MUMINEK* Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Witam, czy ktoś montował prawego icka do bpw z silnika 2.0tfsi. Mam kilka pytań. Czy rury pasują p&p?
kuba84 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Ja. I to wielokrotnie. Wszystko pasuje p&P pod warunkiem, że masz: - IC z mocowaniem + kierownica powietrza - 2 rury z IC, dolą rurę z pasa przedniego. Po tym zostaje kupić na allegro redukcje turbo https://allegro.pl/oferta/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-6832112329 na wąż 50mm i masz 2xIC jak w BRD lub TFSI
MUMINEK* Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2019 W dniu 8.04.2019 o 07:35, kuba84 napisał: dolą rurę z pasa przedniego Tzn? Glownie mi chodzi nie wymieniajac tego pasa metalowego ktory zakonczenia nie ma do gory tylko w poziomie i jak zalozyc weza na niego? Czy ten ori z icka prawego da sie tak masunac
kuba84 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Trzeba będzie "rzeźbić" węże bo nic do siebie nie będzie pasować
MUMINEK* Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2019 A ty jak to rozwiązywałeś? Czy dodatkowo zakładałeś ten pas też od tfsi albo 170 zeby miał wyjście do góry?
kuba84 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 zmieniasz dolną rurę pasa na taką jak jest w 2.0 BRD lub 2.0 tfsi, kupujesz redukcje do turbo na Allegro 50mm i masz p&p
misiek95 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 mam do sprzedania cały komplet z BRD. Razem z rurą pasa przedniego
MUMINEK* Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Myślałem, że obejdzie się bez wymiany tego pasa Bo czytając inne posty to jakby ludzie jakoś omijali to no ale..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się