Rafał Więch Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 Witam po zregenerowaniu maglownicy pojechalem na geometrie. Mechanik powiedział że nie może odkręcić prawego tyłu ktory się zapiekł i lekko skorygowali przód. Po odebraniu samochodu okazalo sie że kierownica jadąć na wprost jest skrzywiona. Na drugi dzień panowie usuneli usterke skrzywionej kierownicy ale wzamian otrzymałem samochód ktory non stop sciaga na pobocze nie mówiac już o nierównosciach i uciekającej kierownicy auto nie pewnie sie prowadzi, ciężko skręca sie podczas jazdy. Dodam że wcześniej było wszystko ok przed geometrią.... jeżdze na oponach letnich 17 cali 225 Co można z tym zrobić?
Patryk94 Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 ? serio ? Wiesz w czym jest problem i pytasz sie co zrobić? Jedź na porządną geometrie a nie do leniwych cwaniaków, co kase wzieli a nic nie zrobili..... moim pierwszym autem byl mb w124 jak mialem zapieczone śruby od zbieżności to indukcyjnie nagzali śruby i jeszcze przeprosili ze tak dlugo to trwalo.
Rafał Więch Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Opublikowano 26 Marca 2019 3 minuty temu, Patryk94 napisał: ? serio ? Wiesz w czym jest problem i pytasz sie co zrobić? Jedź na porządną geometrie a nie do leniwych cwaniaków, co kase wzieli a nic nie zrobili..... moim pierwszym autem byl mb w124 jak mialem zapieczone śruby od zbieżności to indukcyjnie nagzali śruby i jeszcze przeprosili ze tak dlugo to trwalo. Znalazłem w pobliżu warsztat z Hoffman 3D czy macie jakieś doswiadczenia z tym urządzeniem warto? Bo nie chce sie znów naciąć...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się