Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B5 ANB swap na APU kilka pytan.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupilem niedawno a4b5 ANB chodzil pieknie do momentu wymiany oleju... mianowicie lancuch zacza szelescic dosc mocno, po sciagnieciu pokrywy zaworow widok beznadziejny tzn czarno... (ciezko mechanicznie wyczyscic pokrywe zaworow od srodka, tak ulepione I przyschniete) do tego dogrzebalem sie do turbo I tez rewelacji nie ma wiec wpadlem na genialny pomysl aby wrzucic APU kompletny z calym osprzetem  kompem itd.. raczej problemu nie bedzie jedynie  nie bardzo wiem jak ominac immo bo zostalyby wtedy moj stary licznik kluczyki petla, a komp bylby od APU (kolega posiada chinola kompa ktory w miare ogarnia, program WOW (jest jakas funkcja kodowania immo) moze ktos mial stycznosc I sie wypowie czy idzie tym ogarnac ten immo) ogolnie co powiecie na ten swap? Grzebac w tym moim ANB to do wymiany napinacz z lancuchem regeneracja turbo a wyczyscic silnik z tego nagaru wydaje mi sie nie realne... ktos dlugo nie wymienial oleju plus prawdopodobnie na koniec zalany byl jakims cudem jak motodoctor. Zdjecie obrazuje jak to mnie wiecej wyglada, kompresja ponad 12  ale nato to tez moze miec wplyw ten syf?

IMG_20190225_224115.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...