korbla Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Witam od pewnego czasu mam poroblem z moją a4 drastycznie spadła moc, po skasowaniu błędów, wszystko wraca do normalnego stanu-wgniata w fotel na każdym biegu, czuć, że turbo żyje i pracuje jak powinno po +/- 20km auto jest mułowate po kilku następnych wyskakuje check. Byłem u kilku mechaników po każdym skasowaniu błędów i ich diagnozie jak np. czujnik temp cieczy na chłodnicy znów zrobiłem z uśmiechem na ustach podobną ilość kilometrów i cyk znów to samo mocy ni ma. Historia powtórzyła się 3 razy za każdym razem podobne odcinki czyli 20km. Byłem dziś na logach, okazało się że jest 21%, uboga mieszanka, ok błędy skasowane jedziemy.. Na wykasowanych błędach komputer pokazał 7% podczas jazdy mechanik mruknął, że nie wie co jest grane jego diagnoza, to przepływka lub źle dostrojona mapa. Czy ktoś borykał się z podobnym problemem jeśli tak byłbym wdzięczny za każde informacje . Dodam że jeżdże tylko i wyłącznie na benzynie. Pacjent: A4 b6 1.8t BEX w tym momencie ok 230hp intercooler fmic mapa przelot większe wtryski zmieniony wydech blow-off kevlar na sprzęgle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Wrzuć logi 2+33, 3+20 i 115+118, bez tego nic się nie dowiesz. Kolejna osoba, która myśli, że tu same wróżki są ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Dziura w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się