piek0s Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Witam, zakupilem niedawno a4b5 ANB chodzil pieknie do momentu wymiany oleju... mianowicie lancuch zacza szelescic dosc mocno, po sciagnieciu pokrywy zaworow widok beznadziejny tzn czarno... (ciezko mechanicznie wyczyscic pokrywe zaworow od srodka, tak ulepione I przyschniete) do tego dogrzebalem sie do turbo I tez rewelacji nie ma wiec wpadlem na genialny pomysl aby wrzucic APU kompletny z calym osprzetem kompem itd.. raczej problemu nie bedzie jedynie nie bardzo wiem jak ominac immo bo zostalyby wtedy moj stary licznik kluczyki petla, a komp bylby od APU (kolega posiada chinola kompa ktory w miare ogarnia, program WOW (jest jakas funkcja kodowania immo) moze ktos mial stycznosc I sie wypowie czy idzie tym ogarnac ten immo) ogolnie co powiecie na ten swap? Grzebac w tym moim ANB to do wymiany napinacz z lancuchem regeneracja turbo a wyczyscic silnik z tego nagaru wydaje mi sie nie realne... ktos dlugo nie wymienial oleju plus prawdopodobnie na koniec zalany byl jakims cudem jak motodoctor. Zdjecie obrazuje jak to mnie wiecej wyglada, kompresja ponad 12 ale nato to tez moze miec wplyw ten syf?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się