Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A3 8L 1.8T ARY] Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niestety muszę wstawić zdjęcia gdyż z OBDEleven nie można wsadzić logów na vaglogi
Audi A3 8L Quattro 1.8T ARY 180KM+ (prawdopodobnie)


https://drive.google.com/file/d/1IC9i_Bag2teOBg5-wizN-534PvTn_4H7/view?usp=sharing
115+118 dynamiczny

https://drive.google.com/file/d/1B5ZokRjctMH7ZEYS1gTFAqCQNNbKCOGN/view?usp=sharing
003+020 dynamiczny

https://drive.google.com/file/d/1UtuUfheiWLNr7BJiAbbeYwPPRKco_q1p/view?usp=sharing
002+033 statyczny

https://drive.google.com/file/d/1SOlly2z6NSWMQe-HUId9G4eRCCFVvlu0/view?usp=sharing
002+033 dynamiczny

 

https://drive.google.com/file/d/1RpKUF2XryEjnpV0CWI6VXVybXdUN4h1N/view?usp=drivesdk

Blok pomiarowy 032 po dłuższej jeździe 50km około


Gdzie szukać problemu? 

Opis problemu:
Problemów jest kilka i niestety nie mogę sobie z nimi poradzić od odleglego kupienia samochodu. Mianowicie:
1. Na biegu jałowym obroty skaczą między 700-850 przez co słychać jak by samochód oddychał. Nie ma różnicy czy to gaz czy benzyna. Im bardziej silnik nabiera temperatury tym te wahania są mocniejsze.
2. Czasami podczas przyspieszania samochód dziwnie sie zachowuje. Raz ciągnie bez problemów, raz dmucha 1.2bar przez długi czas(mam zegar) i nagle szarpniecie ostre jak by odcięcie paliwa. Czasami też gdy chce sie rozpędzić to pokazuje 0.2bar i trzyma nawet do 3500obr po czym szybko wskakuje na 1.1-1.2bar.
Wczoraj zauważyłem że dając mu gazu czasami zamiast przyśpieszać jak 180KM to jedzie jak 25KM

To teraz rzeczy jakie zrobiłem:
-nowe 4 cewki jak i świece
-nowy N75, DV, zawór odmy (ten grzybek)
-przepustnica czyszczona i zaadaptowana (na wyłączonym silniku pokazuje otwarcie 4% - nie wiem czy nie powinna zejść do 0%)
-nowa sonda lambda przed kat
-wylaczona sonda lambda za katem (brak kata)
-zrobiony rozrząd
-nowy przepływomierz
-wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu
-nowy filtr powietrza

Teraz co zauważyłem:
-przed przepustnicą nie ma oznak oleju
-w grzybku odmy jest trochę oleju
-w TIP-ie na ściankach jak by oblepiony olej
-świece były w oleju (została wymieniona uszczelka pokrywy zaworów), nie sprawdzałem jak jest teraz
-temperatura w dolocie na postoju 40°C przy temp. zewnetrznej 10°C

 

Czujniki z boscha i oryginały, nie żadne chińczyki

Opublikowano

Wgraj serię, ten program jest przegięty i turbo nie daje rady tyle pompować.

Sprawdzałeś dolot kompresorem pod kątem nieszczelności? Wydaje mi się, że w logu statycznym przepływka czasem za mało mierzy i te czasy wtrysków też jakieś przykrótkie. Załatw sobie oryginalny wsad, ten możesz sobie zgrać w razie w. i powtórz logi.

Z resztą dostałeś odpowiedzi już na forum a3 ?

Opublikowano (edytowane)

Tak dostałem odpowiedź na a3 ale chciałbym żeby ktoś jeszcze spojrzał

Nie sprawdzałem bo nie mam kompresora a nie znam nikogo w okolicy co by to zrobił. A u mechaników ze zaden czasu na takie pierdoły nie ma jak sprawdzanie kompresorem

Zresztą, co do jakiegoś zajadę to gada ze auto dobrze chodzi wiec nie wiedza o co mi chodzi

 

A przeplywka może troche zaniżać bo musze filtr wymienic w przyszlym miesiacu i strasznie obrotow nie umie utrzymać stabilnie

Edytowane przez bobokimax
Opublikowano
2 minuty temu, bobokimax napisał:

A przeplywka może troche zaniżać bo musze filtr wymienic w przyszlym miesiacu i strasznie obrotow nie umie utrzymać stabilnie

Jak ją odepniesz to jest jakaś różnica? Żeby to była wina filtra to nie wiem jak bardzo musiałby być za***any

Opublikowano

Jak odepne to też faluje

Jest jakis z gąbką to może przez to albo przez program

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...