tomu8412 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem przeładowywania i przechodzenie turbo w tryb awaryjny. Audi A4 B6 1.8T silnik BFB turbo K03 Szczelność została sprawdzona, N75 wymieniony, kupiony w ASO, niestety problem występuje nadal. Turbo jest po regeneracji więc zostaje podejrzenie że sztanga została źle wyregulowana i tutaj mam 2 pytania. 1. W tym modelu WG jest sterowany ciśnieniem czy podciśnieniem, bo na forach spotykam się z różnymi opiniami i jak dokładnie i najlepiej ustawić sztangę? Przy jakim ciśnieniu bądź podciśnieniu powinien się otwierać? 2. Byłby ktoś tak uprzejmy i wytłumaczył mi czemu tutaj ustawienie sztangi ma znaczenie, skoro WG jest sterowany z zaworka N75 ?
przem8 Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 (edytowane) Klapka ma się zaczynać otwierać dmuchajac w gruche 0,3bara. Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75 i będzie widać czy sztanga jest dobrze ustawiona. Edytowane 25 Marca 2019 przez przem8
tomu8412 Opublikowano 25 Marca 2019 Autor Opublikowano 25 Marca 2019 http://vaglogger.apphb.com/log/5c991e648d22d966c8b403d7 Z tego co widzę pompuje nawet 0,48 bara... czyli jednak sztanga ??
przem8 Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 Wychodzi, że trochę za bardzo naciągnięta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się