walnięty spróbuj odpiąć wtyczke i wtedy odpalić albo jak odpalisz i wtedy odepniesz i praca silnika sie nie zmieni to znaczy ze walnięty
mefjiu Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Opublikowano 28 Lutego 2019 Dzięki za podpowiedź, akurat na podmianę raczej dam radę ogarnąć
mefjiu Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Opublikowano 1 Marca 2019 Myślałem, że podejdzie od 2.4T, ale inny wtyk jest. Dziś pojeżdżę po szrotach, czy nie mają, ewentualnie zamówię jakąś używkę i dam znać.
adioss995 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Samą wtyczke odpinałeś ? zmianiała sie praca silnika ?
mefjiu Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Opublikowano 2 Marca 2019 17 godzin temu, adioss995 napisał: Samą wtyczke odpinałeś ? zmianiała sie praca silnika ? Odpinałem, brak różnicy.
mefjiu Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Opublikowano 3 Marca 2019 Zamówiłem używkę, koło wtorku- środy ma być, zobaczymy czy pomoże... Znajomy mówił, że może być też na którejś cewce przebicie na zimnym. Czy jest taka opcja?
adioss995 Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 Może też tak być ale z reguły cały czas wtedy powinno ci auto poszarpywac podczas jazdy no po dodaniu gazu z niskich obrotów np Ale znam też przypadki że gdy była duża wilgoć to auto szarpalo itp A jak było sucho słonecznie to było ok wina leżała po stronie kopulki audi 1.6 Myślę że słyszał byś jak auto chodzi na 4 garach jak by to byla cewka zepsuta Jak odpalisz auto to zobacz te cewki poruszaj nimi weź śrubokręt i jedz nim po kablu i obserwuj czy iskra nie przeskakuje na niego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się