Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Turbo-chip-fmic? co wybrac


runmadafaka

Rekomendowane odpowiedzi

witam. problem mam taki, chcialbym zwiekszyc moc w moim afnie, nie zalezy mi na jakims ekstremalnym wzroscie, mysle ze kolo 130 km spokojnie wystarczy.. glownie chodzi mi o to aby spalanie nie wzroslo za bardzo (jestem wciaz uczniem :wink4:) wiem ze takie tematy byly nie raz poruszane ale co da mi najlepsze rezultaty? sam chip czy moze samo turbo(awx) czy moze najpierw turbo potem chip i tak zostawic? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC to chłodnica powietrza montowana na przodzie (froncie) samochodu , spowoduje że do twojego silnika dostanie się więcej schłodzonego powietrza; im go więcej tym lepiej. Sama zmiana turbiny na AWX nic nie da bo to dalej GT 17 tylko z mocniejszym wałkiem, bez chipa dmuchać będzie jak turbo z AFN. Turbo AWX wytrzyma 150 - 180 KM a turbo AFN max 150 KM. Jeśli nie zależy Ci na extremalnym wzroście mocy to szczerze polecam chipa u Rogala (W-wa) lub Aligatora "Dynosoft" (K-ce) + nadkole od S4 zamiast FMIC = cena do jakości i przyrostu mocy bardzo zadowalająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób program , to wystarczy na 135ps i około 300Nm , zamów sobie dodatkowo w aso lewe nadkole od S4 to obniży temp w coolerze i ciesz sę jazdą :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki, ale rozumiem ze gdy zrobie program to potem gdybym zdecydowal sie na jakies kolejne mody to przy kazdej zmianie program musialby byc korygowany aby to mialo sens?a gdybym wsadzil turbo i chipa to mialbym i zestroil to na 130 pare koni to mialbym tak jakby zapas mocy na przyszlosc w tym zestawie? dobrze rozumuje? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach