Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB]


yankeee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem w trakcie swapa budy 96r z 1.8 ADR na 1.8T AEB 96r.

Obecnie mam już założone turbo, motor w budzie, podpięte przewody (przepustnica, temp dolot, wzmacniacz sygnału, cewki, wtryski, czujnik położenia wału, położenia wałka rozrządu) ale samochód nie pali. Nie ma iskry na żadnym cylindrze.

Drugim kłopotem jest gniazdo 3 pin we wiązce obok sterownika podobna do tej do położenia wałka rozrządu, tylko dlaczego znajduje się ona w skrzynce ze sterownikiem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, yankeee napisał:

Witam, jestem w trakcie swapa budy 96r z 1.8 ADR na 1.8T AEB 96r.

Obecnie mam już założone turbo, motor w budzie, podpięte przewody (przepustnica, temp dolot, wzmacniacz sygnału, cewki, wtryski, czujnik położenia wału, położenia wałka rozrządu) ale samochód nie pali. Nie ma iskry na żadnym cylindrze.

Drugim kłopotem jest gniazdo 3 pin we wiązce obok sterownika podobna do tej do położenia wałka rozrządu, tylko dlaczego znajduje się ona w skrzynce ze sterownikiem?

 

https://a4-klub.pl/profile/65364-fazii/

zagadaj do tego Goscia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do tego kolegi. Może ktoś ma inne pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązane. Uszkodzony czujnik położenia wału (G28)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrzynce sterownika 3pinowa kostka . czujnik wysokościowy (Ciśnienia powietrza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...