Pisar25 0 Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Witam Wszystkich tzn Odgrzewanie Kotleta ..... Jak pisałem już wcześniej w poprzednim poście mam problem z Turbo w audi.... Turbo zostało wymienione na drugie (zregenerowane) i zamontowane. Auto sunie jak szalone, zbiera się i problem pojawia się jak wcześniej przy ponad 100 km/h - notlauf Zmienione zostało już chyba wszystko co się dało, co mogło być odpowiedzialne za odcinanie Turbo... a wiec tak : wszystkie podciśnienia zmienione, zaworki N75 i N18 (oba sprawne), zbiornik podciśnienia - ta czarna kulka, wyczyszczony EGR ale on chyba nie ma ogólnie nic wspólnego z tym ze odcina, wszystkie węże od Ciśnienia sprawdzone a tak na wszelki wypadek owinąłem je wszystkie taśmą zbrojoną gdyby jednak było w nich jakieś mikro pęknięcie, zmieniony czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej, wyczyszczone i uszczelnione oba kolektory, wydech spr na przepustowość spalin a Katalizator został usunięty wiec została w jego miejscu pusta przestrzeń, zmieniony olej na pełen syntetyk, filtry Oleju i Paliwa i to lepsze a nie jakiś badziew, Interkuler też spr na szczelność, odma nie zatkana i Turbo ma bardzo dobre smarowanie. Dodam ze Turbo które założyłem gwiżdżę.... od 1000 do 2200 jakoś tak słychać charakterystyczny gwizd podczas dodawania gazu ale nie wiem czy to tam ma być czy może głośniej słychać pracę Turbiny przez to że katalizator został usunięty.... Turbo nie ma luzów a ni wzdłużnych ani poprzecznych i na zimno kręci się bez oporu i swobodnie... Pomóżcie ludzie bo już wsadziłem ponad 1000zł a problem nie ustał słyszałem tez ze po tym jak siądzie Turbo w Aucie to mogła dostać po d*pie pompa wtryskowa i wtryski ale to by auto chyba wgl nie chciało jechać a jedzie. znajomy też coś napomknął o tym że gdzieś słyszał ze odcinanie w jakimś aucie było spowodowane uszkodzonym licznikiem bo jakiś tam błąd miał i nie pozwalał jechać więcej czy coś takiego....ale szczegółów nie znam. No i na komputerze wciąż wyskakuje błąd 00575 - za małe ciśnienie w kolektorze dolotowym. Może ktoś miał podobnie i dacie rade pomóc... z góry dziękuję piszcie nawet pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 To w końcu przeładowuje czy nie doladowuje xd logi poprosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Logi to znaczy co takiego bo nie znam się na tym... A czy przeladowywuje czy niedoladowywuje to nie wiem sam bo błąd jest z niedoladowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) Dodam jeszcze to że świerzo po założeniu nowego turbo i po przejechaniu się było wszystko ok. Auto ciągłości do 140 km/h i nie odcięło i tak 3 razy po zwolnieniu do 70-80 km/h na następny dzień jechałem w krótką trasę koło 60km i wtedy po jakimś czasie jazdy odcięło turbo... Mysle że może te węże od Wysokiego ciśnienia mogą mieć gdzies mikro dziurę... Bo ta taśma która je oplotlem mogła gdzieś pęknąć pod wpływem nadmiaru ciśnienia... Ale to tylko taka moja teoria. A dziś wyczyściłem Przepływomierz i bez zmian... dodaję foto dokumentu który dostałem z Turbo może ktoś coś powie o tym mądrego Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez Pisar25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 ogarnąłem o co kaman z tymi Logami i postaram się wrzucić dziś lub jutro ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) mam logi wiec czekam na opinie Statyczny grupa 001 - http://vaglogi.pl/log-000_t5uTTmC.html statyczny grupa 011 - http://vaglogi.pl/log-011_vgasjz.html Dynamiczny grupa 011 - http://vaglogi.pl/log-011_cL29o6.html znajomy, db mechanik stwierdził ze to wina zaworka n75, ze oszukuje i z tąd takie odczyty... no i stwierdził ze usunięcie Katalizatora a w zasadzie jedo wnetrza nie było dobrym pomysłem... ? Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez Pisar25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Wstawiłem Logi i nikt nic nie pisze ? Ludzie naprawdę proszę o pomoc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 c**jowo wstaje i wgl nie zbija. Zacznij od n75. Błędów nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Błąd jest tylko jeden i ciągle ten sam... 00575 i można go różnie tłumaczyć.... Popsikalem WD40 do tego zaworka, przedmuchem trochę powietrzem i zobaczymy jak nie pomoże to zakupie nowy i bd miał pewność Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez Pisar25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 To przeładowanie. I przeladowuje i slabo wstaje. Jakby wgl stanela po srodku i nic nie reguluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 No dziś po tym czyszczeniu N75 wydaje mi się że lepiej jest ale dalej odcina... Auta lżej się wkręcali po przeładowaniu na wyższe prędkości i było czuć że coś tam więcej ciągnie... Ale myślę że to wina tego N75. Zamowie nowy i bd pewien a jakieś inne pomysły na to jaki to problem może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walk83 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 A tego zaworka nie da sie czasami podmienić z tym drugim? (nie pamietam oznaczenia n15?) One są takie same i można je naprzemian stosować. Podmień i sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) sorki ze dlugo nic nie pisałem ale nie miałem czasu nic robić przy aucie.... zmieniłem na nowy ten zawór N75 i dalej to samo... wpada w tryb awaryjny... zastanawia mnie czy nie stało się nic z silnikiem bo po tym jak padło turbo mogło się coś uszkodzić.. myślałem o zmierzeniu kompresi na cylindrach czy czasami coś z pierścieniami nie jest i sprężania nie ma odpowiedniego albo coś z wtryskami albo i z samą pompą... oleju w sumie nie ubywa i wycieków też nie ma ale nie wiem już sam Edytowane 4 Maja 2019 przez Pisar25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undisclosed 8 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Jeśli jakiś czas jeździłeś z niesprawnym N75 to możliwe, że kierownczki w turbinie się zapiekły w sadzy, wyczyść turbo najpierw, warto to wyeliminować na początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 8 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Kolego, przeczytaj całą zawartość tematu wtedy będziesz wiedział ze Turbo jest wsadzone nowe i tam nic nie jest pozapiekane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undisclosed 8 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 12 minut temu, Pisar25 napisał: Kolego, przeczytaj całą zawartość tematu wtedy będziesz wiedział ze Turbo jest wsadzone nowe i tam nic nie jest pozapiekane Nie ucz ojca dzieci robic :D ja swoje po swapie na awx bardzo szybko zawalilem sadzą jezdzac na krotkich dystansach po Gdansku na niedogrzanym silniku przez walniety termostat ;) wiec to jest mozliwe, uwierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 8 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 tylko ze wymieniłem N75 na nowy a jest tak samo wiec tamten który był wychodzi na to ze był sprawny a kierowniczki nie powinny się zapiec no i sprawdzałem jak chodzi grucha i ciągnie i opada do samego konca wiec kierownice sa na pewno ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Mierzyłeś wakuometrem podciśnienie na wężyku przy gruszce? zarówno podczas zwykłej pracy silnika na biegu jałowym jak i podczas logowania 11BS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pisar25 0 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 Nie mierzyłem bo nie mam jak... Nie posiadam takich manometrów żeby to sprawdzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się