mugolina 0 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Witam. Będę miał niedługo turbo po regeneracji. Mając je zdemontowane chciałbym ustawić klapke wg. Czy podpowie ktoś jak to zrobić żeby otwierala się w dobrym momencie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) luzujesz nakrętki, odkręcasz na maksa. Skręcasz z powrotem do momentu aż skasuje się luz . I potem , jezeli seria to dokrecasz jeszcze 3-4 obroty i jest ok. jezeli planujesz jakies mody to daj 5 obrotow i bedzie ok Potem kontrola logów z odpięta n75, powinno dmuchac około 0.35 bara Spece od regeneracji zazwyczaj za bardzo napinają .... bo zyją w średniowieczu z mysla ze ma byc 0.5 0.6 bara Edytowane 15 Marca 2019 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mugolina 0 Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 No ja mam zrobiony program na 1 bar Czy w każdym aucie będzie długość ciegna jednakowa ? W sumie jak za mocno podkrece to n75 i tak więcej nie pozwoli napompować co nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Wszystko zalezy od tego jak złożone jest turbo, od stopnia zuzycia gruchy itp etc System kontroli doładowania ma pewien zakres adaptacji, ale jest on ograniczony jak dowalisz dużo za dużo to będzie przeładowywac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mugolina 0 Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Słyszałem że niektórzy próbują ustawić sprężarka tzn pompuja 0.3 bara i patrzą czy się otwiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mugolina 0 Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Podpowie ktoś kto ustawial ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejsi 32 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Kupujesz zegar z zakresem 1 bar pompke rowerowym pompujesz 0.3 bara klapka ma być już luźna dopiero się zaczynać uchylac i tyle. W celu sprawdzenia robisz loga 115 z odpieta wtyczka n75 i musisz mieć doładowanie 0,3 bara plus minus kilka setek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się