Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB błąd P0117 czujnik temp. płynu chłodzącego


Numos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w mojej a4 ostatnio pokazał się:

-check engine

-problemy z odpaleniem zimnego silnika

- po kilku sekundach od odpalenia  zimnego silnika włączał się wentylator chłodnicy, który po jakimś czasie się wyłączał

- niewielki spadek mocy

Po podłączeniu komputera pokazało błąd o takiej treści:

P0117 Czujnik temperatury płynu chłodzącego- sygnał wejściowy za niski.

Po sprawdzeniu w komp. temperatury silnika pokazuje 143stopnie celsjusza przy nagrzanym silniku ( niestety nie wiem jakie wartości ma na zimno)a temperatura na zegarze działa normalnie, nagrzewa się do 90 st. i nie faluje.

Doszedłem do wniosku, że winowajcą jest przewód czujnika G62 albo sam czujnik. Dowiedziałem się, że znajduje się między silnikiem a ścianą grodziową i na dniach będę chciał go wymienić i sprawdzić wiązkę.

Tutaj takie moje pytanie czy przed wymianą konieczne będzie spuszczenie płynu chłodniczego? Obawiam się, że po wyjęciu starego czujnika zacznie mi wyciekać płyn oczywiście mogę się mylić dlatego prosiłbym o rozjaśnienie sprawy, pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku wycigasz szybko stary czujnik i wkładasz drugi od tyle filozofia tylko nie odkrecaj korka od wlewu płynu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...