Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skrzynia biegów multitronic w A4 B8 cieknie


usercom

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Marcin_K napisał:

Wymienił mi chłop jak należy i po temacie do dzisiaj.

Też fachowa ręka robiła za pierwszym razem ? Czy oringi nowe jeszcze raz ?

Edytowane przez Ass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Ass napisał:

Nie no ja się nie kluce... I wcale nie neguję.

Tylko że z tego co tam podejrzalem i rozumuję że przy wymianie schodzi tak jakby z dwóch komór ta pierwsza gdzie ja zalewamy od spodu(tak po fachowemu) gdzie później pobierana jest właściwa ilosc  ... I czy jak ja zaleje od góry te 8l to czy mi tam nic nie wybuchnie :decayed:a nadmiar odda w tą co jest właśnie od nadmiaru. A jezeli już cały nadmiar usuniemy na ewentualne podbieranie już nie będzie.

Tak tylko głośno myślę, się zastanawiam.

 

Oczywiście zrobię tak jak piszesz bo bardzo mi to leży :banan:

nie ma dwóch, trzech, czterech czy dziesieciu komór, jest tylko jeden obieg, to wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taaa. Może za mocno kręcę, wymyslam ...  Aby wyszło lepiej jak u majstrów... tych co poprzednio dłubali.

Dzięki za wielkie i przydatne wiadomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz juz przy tym grzebał i cos nie bedzie jasne to dzwon, nr masz ponizej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja nabrała takiego tempa ... Że słabo mi sie to podoba ... 

Śruba faktycznie była urwana gdzie to nie problem, fajnie się wykręciła. Po drodze korek spustowy okazał się większym problemem, był w słabym stanie i dokręcony tak że bez przebicia na większy torx się nie obeszło i jakoś puścił ...

Kolego Dev mogę prosić Cie o numer tego korka? 

Najgorszym problem okazały się przewody, węże olejowe pierwsze od chłodnicy, ostatnie od filtra... Gdzie że szczelnością u nich to słabo więc kolejny koszt a z tego co widać to jako zamiennik nie występują ... Używki odpadają ... A nowe pincet sztuka:facepalm:

Dev mógłbyś potwierdzić czy to są te numery 

8k0 317 826 ac dłuższy
8k0 317 825 ac którzy 

Ewentualnie może jakbym się dowiedział jakie tam jest ciśnienie ... Zrobić lekkie rzemiosło i coś  przykombinować by aż tak nie bolało. W tym wypadku nowe oringi gdzie jakbym miał numery było by łatwiej. 

 

Ogolnie to rozkręcałem to już w takich nerwach że nie skojarze który szedł do jakiej rurki.

Może ktoś dysponuje poprawnym i pewnym schematem ... Bądź też podpowie przewód idący ze środka filtra to góra czy dół na chłodnicy ?

Wiem że dużo pytam ... Ale proszę o wyrozumiałość i pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podawałem Ci już nr oringow od strony filtra 

N 906 660 03 - 11.5x3 - 2 szt

Po co chcesz zmieniać przewody ?

Sprawdze Ci jeszcze nr oringow od strony chłodnicy i nr korka

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Dev napisał:

Podawałem Ci już nr oringow od strony filtra 

N 906 660 03 - 11.5x3 - 2 szt

Po co chcesz zmieniać przewody ?

Sprawdze Ci jeszcze nr oringow od strony chłodnicy i nr korka

Przewody byly zalane strasznie ....

IMG_20220112_200230386.thumb.jpg.dba72bd57f66f71e7f9505cad0dc7c0c.jpg

Gdzie udało się sprawdzić i wydaje się że są ok ! Wymienię oringi od strony chłodnicy i założę stare przewody z moich wymiarów  wychodzi że idzie ten sam 11.5 X3 oringi na łączeniu z chłodnica ... Sprawdź jeszcze jeśli możesz te co są po środku czyli tu ...

 

IMG_20220112_212904798.thumb.jpg.98762592d31f3b88f8e240b92d603809.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I numer korka .... 

Jestem bardzo wdzieczny Tobie. Dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i co z chłodnica że została opróżniona ? Wszystko się napełni i odpowietrzy po zalaniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oringi od strony chłodnicy - N 903 038 01 - 2szt

korek spustowy - WHT 003 697

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba je wyciągnąć i dac spawaczowi zeby to pospawał dookoła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...